Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברצוני לקנות רכב אספנות שיובא לארץ לפני כחצי שנה ועדיין לא ניתן לעשות העברת בעלות. המוכר טוען שאפשרי בהסכם מול עו״ד.האם זה חוקי? ישנם סיכונים כגון מכירה כפולה? איך אני מקבל רשיונות חדשים לטסט? תודה.

פורסם

יש איסור להעביר רכב ביבוא אישי לתקופה של שנתיים או שלוש .

 

לכן כל "העברת בעלות " אחרת לא חוקית.

 

אפשר במקרים מיוחדים לפנות לוועדה שתתיר העברת בעלות לפני תום ההגבלה.

 

כמובן שאפשר לעשות קומבינות כמו שמציע לך המוכר ו/או לרשום משכון על הרכב כדי שלא יוכל להימכר למישהו אחר וכו'.

 

אני לא ממליץ.

 

הרשיון יישאר על שם המוכר ואליו יגיעו ניירות הטסט ואליו יגיעו הגם דוחות שלך .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, העברת בעלות של הרכב מתבצעת בעת מסירתו. כך שלא ממש אכפת לי איפה הוא רשום במשרד הרישוי, הוא עדיין יהיה שלי אם קניתי אותו.

 

אבל אתה צודק לחלוטין כי לא ניתן לשנות את הבעלות במשרד הרישוי, עם כל הסיכונים שבכך. אבל אם המוכר הוא אמין, ניתן בהחלט לרכוש את הרכב.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

המוכר אמין . באיזה מכשיר אני מודד את אמינותו.

 

המוכר האמין חייב כסף לפלוני ולא מחזיר לו את הכסף וזה מטיל עיקול על הרכב במשרד הרישוי, ועכשיו אתה הקונה לך תוכיח בבית משפט כי הרכב בעצם שלך , כאשר ביצעת פעולה לא חוקית ביחד עם המוכר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש לי חבר שקנה רכב מיובא ולא בוצעה העברת בעלות.

לאחר כשנה וחצי אי אפשר היה לבצע העברת בעלות עקב עיקול.

אמנם לקח כשנתיים אבל הרכב הועבר על שמו של הקונה.

הוא הוכיח כי מישכן את הרכב ראשון ועל החברה הממשכנת או המשעבדת היה אחריות לבדוק שאין גורם אחר ששם ידו על הרכב.

השופט התרשם שלא נעשתה כוונה להערים על המעקלים וכי החזקה עברה לקונה הרבה ליפניי העיקול.

הוא הורה להעביר את הרכב על שם הקונה.

המסקנה:

לעשות הסכם עם עורך דין.

לעשות את כל הפעולות המשפטיות לשעבד את הרכב.

להחתים על ייפוי כח בילתי חוזר להעברת בעלות.

לנסות להשאיר קצת כסף לתשלום אחרון במעמד העברת בעלות.

פורסם
יש לי חבר שקנה רכב מיובא ולא בוצעה העברת בעלות.

לאחר כשנה וחצי אי אפשר היה לבצע העברת בעלות עקב עיקול.

אמנם לקח כשנתיים אבל הרכב הועבר על שמו של הקונה.

הוא הוכיח כי מישכן את הרכב ראשון ועל החברה הממשכנת או המשעבדת היה אחריות לבדוק שאין גורם אחר ששם ידו על הרכב.

השופט התרשם שלא נעשתה כוונה להערים על המעקלים וכי החזקה עברה לקונה הרבה ליפניי העיקול.

הוא הורה להעביר את הרכב על שם הקונה.

המסקנה:

לעשות הסכם עם עורך דין.

לעשות את כל הפעולות המשפטיות לשעבד את הרכב.

להחתים על ייפוי כח בילתי חוזר להעברת בעלות.

לנסות להשאיר קצת כסף לתשלום אחרון במעמד העברת בעלות.

 

התוצאה היתה בהחלט יכולה להיות שונה ב-180 מעלות. ביהמ"ש אינו נותן יד להסכמים לא חוקיים - בוודאי כאשר הסכם שכזה הוא הגנת "המחזיק" ברכב הטוען לבעלות.

 

אני לא הייתי עורך הסכם שכזה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

+1

 

הסכם הנוגד את החוק הוא בטל מעיקרו. ואת זה קל מאוד להוכיח.

אני מופתע מקביעת השופט.

 

אני לא הייתי נכנס להרפתקאה הזאת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני לא עורך דין אבל איפה בשיעבוד הרכב יש משהו שאינו חוקי?

 

הרבה אנשים שלווים כספים ממשכנים רכבים או בתים לאנשים פרטיים במה זה שונה?

 

צריך לבדוק אם הנכס (במקרה זה הרכב) משועבד ואם כן אז לחפש נכס אחר, למה להטיל שיעבוד על רכב משועבד כבר?

פורסם

אתה לא עורך דין וגם לא אידיוט.

 

הרי אם הדבר היה חוקי אז לא היו צריכים את כל הקומבינות , היו מבצעים העברת בעלות וחסל.

 

העיסקה של העברת בעלות בנדמה לי , וקבלת חזקה על הנכס הם לא מן הדברים המקובלים בעיסקת הלוואה רגילה ומישכון הרכב .

 

אתה בעצמך הבאת דוגמה של עיקול והבלאגן בעקבות זאת

 

ונסה לדמיין תאונה ברכב עם נפגעי גוף לא עלינו , + נזק רציני לרכב , חברות הביטוח שמחפשות כל סדק שלא לשלם , האמן לי יעלו על הקומבינה , ולך תחפש את הלמפה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ולך תחפש את הלמפה.

 

ניצול הזוי של שרשור , מאיפה הגיע הביטוי "לך תחפש / תדבר ללמפה" ? הרי למפה זהו מנורה לא?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

(זה מה שקוראים בעברית: לדבר אל הקיר? או בגירסא אחרת: לדבר אל הלמפה?) ...

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במבחן המציאות יבדקו לא רק מתי נעשה השיעבוד, אלא אצל מי היה הרכב בפועל.

בד"כ משעבדים רכב שלא נמצא אצלך. אם הרכב המשועבד נמצא אצלך (הקונה), זה כבר חשוד.

עו"ד שעושה הסכמים עוקפי חוק, הוא לא בדיוק האדם שעליו אפשר לסמוך בשעת צרה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אלו לא הסכמים עוקפי חוק.

הקונה יודע שאי אפשר להעביר בעלות.

עורך הדין מנסה לסגור את כל הפינות על מנת שבזמן שניתן יהיה להעביר בעלות לא תיהיינה הפתעות.

בטוח גם שעורך הדין מודיע לך שעדיין יש סיכון בקניית רכב כזה.

פורסם

אלקמינו

 

זה בדיוק ההגדרה של הסכם לא חוקי

 

שאחד או שני הצדדים יודעים שאסור לבצע פעולה מסויימת והם חותמים על הסכם לביצוע אותה פעולה.

 

והעברת בעלות בתקופת ההגבלה אסורה ( קיימת ועדת חריגים דרך אגב ) ,לכן עושים את כל הקומבינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה.

 

אין אפשרות לבצע העברת בעלות נניח שכולם יודעים.

 

ברור גם שלא מבוצעת העברת בעלות בזמן התשלום על הרכב.

אבל האם החוק אומר שאסור למייבא למכור את הרכב או להעביר אותו לחזקת מישהו אחר?.

כי אם אין איסור אני לא רואה כאן מעבר על החוק.

כי מי שקונה יודע שיש סיכון מסויים ולכן לוקח עו"ד שיצמצם את הסכנה על העברת בעלות עתידית.

×
×
  • תוכן חדש...