Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה לאנטיס וחשבתי להחליף את הג'אנטים.

 

אלה הג'אנטים הקיימים :

 

 

http://www.up2me.co.il/images/73914603.jpg

 

http://www.up2me.co.il/v.php?file=15423689.jpg

 

חשבתי אולי אפילו לעלות מידה אחת ל15 במקום 14.

 

יש המלצות לג'אנטים?

 

האם כדאי להשים ג'אנטים 15 במקום 14?

 

שבוע טוב 8)

פורסם

עדיף לשים טאסות מאשר את הג'אנטים שיש לך כרגע.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

אתה מזכיר לי את אורי חזקיה בתוכנית "צחוק מעבודה" שליטל אומרת משהו אז אורי חזקיה קם ומזיז את הידיים לצד, אתה עף על עצמך עכשיו.

פורסם

מה רע בג'נטים שיש לך עכשיו ? הם נראים לא רע

 

בקשר ללעלות מידה תקח בחשבון שגם יעלה לך כסף להחליף את הגנט וגם תצתרך לקנות צמיגים חדשים

 

וכל זה כדי שהגנ'ט יהיה גדול במידה אחת שאפילו לא יראו ... נשמע לי בזבוז כסף

 

 

וקח בחשבון שיש מצב שהגדלה של הג'נט גם תעלה לך תצריכת דלק תגרום לזיוף במד מרחק

 

ותפגע לך ביציאה מהמקום והתנהגות הרכב ,

 

אבל שוב תעשה תשיקולים שלך .

 

 

לגבי איפה לחפש ג'נטים תתקשר ל ג.מ פורטל

 

יש להם תמבחר הכי גדול שאני מכיר לג'נטים

פורסם

לפי ההודעות הקודמות יש ל- adir1989 צורך בלתי נשלט לשדרג את מראה הרכב שלו.

במקום להפנות אותו לקבוצת תמיכה של "משדרגים אנונימיים" , פרגנו לו החלפת ג'אנטים.

 

הגדלה נכונה של הגאנט בשילוב צמיג מתאים לא תפגע בצריכת הדלק ולא תגרום לזיוף במד המרחק

פורסם

COMMANDER קבל ח"ח על הפירגון.

 

אני מעוניין לשדרג את הרכב אבל לא להגיע לרמה שהרכב נראה ערבי.

 

וכן ג.מ פורטל אכן יש לה םמבחר ענק ואני יתייעץ איתם, תודה לכולם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי אל תגדיל, תישאר במידה מקורית.

זה ג'אנט יפה שמתאים למאזדה שלך לפי דעתי:

jantes.jpg

jantes1.jpg

 

נקרא rota wildcard, נראה לי שיש אותו בג.מ. פורטל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...