Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ספורטאז' מול יונדאי IX35 - מה עדיף?


MINI MATAN
שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

mystopp ו- casper,

שניכם חכמים מאוד גדולים, שמסיבה לא ברורה מנסים להצדיק רכב מיותר לחלוטין, שנועד אך ורק לשרת את רגשי הנחיתות (בטיחותיים או אחרים) של בעליו. אין לי מושג למה אתם מצדיקים את זה אבל אני כמובן לא מאחל לכם שתתקעו (בטח לא כשמשפחתכם ברכב) בפגוש הגבוה של הרכב, או באיזה מגן חזירים שבעליו התקין, שכמובן גבוה יותר מהפגוש של רכבים רגילים. מצד שני, אולי גם לכם יש כזה רכב בסביבתכם הקרובה ולכן אתם יוצאים להגנתו של רכב פוזה. אני הייתי שולח את פותח השרשור לשמוע את דעתו של רוני אהרונוביץ.

 

בוא לא ניכנס לפסיכולוגיה בגרוש על רגשי נחיתות, זה לא ממש טיעון.

מגן חזירים? מתי ראית אחד כזה מותקן על רכב חדש ועוד על ג'יפון?

ג'יפון לדעתי זה הרכב המשפחתי המודרני כי הוא נותן שימושיות שאין לרכב רגיל. נסה לרדת לאילת עם ציוד של שני זעטוטים עם רכב רגיל ועם ג'יפון ותבין מה הכוונה בשימושיות. נסה לקשור ילד בכסא בטיחות ברכב רגיל לעומת ג'יפון ותראה איך הגב שלך מודה לך.

אני יכול לפרט עוד הרבה מעלות של תצורת המרכב הזה, אבל אתה קצת נעול ואנטי (לא ברור למה).

 

לא פסלתי את האוטלנדר ולא אמרתי שזו בחירה רעה.

לדעתי האישית עם כמה שידרוגים קלים באיבזור ניתן היה להפוך את הדגם הזה להכי אטרקטיבי בנישה הזאת.

אין ספק שהדגם הבסיסי של האוטלנדר נותן תמורה יותר טובה מהדגם הבסיסי של הקשקאי.

אלא שבקשקאי לפחות יש אפשרות לקבל צמיגים גדולים יותר בדגם האמצעי. באוטלנדר לא.

 

על איזה שדרוגים קלים אתה מדבר שיש אצל המתחרים?

בוא נעזוב את הצמיגים, כבר אמרתי לך ש- 90% מהאנשים לא יבינו למה אתה מתכוון וה- 16" מתאים להם מאוד.

אגב, כדי לקבל 18" בקשקאי תצטרך להצפין לדגם TEKNA שעולה 188K. אמנם הוא מאוד מאובזר אבל זה עדיין 188K לג'יפון הכי קטן בשוק (להוציא את הג'וק), זה אפילו לא הקשקאי+2 שדומה יותר בגודל לאאוטלנדר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

על איזה שדרוגים קלים אתה מדבר שיש אצל המתחרים?

בוא נעזוב את הצמיגים, כבר אמרתי לך ש- 90% מהאנשים לא יבינו למה אתה מתכוון וה- 16" מתאים להם מאוד.

אגב, כדי לקבל 18" בקשקאי תצטרך להצפין לדגם TEKNA שעולה 188K. אמנם הוא מאוד מאובזר אבל זה עדיין 188K לג'יפון הכי קטן בשוק (להוציא את הג'וק), זה אפילו לא הקשקאי+2 שדומה יותר בגודל לאאוטלנדר.

 

אתחיל מזה שהאאוטלנדר נשקל ברצינות כמועמד להחליף את הגראנד ויטרה שלי.

אך בדגם הקומפורט, שעולה כ-200K, אתה מקבל מערכת בסיסית ללא צ'ינג'ר, ללא מושבי עור, ללא קסנון (כן, אני ערס במסווה, אבל בויטרה הקסנון עשה הבדל של שמיים וארץ), 4 כוכבי בטיחות, וללא חימום מושבים (שאפילו בניסאן מיקרה ישנו). וזה רק באמצעות שליפה מהזכרון, אם הייתי מתבונן במפרט המלא הייתי ככל הנראה מוסיף עוד מספר דברים.

הבוז לך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתחיל מזה שהאאוטלנדר נשקל ברצינות כמועמד להחליף את הגראנד ויטרה שלי.

אך בדגם הקומפורט, שעולה כ-200K, אתה מקבל מערכת בסיסית ללא צ'ינג'ר, ללא מושבי עור, ללא קסנון (כן, אני ערס במסווה, אבל בויטרה הקסנון עשה הבדל של שמיים וארץ), 4 כוכבי בטיחות, וללא חימום מושבים (שאפילו בניסאן מיקרה ישנו). וזה רק באמצעות שליפה מהזכרון, אם הייתי מתבונן במפרט המלא הייתי ככל הנראה מוסיף עוד מספר דברים.

 

נראה לי שהמטרה זה להחליף פה דעות ולא לנסות כל הזמן לקטול את מה שמישהו אחר טוען.

כל אחד נותן משקל שונה לרכיב כזה או אחר ברשימת האיבזור וזו כנראה גם הסיבה שלא כולנו נוהגים באותו הרכב.

אני גם שקלתי ברצינות את האוטלנדר כי התרשמתי שהרכב הוא איכותי ורמת החומרים מעל הממוצע בנישה הזאת.

לא אהבתי את העיצוב וגם לא את הגודל.

חשוב לציין שאני משווה רק את דגמי ה2X4 ולא מנסה להשוות עם דגמי 4X4 כמו הקומפורט שהוזכר פה למעלה.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שהמטרה זה להחליף פה דעות ולא לנסות כל הזמן לקטול את מה שמישהו אחר טוען.

כל אחד נותן משקל שונה לרכיב כזה או אחר ברשימת האיבזור וזו כנראה גם הסיבה שלא כולנו נוהגים באותו הרכב.

אני גם שקלתי ברצינות את האוטלנדר כי התרשמתי שהרכב הוא איכותי ורמת החומרים מעל הממוצע בנישה הזאת.

לא אהבתי את העיצוב וגם לא את הגודל.

חשוב לציין שאני משווה רק את דגמי ה2X4 ולא מנסה להשוות עם דגמי 4X4 כמו הקומפורט שהוזכר פה למעלה.

 

אינני קוטל את דבריו, קספר שאל אודות שדרוגים קלים אצל המתחרים, על זה בדיוק דיברתי.

אני מצטער אם מישהו נפגע מדבריי.

בכל מקרה על הנייר (אני מעולם לא ביצעתי נסיעת מבחן על מנוע ה-2.0 ליטר של האאוטלנדר) הוא נראה קצת חלש. כ"נל גם הויטרה שמרגיש חלש במנוע ה-2.0 הישן יותר.

הבוז לך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתחיל מזה שהאאוטלנדר נשקל ברצינות כמועמד להחליף את הגראנד ויטרה שלי.

אך בדגם הקומפורט, שעולה כ-200K, אתה מקבל מערכת בסיסית ללא צ'ינג'ר, ללא מושבי עור, ללא קסנון (כן, אני ערס במסווה, אבל בויטרה הקסנון עשה הבדל של שמיים וארץ), 4 כוכבי בטיחות, וללא חימום מושבים (שאפילו בניסאן מיקרה ישנו). וזה רק באמצעות שליפה מהזכרון, אם הייתי מתבונן במפרט המלא הייתי ככל הנראה מוסיף עוד מספר דברים.

 

עכשיו רק הבנתי שאתה מדבר על האאוטלנדר 4X4 ולא על ה- 2X4 עליו מדובר בשרשור הזה.

 

אני יכול רק להגיד לך מה רוב הלקוחות אומרים על כל אחד מהאביזרים אותם תארת:

 

צ'יינג'ר- בדגמים שכן יש את זה לקוחות מרימים גבה ולא מבינים למה צריך את זה. כן יש AUX ומי שרוצה לשדרג את המערכת לוקח מולטימדיה ב- 6000 ש"ח ואז יש USB ואפשרות האזנה למוזיקה מדיסק DVD בעל קיבולת גבוהה.

מושבי עור- יש חצי עור בצדדים, לקוחות בד"כ לא אוהבים עוד כי זה חם בקיץ וקר בחורף.

קסנון- אכן הלוואי והיה, אבל הויטארה שלך די מיוחדת בעניין הזה ואין הרבה מתחרים במחירים האלו עם קסנון.

חימום במושבים- שוב...לקוחות אומרים שזה שטויות ואני מסכים, ממש לא קריטי לישראל (אלא אם כן אתה גר בירושלים או בצפון הרחוק).

 

האאוטלנדר קומפורט מאובזר בצורה טובה ביחס לקטגוריה, תמיד יהיו כאלו שיתנו יותר (בעיקר צרפתים וקוריאנים) אבל דעתי (שגם יכולה להחשב משוחדת) היא שלאאוטלנדר יש יתרונות נוספים שאינם מתבטאים בהכרח בפרוספקט (רמז- קח נסיעות מבחן).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'יפון לדעתי זה הרכב המשפחתי המודרני כי הוא נותן שימושיות שאין לרכב רגיל. נסה לרדת לאילת עם ציוד של שני זעטוטים עם רכב רגיל ועם ג'יפון ותבין מה הכוונה בשימושיות.

מסכים שזה עשוי להיות נוח יותר, אם כי אני לא יודע אם שטח האחסון שם עדיף, נניח, על מונדאו (רגילה או סטיישן) או סופרב. זה אמנם לא היה השיקול של הורי פותח השרשור, אבל אכן שיקול לגיטימי אם צריך להוביל, נניח, תלת-אופן, מזוודה ובימבה.

 

נסה לקשור ילד בכסא בטיחות ברכב רגיל לעומת ג'יפון ותראה איך הגב שלך מודה לך.

לי מעולם לא היתה בעיה עם הנושא, גם לא לאשתי ההרה (טפו טפו טפו), ואף שגם זה לא היה השיקול של פותח השרשור והוריו - אני מסכים שגב דואב זו סיבה הגיונית להעדיף רכב כזה, בו הישיבה היא בכמעט 90 מעלות עם הברכיים, והעמסת ילדים לתוכו נוחה יותר.

 

אני יכול לפרט עוד הרבה מעלות של תצורת המרכב הזה, אבל אתה קצת נעול ואנטי (לא ברור למה).

 

הסיבה שאני "אנטי", היא ש- 99% מרוכשי הרכבים האלה רוכשים אותם כי הם רוצים "ג'יפ". שיראו אותם ב"ג'יפ". מכר שלי הרג כך את ילדתו בתאונה בכביש החוף לפני כמה שנים, בהתהפכות הלנד-קרוזר שלו (אני יודע, גבוה יותר מהקיה אבל נרכש מאותה סיבה). ואז, אף שהם צחים וליבם טהור, פתאום הם נדחפים יותר, עולים על מדרכות יותר, תופסים חניות יותר, ובכלל - מתחשבים פחות. אז אולי זה סוג האנשים מלכתחילה, ולא באמת הרכב הוא שעושה את הבן-אדם, ואולי זה רק אצלי בשכונה ובירושלים המצב הרבה יותר טוב. מצד שני, אם אשתי פתאום תרצה כזה (הסיכוי לא גבוה), כמובן שזה הרכב המשפחתי האולטימטיבי ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שאני "אנטי", היא ש- 99% מרוכשי הרכבים האלה רוכשים אותם כי הם רוצים "ג'יפ". שיראו אותם ב"ג'יפ". מכר שלי הרג כך את ילדתו בתאונה בכביש החוף לפני כמה שנים, בהתהפכות הלנד-קרוזר שלו (אני יודע, גבוה יותר מהקיה אבל נרכש מאותה סיבה). ואז, אף שהם צחים וליבם טהור, פתאום הם נדחפים יותר, עולים על מדרכות יותר, תופסים חניות יותר, ובכלל - מתחשבים פחות. אז אולי זה סוג האנשים מלכתחילה, ולא באמת הרכב הוא שעושה את הבן-אדם, ואולי זה רק אצלי בשכונה ובירושלים המצב הרבה יותר טוב. מצד שני, אם אשתי פתאום תרצה כזה (הסיכוי לא גבוה), כמובן שזה הרכב המשפחתי האולטימטיבי ;-)

 

הבעייה היא כמובן לא ברכב אלא באנשים ובחינוך.

מאוד מצער שילדה נהרגה בתאונה, אבל גם בלי קשר ללנד-קרוזר יש המון הרוגים בכבישים וזה נובע מהאופי של הנהג

הישראלי ומהכבישים המאוד לא סלחניים בארץ הזאת.

לא כל הג'יפים עולים על מדרכות ומי שרוצה ג'יפ בגלל הפוזה שיהיה בריא.

כמו שאמרת, אם האשה רוצה SUV אז מי אתה שתעמוד בדרכה. הרי אנחנו לא רוצים להרגיז אותן.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שאני "אנטי", היא ש- 99% מרוכשי הרכבים האלה רוכשים אותם כי הם רוצים "ג'יפ". שיראו אותם ב"ג'יפ". מכר שלי הרג כך את ילדתו בתאונה בכביש החוף לפני כמה שנים, בהתהפכות הלנד-קרוזר שלו (אני יודע, גבוה יותר מהקיה אבל נרכש מאותה סיבה). ואז, אף שהם צחים וליבם טהור, פתאום הם נדחפים יותר, עולים על מדרכות יותר, תופסים חניות יותר, ובכלל - מתחשבים פחות. אז אולי זה סוג האנשים מלכתחילה, ולא באמת הרכב הוא שעושה את הבן-אדם, ואולי זה רק אצלי בשכונה ובירושלים המצב הרבה יותר טוב. מצד שני, אם אשתי פתאום תרצה כזה (הסיכוי לא גבוה), כמובן שזה הרכב המשפחתי האולטימטיבי ;-)

 

אל תקשור בין התהפכות לנד קרוזר נטול ESP לבין התהגות של ג'יפון שלרוב מבוסס על משפחתית ובעל התנהגות כביש דומה מאוד למשפחתית (הם גם לא כאלו גבוהים כמו שאתה חושב).

נהג חרא יהיה חרא באאוטלנדר או במזדה 6 \ מונדאו.

ג'יפון של תופס חניה גדולה יותר מרכב מנהלים ממוצע והוא יותר שימושי ממנו בהרבה (תא מטען גבוה יותר)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...