Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד תאונת אופניים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכל העולם המערבי המודרני יש שבילי אופניים, ובכל העולם המערבי המודרני אף אחד עם אופניים לא עולה לכביש מהיר.

ובכלל, רוכבי האופניים פה עושים את כל הטעויות- עולים לכביש מהיר, רוכבים בשול עם כיוון התנועה, ולא בדיוק טורחים לבדוק אם השוליים רחבים או שמדובר ברוחב של מטר ובמבה.

וזה לא שיש לנו בארץ הררים של כבישים מהירים שלא ישאירו לרוכבים דרכים לרכב עליהן-

אבל על כבישים כמו 1, 2, 4, 431, 22 וכו'- צריך לאסור באופן מוחלט לעלות. מסכן הנהג שאח"כ פוגע ברוכב לא אחראי ונהרסים לו החיים סתם.

 

לא רק "צריך לאסור" - אכן בכבישים מהירים (1,2, חלקים מכביש 4, 431, 6 וכו') אסורה הכניסה לאופניים על פי החוק.

בדוק את משמעותו של תמרור "כניסה לדרך מהירה". (המלבני הכחול עם ציור של גשר לבן)

 

מי שנוסע באופניים או הולך ברגל בכבישים כאלו הוא גם עבריין וגם אידיוט.

 

כבישים 2,5 וכו' אינם כבישים מהירים (אין בכניסה אליהם את התמרור הנ"ל) ולכן מותרת הרכיבה על אופניים בהם.

לפיכך, מי שנוסע באופניים בכבישים האלו הוא לא עבריין אבל עדיין אידיוט.

 

אני אישית נוסע באופניים בכביש רק ברחובות קטנים שבקושי יש בהם תנועה.

אין לי אומץ לנסוע באופניים בשדרות קק"ל בת"א או בדרך נמיר, וברור שלא ב431...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אותי לימדו שנוסעים עם אופניים נגד כיוון התנועה כדי לראות את התנועה שמגיעה ובשעת הצורך לדעת להיתחמק.

אבל זה רק אני כנראה,

 

עידן

אותך לימדו לא נכון !!!

איך אפשר באותה נשימה לדרוש כאן מרוכבי אופניים לשמור על החוק ולא לנסוע בכבישים מהירים ובמקביל לכתוב שיש לרכב בניגוד לכיוון התנועה.

רוכב אופניים כנ"ל שינהג כפי שאתה ממליץ לו ומגיע למחלף, איך לדעתך הוא אמור להמשיך את רכיבתו?

 

נהג רכב שיוצא מדרך צדדית ויש לו נתיב האצה, את מי הוא ייפגוש (תרתי משמע) פתאום מולו? נכון, את רוכב האופניים שהמלצת לו לרכב בניגוד לכיוון התנועה.

 

רוכב אופניים צריך לציית לחוקי התנועה כמו כל משתמש אחר בדרך.

מאידך הולך רגל כן רצוי שיילך שפניו לכייון התנועה.

פורסם

אני לגמרי בעד זה שרוכבי אופניים לא יעלו על כבישים מהירים, ובכלל על כבישים בין עירוניים, אבל איך יותר מעניין איך מגיע

נהג הרכב לנסיעה על השול?

פורסם

אני רוצה להחזיר אתכם לתאונה המקורית ולחדד.

התאונה ארעה בחלק של 431 שנמצא עדיין בתוך מודיעין. הדרך היא עירונית ומוגבלת ל70 קמ"ש.

אני לא מומחה בחוק אבל לא שמעתי על חוק שמונע מרוכב אפניים לרכב בנתיב השמאלי בדרך עירונית.

לדעתי רוכב האפניים לא עבר על שום חוק.

אני די משוכנע שזה לא ממש ינחם אותו בתהליך ההחלמה מהתאונה אם הוא חי או ינחם את משפחתו במידה והוא לא.

זה מקרה קלאסי של הבדל בין צודק לחכם.

זה מיועד לכל אותם נושאי דגל הצדק והחוקיות בכל הנוגע לרוכבי אפניים בכביש.

196 רוכבים מתים אם אני זוכר נכון. אתם באמת חושבים שיש משמעות לזה שהם היו צודקים או לא? אם נהגו כחוק או לא?

לשים את עצמך באותו איזור מחיה עם גוש מתכת שנע לפחות פי 2 מהר ממך. סליחה אבל צריך להיות אידיוט גמור כדי לעשות את זה בין אם זה חוקי ובין אם לא.

פורסם

יום שבת - צהריים - כביש עכו- כרמיאלת קבוצה של רוכבי אופנים גדולה נוסעת בכביש, כאשר מגיעה לצומת אחיהוד כל השיירה סוגרת את כל הכביש ומאחוריהם רכב שתוקע את כל הכביש, ברגע שהם פונים לכיוון אחיהוד ( כביש צר ומסוכן ), מסמן להם אחד הרוכבים לנסוע רק על השוליים אבל את מי מהם זה מעניין והם נוסעים קקבוצה אחת גדולה בשוליים ובאמצע הכביש ומאחורה רכב סימון שנאלץ לסגור את הנתיב כי מתחשק להם לנסוע ולהנות מהנוף, לאחר 2 דקות שיירה של רכבים מצומת אחיהוד עד צומת יבור.

 

אני רוצה בשלב זה להודות לרוכבי האופנים על התרומה שלהם לגרום לפקקים, ולחוסר ההתחשבות שלהם לשאר הנהגים ,העיקר שהם רוכבים על אופנים.

פורסם
אני רוצה להחזיר אתכם לתאונה המקורית ולחדד.

התאונה ארעה בחלק של 431 שנמצא עדיין בתוך מודיעין. הדרך היא עירונית ומוגבלת ל70 קמ"ש.

אני לא מומחה בחוק אבל לא שמעתי על חוק שמונע מרוכב אפניים לרכב בנתיב השמאלי בדרך עירונית.

לדעתי רוכב האפניים לא עבר על שום חוק.

אני די משוכנע שזה לא ממש ינחם אותו בתהליך ההחלמה מהתאונה אם הוא חי או ינחם את משפחתו במידה והוא לא.

זה מקרה קלאסי של הבדל בין צודק לחכם.

זה מיועד לכל אותם נושאי דגל הצדק והחוקיות בכל הנוגע לרוכבי אפניים בכביש.

196 רוכבים מתים אם אני זוכר נכון. אתם באמת חושבים שיש משמעות לזה שהם היו צודקים או לא? אם נהגו כחוק או לא?

לשים את עצמך באותו איזור מחיה עם גוש מתכת שנע לפחות פי 2 מהר ממך. סליחה אבל צריך להיות אידיוט גמור כדי לעשות את זה בין אם זה חוקי ובין אם לא.

 

רוכבי אופנים מוחייבים לציית לחוקי התנועה כמו כל אופנוע או רכב אחר, חובה על רוכב האופנים לשמור על הימין, אין לרוכב האופנים מה לחפש בנתיב השמאלי אלא לשם פניה שמאלה או " עקיפה", כמו שאסור לרוכב אופנים לרכב לתוך צומת ברמזור אדום.

 

עם רוכב האופנים בחר לנסוע להנאתו בנתיב השמאלי, הוא פשוט לא שמר על הימין ולכן יש לו גם אשמה.

×
×
  • תוכן חדש...