Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האמר 2 אזרחי!!!


620SI
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.....

בסיור סתמי באשקלון..

נתקלתי בהאמר 2 שחורה חדשה.... מההממממממממתתתתתתתתתתתתתתת!!!

הייתי שקוע בה דקות ארוכות!!!

חבל שהמצלמה לא הייתה איתי!! :mad:

יש לה 00 בלוחית רישוי בסוף זה אומר שזה יבוא אישי....

עכשיו אני יודע שהאמר זה רכב צבאי..

ואסורה השימוש בוא באזרחי......

אני צודק???

או שסתם חשבתי ככה כל חיי!? :?:

ROVER=~~

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה טועה -אין שום מניעה לנסוע עם רכב שעבר תקינה אזרחית , גם אם הוא ריאו 15 טון (או ג'יפ).

זה לגבי האמר H1.

 

האמר H2 הוא בכלל דגם שיוצר מלכתחילה עבור השוק האזרחי . בצע חיפוש.

פורסם
אתה טועה -אין שום מניעה לנסוע עם רכב שעבר תקינה אזרחית , גם אם הוא ריאו 15 טון (או ג'יפ).

זה לגבי האמר H1.

 

האמר H2 הוא בכלל דגם שיוצר מלכתחילה עבור השוק האזרחי . בצע חיפוש.

 

להאמר H2 לא צריך רשיון של משאית

אבל מה לגבי ה-H1?

פורסם
אתה טועה -אין שום מניעה לנסוע עם רכב שעבר תקינה אזרחית , גם אם הוא ריאו 15 טון (או ג'יפ).

זה לגבי האמר H1.

 

האמר H2 הוא בכלל דגם שיוצר מלכתחילה עבור השוק האזרחי . בצע חיפוש.

 

להאמר H2 לא צריך רשיון של משאית

אבל מה לגבי ה-H1?

 

התשובה הייתה מיועדת לשואל המקורי ,לא אליך.

אני לא יודע לגבי דרגת הרשיון של ההאמרים.

פורסם

האמר H1, הזהה לדגם הצבאי מצריך רשיון ג' - כלומר רשיון למשאית מעל 4 טון.

זו אחת הסיבות שבסך הכל נמכרו חמישה כאלו אזרחיים בארץ, אין הרבה אנשים עם המון כסף וגם עם רשיון למשאית...

אם אני זוכר נכון, ההגדרה שלו כמשאית נובעת לא מהמשקל שלו אלא מהרוחב.

פורסם
אתה טועה -אין שום מניעה לנסוע עם רכב שעבר תקינה אזרחית , גם אם הוא ריאו 15 טון (או ג'יפ).

זה לגבי האמר H1.

 

האמר H2 הוא בכלל דגם שיוצר מלכתחילה עבור השוק האזרחי . בצע חיפוש.

 

להאמר H2 לא צריך רשיון של משאית

אבל מה לגבי ה-H1?

 

בצבא ל-H1 יש צורך ברשיון משאית. סביר שגם באזרחות (אם כי יש הבדל מינורי במידות של ה-H1 האזרחי והצבאי).

פורסם

הבנתי... תודה רבה...

רק לפי העייןןןןן

ההאמר 2

ענננננקקקקקק

הוא היה מוגבה או משהו.. גלגלים של טרקטור..

נראה יותר גדול מהאמר 1...

לפי העין.

ROVER=~~

פורסם
האמר H1, הזהה לדגם הצבאי מצריך רשיון ג' - כלומר רשיון למשאית מעל 4 טון.

זו אחת הסיבות שבסך הכל נמכרו חמישה כאלו אזרחיים בארץ, אין הרבה אנשים עם המון כסף וגם עם רשיון למשאית...

אם אני זוכר נכון, ההגדרה שלו כמשאית נובעת לא מהמשקל שלו אלא מהרוחב.

 

האמר (H1) זקוק לרשיון ג' בארץ משום שהמשקל הכולל שלו מעל 4 טון, אין קשר למידות.

לגבי H2, אין לי מושג.

פורסם
הבנתי... תודה רבה...

רק לפי העייןןןןן

ההאמר 2

ענננננקקקקקק

הוא היה מוגבה או משהו.. גלגלים של טרקטור..

נראה יותר גדול מהאמר 1...

לפי העין.

 

הH2 הוא קטן וצנוע יותר מה H1

 

סמל העיקר של ה H1 היא הרוחב (220 ס"מ) וכאן הוא קטן יותר.

גם המנוע שונה מדיזל לבנזין.

גם השלדה.....

בקיצר זה לא אותו "HUMMER" שאנחנו רגילים לראות בצבא. הוא יותר לכיוון לחנות את הרכב על מדרכות LA.

 

בקשר ל H1 יש בארץ פחות מ10. הסיבה שהוא לא הצליח בגלל מחירו היקר (אז) איזור ה חצי מיליון שקל. והמחיר היה עולה כל חודש בגלל הדולר.

אחד ה H1 נשאר אצל מיכאל לוי היבואן :(

 

אלי :wink:

 

נ.ב התמונה לא שלי (מצאתי ברשת)

H1.jpg

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

יש גם h2 שחורה בנס ציונה ויש עוד האמר הבהרצליה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
הבנתי... תודה רבה...

רק לפי העייןןןןן

ההאמר 2

ענננננקקקקקק

הוא היה מוגבה או משהו.. גלגלים של טרקטור..

נראה יותר גדול מהאמר 1...

לפי העין.

 

הH2 הוא קטן וצנוע יותר מה H1

 

סמל העיקר של ה H1 היא הרוחב (220 ס"מ) וכאן הוא קטן יותר.

גם המנוע שונה מדיזל לבנזין.

גם השלדה.....

בקיצר זה לא אותו "HUMMER" שאנחנו רגילים לראות בצבא. הוא יותר לכיוון לחנות את הרכב על מדרכות LA.

 

בקשר ל H1 יש בארץ פחות מ10. הסיבה שהוא לא הצליח בגלל מחירו היקר (אז) איזור ה חצי מיליון שקל. והמחיר היה עולה כל חודש בגלל הדולר.

אחד ה H1 נשאר אצל מיכאל לוי היבואן :(

 

אלי :wink:

 

נ.ב התמונה לא שלי (מצאתי ברשת)

 

את התמונה אני צילמתי :D:D:D

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
האמר H1, הזהה לדגם הצבאי מצריך רשיון ג' - כלומר רשיון למשאית מעל 4 טון.

זו אחת הסיבות שבסך הכל נמכרו חמישה כאלו אזרחיים בארץ, אין הרבה אנשים עם המון כסף וגם עם רשיון למשאית...

אם אני זוכר נכון, ההגדרה שלו כמשאית נובעת לא מהמשקל שלו אלא מהרוחב.

האמר (H1) זקוק לרשיון ג' בארץ משום שהמשקל הכולל שלו מעל 4 טון, אין קשר למידות.

לגבי H2, אין לי מושג.

צודק. בדקתי את המספרים - H1 שוקל (רטוב) כ- 3.2 טון. משקל כולל מורשה - כ 4.6 טון.

משום מה זכרתי שהמשקל הכללי שלו הוא 3 ומשהו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...