Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,מצלמה צילמה את חבר שלי נוהג במהירות של 120 קמש,בכביש גהה.מה הקנס והעונש?

זה 20 קמש מעל המותר,לא?כי הבנתי שיש אפשרות לחרוג ב 10 קמש מהמהירות המותרת שהיא 90.תודה לעונים.

פורסם

צודק אלעד - אין אפשרות לדעת ב 100% מה יהיה הדו"ח.

אבל,

בעיקרון לפי החוק אסור לנסוע בכלל מעל המותר.

מה שקורה בפועל, מד אוץ מראה מהירות קצת יותר גבוהה מהמהירות בפועל (כ 5%).

מהמדידה של המצלמה מפחיתים 5 קמ"ש .

 

ולאחר ההפחתה, אם הוא נסע עד 25 קמ"ש מעל המותר (115 קמ"ש) - 250 ש"ח ללא נקודות.

אם הוא נסע 26-40 קמ"ש מעל המותר - 750 ש"ח ו 8 נקודות.

מעל 40 קמ"ש -הזמנה לדין ו 10 נקודות.

 

אני לא חושב שהמצלמות מצלמות את אלה שנוסעים בתחום של עד 25 קמ"ש מעל המותר - הן מכוונות למהירות יותר גבוהה.

איפה הוא צולם?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אורכו של כביש 4 כ- 200 ק"מ, עם מהירות מקסימלית המותרת שנעה בין 90 ל-110 קמ"ש...

צריך לדעת - מיקום מדויק וכיוון הנסיעה.

 

בכל מקרה, רכב שצולם נוסע במהירות 120 קמ"ש (על מד אוץ), עדיין יהיה בתחום הקנס של 250 ש"ח (גם אם מהירות מותרת 90 קמ"ש).

110 קמ"ש = 5 (מכשור אלקטרוני) - 5 (סטיית ספידומטר) - 120 קמ"ש

פורסם

אני יביא לך שלושה סיבות להיות אופטימי:

-יותר מחצי מהמצלמות על כביש 4 הן מצלמות דמה. הישנות לפחות.

-גם אם המצלמה לא גמה אז יש מקרים שבהן נגמר הפילים, אז המצלמה לא מתפקדת.

-חבר שלי צולם על 130 במצלמה חדשה, ואחרי בירור מעמיק התגלה שהמצלמה הייתה בפיילוט ולא תפקדה באופן שוטף.

 

אם המצלמה שצילמה אותך היא חדשה אז תקווה שאולי בטעות נפלתה על אחת חדשה שבתקופת פיילוט.

 

תחכה לדוח נטו, אין מה לעשות, ותקווה שהוא לא יגיע.

יוסי,

mazda 323 glx 1997

פורסם

מכל המצלמות הישנות שמוצבות על כביש 4, למיטב ידיעתי היחידה שעדיין פעילה היא זאת שנמצאת לכיוון צפון לפני צומת דרור. כל השאר יצאו מכלל פעולה.

לגבי המצלמות החדשות: לפחות עד חודש ינואר הקרוב אף אחת מהן אינה מפיקה עדיין דו"חות, על אף שהן ברובן כבר פעילות.

בדיוק מסיבה זו אמרתי שלפני שנתחיל לטוות כאן תילי תילים של תיאוריות בנוגע לעונש הצפוי, קודם נראה אם בכלל יגיע דו"ח.

בהנחה שמקור הצילום הוא אינו ניידת, ההימור שלי הוא שכלל לא יהיה דו"ח.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
רק ממדידה של לייזר מורידים 5 קמ"ש.

טועה

 

גם מהדבורה וגם מהמצלמה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מכל המצלמות הישנות שמוצבות על כביש 4, למיטב ידיעתי היחידה שעדיין פעילה היא זאת שנמצאת לכיוון צפון לפני צומת דרור. כל השאר יצאו מכלל פעולה.

לגבי המצלמות החדשות: לפחות עד חודש ינואר הקרוב אף אחת מהן אינה מפיקה עדיין דו"חות, על אף שהן ברובן כבר פעילות.

בדיוק מסיבה זו אמרתי שלפני שנתחיל לטוות כאן תילי תילים של תיאוריות בנוגע לעונש הצפוי, קודם נראה אם בכלל יגיע דו"ח.

בהנחה שמקור הצילום הוא אינו ניידת, ההימור שלי הוא שכלל לא יהיה דו"ח.

 

 

גם אני חשבתי כך, אך הוולנטיין שלי כבר לא מצפצף עליה בשבוע האחרון:roll:

אני נוסע שם באופן קבוע ותמיד הוולנטיין היה מצפצף.

×
×
  • תוכן חדש...