Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב: אופל קורסה 2003 גיר טיפטרוניק.

הכול היה תקין ברכב שמן, מיים, וללא רעשים או תופעות חריגות.

פתאום ללא כל סימן מקדים, הרכב עשה רעש "כאילו הוא גורר משהו תחתיו" והוא פשוט נכבה.

לאחר שהגיע המכונאי של שגריר, שאיבחן שהרצועת תזמון נקרעה, אני התפלאתי ואמרתי לו "חשבתי שזה הסיפור"

רצועת התיזמון (לפי הרעש בהנעה) אבל אני יודע שברכב הזה יש שרשרת!! אז איך זה יתכן?

 

למחרת בבוקר במוסך UMI בהרצליה נאמר לי שאכן עושה רושם שהשרשרת נקרעה (הוא הוסיף שזה נדיר)

וכנראה שזה יגרור אחריו שיפוץ ראש כי הסבירות גבוהה שיש נזק לשסתומים..

 

מה עושים? איך קורא כזה דבר?!

פורסם

אתה בטוח שברכבך יש שרשרת תיזמון ?

תוכל בבקשה לרשום את קוד המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב בכדי שאוכל לבדוק עבורך האם קיימת רצועה או שרשרת.

 

בעיקרון שרשרת לא אמורה להיקרע בקילומטרא'ז יחסית כה נמוך אלא אם הרכב הוזנח מבחינת החלפת שמנים או תקלה במזרקי השמן או מותחנים.

איזה כייף לי :)

פורסם

הרכב טופל ללא דופי בשנה האחרונה על ידי, תמיד הוקפדו שמנים איכותיים+מסנן מקורי!

לפני כן הוא טופל ע"י בעליו הקודם במוסך UMI הרצליה

 

מס' דגם המנוע : Z12XE שלפי מה שאני יודע הוא שרשרת.

פורסם

צודק אכן אצלך ברכב קיימת שרשרת תיזמון.

בדוק מול מוסך הייבואן או בגוגל האם הייתה איזה הנחיה להחליף את השרשרת לאחר X קילומטר בגלל כשל תיכנוני של הייצרן.

 

במידה ואכן השרשרת נקרעה אזי הנזק למנוע הינו כבד וגם לכיס.

איזה כייף לי :)

פורסם

למישהו ידועים מקרים כאילו בעבר?

אני זוכר שהיה כשל תיכנוני במנועי ה-2.2 של אופל וקטרה משנים מסוימות

 

יש איזה שהו סיכוי ללקיחת חלק מהאחריות ע"י היבואן?

פורסם
למישהו ידועים מקרים כאילו בעבר?

אני זוכר שהיה כשל תיכנוני במנועי ה-2.2 של אופל וקטרה משנים מסוימות

 

יש איזה שהו סיכוי ללקיחת חלק מהאחריות ע"י היבואן?

אכן במנועי 2.2 ליטר התגלה כשל תיכנוני שגרם לשרשרת להיקרע טרם זמנה. גם במקרה הזה אינני יודע אם ייצרן הרכב לקח אחריות.

איזה כייף לי :)

פורסם

ובכן.. עידכון המוסכניק מתקשר אלי ומודיע לי שהשרשרת לא נקרעה!

אבל יש אפס קומפרסיה בצילינדרים והוא יצטרך לפתוח ולבדוק.

הוא משער שהרכב רתח והרינגים הלכו, חברה שלי שנהגה ברכב אמרה שהוא היה חם מהרגיל אבל לא הגיע לאדום.

 

מה האפשרויות?? יש אפשרות לשפץ כזה מנוע? (המוסכניק רמז שלא בגלל עניין השרשרת)

לפיו מנוע יעלה 7,000 זה סביר?

×
×
  • תוכן חדש...