Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האמר 2 אזרחי!!!


620SI
שימו לב! השרשור הזה בן 7244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם.....

בסיור סתמי באשקלון..

נתקלתי בהאמר 2 שחורה חדשה.... מההממממממממתתתתתתתתתתתתתתת!!!

הייתי שקוע בה דקות ארוכות!!!

חבל שהמצלמה לא הייתה איתי!! :mad:

יש לה 00 בלוחית רישוי בסוף זה אומר שזה יבוא אישי....

עכשיו אני יודע שהאמר זה רכב צבאי..

ואסורה השימוש בוא באזרחי......

אני צודק???

או שסתם חשבתי ככה כל חיי!? :?:

ROVER=~~

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה טועה -אין שום מניעה לנסוע עם רכב שעבר תקינה אזרחית , גם אם הוא ריאו 15 טון (או ג'יפ).

זה לגבי האמר H1.

 

האמר H2 הוא בכלל דגם שיוצר מלכתחילה עבור השוק האזרחי . בצע חיפוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה -אין שום מניעה לנסוע עם רכב שעבר תקינה אזרחית , גם אם הוא ריאו 15 טון (או ג'יפ).

זה לגבי האמר H1.

 

האמר H2 הוא בכלל דגם שיוצר מלכתחילה עבור השוק האזרחי . בצע חיפוש.

 

להאמר H2 לא צריך רשיון של משאית

אבל מה לגבי ה-H1?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה -אין שום מניעה לנסוע עם רכב שעבר תקינה אזרחית , גם אם הוא ריאו 15 טון (או ג'יפ).

זה לגבי האמר H1.

 

האמר H2 הוא בכלל דגם שיוצר מלכתחילה עבור השוק האזרחי . בצע חיפוש.

 

להאמר H2 לא צריך רשיון של משאית

אבל מה לגבי ה-H1?

 

התשובה הייתה מיועדת לשואל המקורי ,לא אליך.

אני לא יודע לגבי דרגת הרשיון של ההאמרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמר H1, הזהה לדגם הצבאי מצריך רשיון ג' - כלומר רשיון למשאית מעל 4 טון.

זו אחת הסיבות שבסך הכל נמכרו חמישה כאלו אזרחיים בארץ, אין הרבה אנשים עם המון כסף וגם עם רשיון למשאית...

אם אני זוכר נכון, ההגדרה שלו כמשאית נובעת לא מהמשקל שלו אלא מהרוחב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה -אין שום מניעה לנסוע עם רכב שעבר תקינה אזרחית , גם אם הוא ריאו 15 טון (או ג'יפ).

זה לגבי האמר H1.

 

האמר H2 הוא בכלל דגם שיוצר מלכתחילה עבור השוק האזרחי . בצע חיפוש.

 

להאמר H2 לא צריך רשיון של משאית

אבל מה לגבי ה-H1?

 

בצבא ל-H1 יש צורך ברשיון משאית. סביר שגם באזרחות (אם כי יש הבדל מינורי במידות של ה-H1 האזרחי והצבאי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי... תודה רבה...

רק לפי העייןןןןן

ההאמר 2

ענננננקקקקקק

הוא היה מוגבה או משהו.. גלגלים של טרקטור..

נראה יותר גדול מהאמר 1...

לפי העין.

ROVER=~~

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמר H1, הזהה לדגם הצבאי מצריך רשיון ג' - כלומר רשיון למשאית מעל 4 טון.

זו אחת הסיבות שבסך הכל נמכרו חמישה כאלו אזרחיים בארץ, אין הרבה אנשים עם המון כסף וגם עם רשיון למשאית...

אם אני זוכר נכון, ההגדרה שלו כמשאית נובעת לא מהמשקל שלו אלא מהרוחב.

 

האמר (H1) זקוק לרשיון ג' בארץ משום שהמשקל הכולל שלו מעל 4 טון, אין קשר למידות.

לגבי H2, אין לי מושג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי... תודה רבה...

רק לפי העייןןןןן

ההאמר 2

ענננננקקקקקק

הוא היה מוגבה או משהו.. גלגלים של טרקטור..

נראה יותר גדול מהאמר 1...

לפי העין.

 

הH2 הוא קטן וצנוע יותר מה H1

 

סמל העיקר של ה H1 היא הרוחב (220 ס"מ) וכאן הוא קטן יותר.

גם המנוע שונה מדיזל לבנזין.

גם השלדה.....

בקיצר זה לא אותו "HUMMER" שאנחנו רגילים לראות בצבא. הוא יותר לכיוון לחנות את הרכב על מדרכות LA.

 

בקשר ל H1 יש בארץ פחות מ10. הסיבה שהוא לא הצליח בגלל מחירו היקר (אז) איזור ה חצי מיליון שקל. והמחיר היה עולה כל חודש בגלל הדולר.

אחד ה H1 נשאר אצל מיכאל לוי היבואן :(

 

אלי :wink:

 

נ.ב התמונה לא שלי (מצאתי ברשת)

H1.jpg

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם h2 שחורה בנס ציונה ויש עוד האמר הבהרצליה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי... תודה רבה...

רק לפי העייןןןןן

ההאמר 2

ענננננקקקקקק

הוא היה מוגבה או משהו.. גלגלים של טרקטור..

נראה יותר גדול מהאמר 1...

לפי העין.

 

הH2 הוא קטן וצנוע יותר מה H1

 

סמל העיקר של ה H1 היא הרוחב (220 ס"מ) וכאן הוא קטן יותר.

גם המנוע שונה מדיזל לבנזין.

גם השלדה.....

בקיצר זה לא אותו "HUMMER" שאנחנו רגילים לראות בצבא. הוא יותר לכיוון לחנות את הרכב על מדרכות LA.

 

בקשר ל H1 יש בארץ פחות מ10. הסיבה שהוא לא הצליח בגלל מחירו היקר (אז) איזור ה חצי מיליון שקל. והמחיר היה עולה כל חודש בגלל הדולר.

אחד ה H1 נשאר אצל מיכאל לוי היבואן :(

 

אלי :wink:

 

נ.ב התמונה לא שלי (מצאתי ברשת)

 

את התמונה אני צילמתי :D:D:D

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמר H1, הזהה לדגם הצבאי מצריך רשיון ג' - כלומר רשיון למשאית מעל 4 טון.

זו אחת הסיבות שבסך הכל נמכרו חמישה כאלו אזרחיים בארץ, אין הרבה אנשים עם המון כסף וגם עם רשיון למשאית...

אם אני זוכר נכון, ההגדרה שלו כמשאית נובעת לא מהמשקל שלו אלא מהרוחב.

האמר (H1) זקוק לרשיון ג' בארץ משום שהמשקל הכולל שלו מעל 4 טון, אין קשר למידות.

לגבי H2, אין לי מושג.

צודק. בדקתי את המספרים - H1 שוקל (רטוב) כ- 3.2 טון. משקל כולל מורשה - כ 4.6 טון.

משום מה זכרתי שהמשקל הכללי שלו הוא 3 ומשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...