Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ספורטאז' מול יונדאי IX35 - מה עדיף?


MINI MATAN
שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוב תודה,

 

הרכב לא עבורי, אם היה עבורי לא הייתי חושב בכלל לכיוון (עם כל הכבוד).

 

הרכב מיועד לאבא שלי שכאמור יורד מטראנו, אז מן הסתם התנהגות כביש לא הדבר הכי ענייני כרגע, בטח לא במושגים

שאנחנו מדברים עליהם..בטיחות כן, שכאן הרכבים ששאלתי עליהם זכו לציונים גבוהים.

 

צריכת דלק כמו שהוזכרה למעלה ואפילו גרועה יותר נצרכת כיום ב מאזדה 3 2.0 ל' שיש במשפחה, ככה שגם

רכב קטן, משפחתי מזהם ולא בדיוק חסכן. אני מאמין שמנוע 2.0 ל' יחסית מודרני לא אמור להיות יותר מדיי שתיין, והצריכה

של -10-9 סבירה יחסית.

 

תא מטען גדול, קלות העמסה ופריקה, מרחב פנים, וישיבה על הכביש מאוד חשובים ליום יום, ואת כל אלו ג'יפ מספק.

רעשי רוח לצורך העניין הם דבר שלי חשוב מאוד לכן אשים לב לזה בנסיעות מבחן, ביחד עם שאר הדברים.

 

בגדול אני מודע לחסרונות, ורכבים משפחתים/מנהלים אחרים כרגע לא נלקחים בחשבון, על אף עליונותם בכמעט

כל הסעיפים שהזכרתי.

 

אגב מחיר. קאיה ברמת אבזור אמצע (הכי הגיוני ) עולה 166 אלף שקל, שזה לדעתי בשוק של היום מציאה של ממש,

כשמרבית המתחרים הישירים (פחות או יותר) עולים במקרה הטוב 50 אלף יותר, במקרה הפחות טוב כמעט כפול..

(אני מדבר על טיגואן,Q5,פג'ארו, לנד קרוזר וכו'..)

 

קיצר מבחן דרך יהיה ואיתו רשמים, מי שכבר עשה ויש לו מה להוסיף (ובכלל למי שיש עוד תוספות) אשמח לשמוע.

1.8T 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אגב מחיר. קאיה ברמת אבזור אמצע (הכי הגיוני ) עולה 166 אלף שקל, שזה לדעתי בשוק של היום מציאה של ממש,

כשמרבית המתחרים הישירים (פחות או יותר) עולים במקרה הטוב 50 אלף יותר, במקרה הפחות טוב כמעט כפול..

(אני מדבר על טיגואן,Q5,פג'ארו, לנד קרוזר וכו'..)

 

 

לנד קרוזר, פג'ארו וה-Q5 של אאודי אינם מתחרים ישרים. למען האמת הלנד קרוזר וה-Q5 אינם מתחרים אפילו זה בזה, כאשר האחד ג'יפ אמיתי על כל יתרונותיו ומגרעותיו, והשני ג'יפון מסוקס וסופר יוקרתי.

 

גם אני שוקל כיום את הקיה ספורטאז', אך מחכה בו זמנית גם לסדרה 1 החדשה של BMW, שלדעתי היא אופצייה נהדרת בטווח המחירים הנ"ל.

אני מציע לך גם לבדוק את הדגם היקר ביותר בספורטאז', שנהנה מאבזור מעולה ועשיר ביחס למכוניות אחרות בסגמנט.

מעבר לכך, אני אזכיר שוב, שלדעתי כלמוביל מבזים את עצמם באבזור הדל כ"כ שהם מציעים באאוטלאנדר החדשה.

הבוז לך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנד קרוזר, פג'ארו וה-Q5 של אאודי אינם מתחרים ישרים. למען האמת הלנד קרוזר וה-Q5 אינם מתחרים אפילו זה בזה, כאשר האחד ג'יפ אמיתי על כל יתרונותיו ומגרעותיו, והשני ג'יפון מסוקס וסופר יוקרתי.

 

גם אני שוקל כיום את הקיה ספורטאז', אך מחכה בו זמנית גם לסדרה 1 החדשה של BMW, שלדעתי היא אופצייה נהדרת בטווח המחירים הנ"ל.

אני מציע לך גם לבדוק את הדגם היקר ביותר בספורטאז', שנהנה מאבזור מעולה ועשיר ביחס למכוניות אחרות בסגמנט.

מעבר לכך, אני אזכיר שוב, שלדעתי כלמוביל מבזים את עצמם באבזור הדל כ"כ שהם מציעים באאוטלאנדר החדשה.

 

לגבי האוטלנדר אני מסכים במאה אחוז.

לא פלא שאולם התצוגה של מיצובישי ביום שישי בבוקר היה ריק לחלוטין.

איך אפשר לצייד רכב בגודל כזה עם צמיגים R16? וכמה כבר עולה להוסיף בלוטוס אינטגרלי בעידן הסמארטפונים ?

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעל אאוטלנדר חדשה אני אענה.

 

האאוטלנדר 2X4 באה עם גאנט 16 שהוא גאנט נוח יותר לנסיעה מבחינת ספיגת מהלומות מהדרך. ה18 מגיע רק בגרסת ה"ספורט"

והופך את הרכב ליותר נוקשה (נסעתי עליו והרגשתי).

 

אני באופן אישי מאוד אוהב את הצורה של הגאנט 18 המקורי ומחפש כזה בנרות על מנת להרכיב אותו אצלי גם אם הדבר אומר שתהיה ירידה באיכות הנסיעה.

 

לגבי ההתעקשות על הבלוטותת', בארה"ב המצב הרבה יותר מצחיק יש דגמים מאובזרים יותר שמגיעים עם מערכת רוקפורד (שוב אצלנו רק בדגם הספורט) וקיימת שליטה מההגה על הבלוטותת' אבל ללא המודול עצמו (כל החיווט קיים). המודול עצמו עולה כ 300 דולר והם פשוט קונים אותו ומתקינים בעצמם (PLUG & PLAY).

 

לדעתי בלוטותת' מקורי חשוב רק במידה ורוצים לשמור על מערכת רוקפורד מקורית (וזה דרך אגב מה שהם עושים בארה"ב) אחרת התקנה של HU אחרת (לאו דווקא המערכת שכולמוביל מוכרים) תהיה עדיפה יותר.

 

אצלי ברכב המערכת המקורית ירדה בשבוע הראשון לטובת JVC 846 שכוללת בלוטותת', מצלמה אחורית וכו' בעלות מצחיקה מאוד יחסית למחיר שכולמוביל רוצים על המערכת הסינית שלהם. (אצלי הכל היה בהתקנה עצמית כך שהעלות הוזלה אפילו עוד יותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא מרגישה "בטוח" ו- "שולטת" כי כל השאר עדין לא קנו "ג'יפים" שחוסמים לה את שדה הראיה ויושבים גבוה כמוה או יותר.

 

ix35 רחב מהגולף שלך בדיוק ב4 ס"מ. מה בדיוק הוא מסתיר לך? אלא אם כן הפרש הגובה של 19 ס"מ משנה לך, כי אתה מבלה את זמן נסיעתך בבהיה בציפורים?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ix35 רחב מהגולף שלך בדיוק ב4 ס"מ. מה בדיוק הוא מסתיר לך? אלא אם כן הפרש הגובה של 19 ס"מ משנה לך, כי אתה מבלה את זמן נסיעתך בבהיה בציפורים?

 

זה לא נושא השרשור, אבל כיוון שבעניין ציפורים אתה, תאמר לי בבקשה מה השלכת ה- 20 ס"מ שלך כאשר בזווית אחורית אתה נמצא מאחורי הרכב, נניח 2-4 מטר. מאחר ולפי הטקסט שכתבת אני מניח שלא חשבת על זה, אז אחשוב עבורך: אם נוסע לפניך ג'יפון מיותר שכזה, אתה לא תראה שהרכב (ואפילו במקרים מסוימים האוטובוס) שלפניו בולם, מה שמשפיע ישירות על הבטיחות. עכשיו תאמר, ובצדק, מה זה מעניין את בעל הג'יפון, הרי הוא כן רואה למרחוק ואף אחד לא חוסם את שדה ראייתו? ובכן - אתה צודק, וזו בדיוק הדוגמה לכמה אני אוהב את הארץ הזו. ואת אנשיה. אולי צדק רועי כשאמר שהכי טוב אם כולם ייסעו בגולף - ככה אף אחד לא יסתיר לאחר את מפגעי הכביש ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן סיטואציה מעניינת. לא נתקלתי בה כי אני יודע לשמור מרחק, אז גם אם הג'יפון האימתני שמדיר שינה מעיני בכל לילה בולם מאוחר אני עדיין מצליח לבלום בבטחה ולהמנע מתאונה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מחיר. קאיה ברמת אבזור אמצע (הכי הגיוני ) עולה 166 אלף שקל, שזה לדעתי בשוק של היום מציאה של ממש,

כשמרבית המתחרים הישירים (פחות או יותר) עולים במקרה הטוב 50 אלף יותר, במקרה הפחות טוב כמעט כפול..

(אני מדבר על טיגואן,Q5,פג'ארו, לנד קרוזר וכו'..)

 

קיצר מבחן דרך יהיה ואיתו רשמים, מי שכבר עשה ויש לו מה להוסיף (ובכלל למי שיש עוד תוספות) אשמח לשמוע.

 

איך אפשר להשוות בין ספורטאז' ללנד קרוזר או פאג'רו? אפילו את הסורנטו של קיה אין מה להשוות לשני אלו...וגם את ה- Q5 אין לי מושג מאיפה הבאת. אין קשר בין כל המכוניות האלו. את הספורטאז' תשווה לקשקאי, ראב 4, ix35, אאוטלנדר ועוד כל מיני ג'יפונים.

 

לגבי האוטלנדר אני מסכים במאה אחוז.

לא פלא שאולם התצוגה של מיצובישי ביום שישי בבוקר היה ריק לחלוטין.

איך אפשר לצייד רכב בגודל כזה עם צמיגים R16? וכמה כבר עולה להוסיף בלוטוס אינטגרלי בעידן הסמארטפונים ?

 

חוץ מה- 16" שהבנתי שמציק לך, מה עוד חסר לך באאוטלנדר שגורם לך לרשום שרמת האבזור שלו נמוכה?

ולגבי ה- 16", המתחרים לא מציעים בכל הדגמים חישוקים גדולים יותר, אבל בגלל שהאאוטלנדר יחסית גדול לכל המתחרים שלו במחירים האלו הג'נט נראה קטן יותר. אם היו שמים על כולם 18" אז היו מתלוננים על נוחות נסיעה...האמן לי שאת 90% מהלקוחות של הסגמנט הזה נוחות הנסיעה (ועלות צמיגים שפויה) מעניינת יותר מאשר בלינג בלינג.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נושא השרשור, אבל כיוון שבעניין ציפורים אתה, תאמר לי בבקשה מה השלכת ה- 20 ס"מ שלך כאשר בזווית אחורית אתה נמצא מאחורי הרכב, נניח 2-4 מטר. מאחר ולפי הטקסט שכתבת אני מניח שלא חשבת על זה, אז אחשוב עבורך: אם נוסע לפניך ג'יפון מיותר שכזה, אתה לא תראה שהרכב (ואפילו במקרים מסוימים האוטובוס) שלפניו בולם, מה שמשפיע ישירות על הבטיחות. עכשיו תאמר, ובצדק, מה זה מעניין את בעל הג'יפון, הרי הוא כן רואה למרחוק ואף אחד לא חוסם את שדה ראייתו? ובכן - אתה צודק, וזו בדיוק הדוגמה לכמה אני אוהב את הארץ הזו. ואת אנשיה. אולי צדק רועי כשאמר שהכי טוב אם כולם ייסעו בגולף - ככה אף אחד לא יסתיר לאחר את מפגעי הכביש ;-)

 

אז אם החלון האחורי ברכב שלי כהה (מהיצרן), ללכת להחליף אותו לרגיל?

הרי גם זה פוגע בשדה הראיה שלך.

ואם אני 2 מטר גובה...לנהוג מכופף כדי שתוכל לראות מעל הראש שלי בתוך הרכב?

 

בקיצור, אין לזה סוף.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mystopp ו- casper,

שניכם חכמים מאוד גדולים, שמסיבה לא ברורה מנסים להצדיק רכב מיותר לחלוטין, שנועד אך ורק לשרת את רגשי הנחיתות (בטיחותיים או אחרים) של בעליו. אין לי מושג למה אתם מצדיקים את זה אבל אני כמובן לא מאחל לכם שתתקעו (בטח לא כשמשפחתכם ברכב) בפגוש הגבוה של הרכב, או באיזה מגן חזירים שבעליו התקין, שכמובן גבוה יותר מהפגוש של רכבים רגילים. מצד שני, אולי גם לכם יש כזה רכב בסביבתכם הקרובה ולכן אתם יוצאים להגנתו של רכב פוזה. אני הייתי שולח את פותח השרשור לשמוע את דעתו של רוני אהרונוביץ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני לא הייתי שולח את פותח השרשור לשמוע את דעתו של רוני אהרונוביץ, או של כל ''מומחה רכב'' כזה, וקונה איזה ג'יפ שמתחשק לי ועושה לי טוב.

 

בחיי שאני לא מבין מה הצרות העין הזאת על כל אחד שקונה ג'יפ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה ברורה מאוד : זה לא עניינך איזה רכב רוצים ההורים של פותח השרשור לרכוש, וההטפה שלך לוקה בחוסר נימוס משווע.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר להשוות בין ספורטאז' ללנד קרוזר או פאג'רו? אפילו את הסורנטו של קיה אין מה להשוות לשני אלו...וגם את ה- Q5 אין לי מושג מאיפה הבאת. אין קשר בין כל המכוניות האלו. את הספורטאז' תשווה לקשקאי, ראב 4, ix35, אאוטלנדר ועוד כל מיני ג'יפונים.

 

 

 

חוץ מה- 16" שהבנתי שמציק לך, מה עוד חסר לך באאוטלנדר שגורם לך לרשום שרמת האבזור שלו נמוכה?

ולגבי ה- 16", המתחרים לא מציעים בכל הדגמים חישוקים גדולים יותר, אבל בגלל שהאאוטלנדר יחסית גדול לכל המתחרים שלו במחירים האלו הג'נט נראה קטן יותר. אם היו שמים על כולם 18" אז היו מתלוננים על נוחות נסיעה...האמן לי שאת 90% מהלקוחות של הסגמנט הזה נוחות הנסיעה (ועלות צמיגים שפויה) מעניינת יותר מאשר בלינג בלינג.

 

לא פסלתי את האוטלנדר ולא אמרתי שזו בחירה רעה.

לדעתי האישית עם כמה שידרוגים קלים באיבזור ניתן היה להפוך את הדגם הזה להכי אטרקטיבי בנישה הזאת.

אין ספק שהדגם הבסיסי של האוטלנדר נותן תמורה יותר טובה מהדגם הבסיסי של הקשקאי.

אלא שבקשקאי לפחות יש אפשרות לקבל צמיגים גדולים יותר בדגם האמצעי. באוטלנדר לא.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיה נראה מעולה ולפי דעתי גם התמורה המשתלמת ביותר בסגמנט.

 

אולי שווה לבדוק גם את הפורסטר שמתנהגת בסדר על הכביש ויש לה גם יכולות שטח.

אם הבן אדם יורד מטרנו אולי ירצה מידיי פעם לנסוע באיזה שדה או שביל לא מרוצף.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...