Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2.הרכב ישמש אותי שימוש אישי ו/או משפחתי.



3. אינני עוסק מורשה, עוסק זעיר או שותף בשותפות בלתי רשומה.

4. ידוע לי כי הרכב מיועד לשימושי העצמי ולפיכך תוגבל העברת הבעלות ברכב למשך שנתיים מיום יבוא הרכב לישראל.

5. הרכב הינו מסוג 1M נוסעים פרטי במשקל כולל שאינו עולה על 3,500 ק"ג או אופנוע, בהתאם לבקשה לרישיון יבוא.

6. גיל הרכב אינו עולה על 24 חודשים מיום הייצור במועד רישומו בארץ. גיל הרכב בזכויות תושב חוזר לרכב, לא יעלה על 4 שנים מיום הייצור במועד רישומו בארץ.

7. ידוע לי כי הרכב לא יוצר בשלבים ע"י מספר יצרנים (Multi stage). הרכב ומבנהו תואמים למבנה הרכב כפי שתוכנן ויוצר ע"י יצרן הרכב המקורי בקו הייצור ולא בוצע ברכב ע"י יצרן מרכב משני/אחר שינוי מבנה לאחר ייצורו, לרבות שינוי במידות הרכב, במשקל הכולל, במשקלו העצמי של הרכב, במידות הצמיגים, בסוג ההנעה, במספר הסרנים, בדגם המנוע ובנפח המנוע.

8. הרכב מונע בדלק המותר לשימוש בישראל: בנזין או סולר או בנזין + חשמל (רכב היברידי) או מנוע חשמלי לרכב דו גלגלי בלבד, ובכל מקרה על פי קביעת יצרן הרכב.

9. הרכב לא הוכרז בחו"ל כרכב ב"אובדן גמור" או רכב לפירוק.

10. הרכב מורשה לרישוי ולנסיעה בארץ הייצוא.

11. הרכב לא עבר כל תאונה שדווחה לרשויות.

12. לא הוכרזה לגבי הרכב ע"י יצרן הרכב "קריאה חזרה" (RECALL).

13. ידוע לי כי רכב המיוצר בארצות NAFTA (ארה"ב, קנדה, מקסיקו) והמיועד לשימוש בארצות NAFTA חייב לעמוד בדרישות החובה הישראליות ובתקנות התעבורה, לרבות הדרישות הבאות:

13.1 הרכב עומד בדרישות התקינה הפדראלית של ארה"ב.

13.2 ברכב מותקן מד מהירות מטרי.

13.3 ברכב מותקנים פנסי חזית מסוג אירופאי אסימטרי בעלי סימון "E" או "e" או פנסים מסוג 4HB+3HB שאישר מנהל אגף הרכב לדגם הרכב או פנסים מסוג 9H ו-11H שנבדקו ואושרו ע"י מעבדה מוסמכת לדגם רכב זה.

13.4 אם פנסי החזית ברכב אינם עונים לאמור בסעיף 11.3 לעיל, יוצגו על ידי בעת הבדיקה הטכנית של הרכב במסלול אב-הטיפוס של מחלקת התקינה במשרד הרישוי האישורים הבאים:

א. חשבונית מקורית וצילום חשבונית המעידה על רכישת פנסי חזית בארץ מאת בית מסחר מורשה לממכר מוצרי תעבורה ע"י משרד התחבורה ו/או ממוסך מורשה. בנוסף לפרטי החשבונית, יופיעו בה גם הפרטים הבאים: מספר השילדה של הרכב, שם בעל הרכב, תעודת זהות של בעל הרכב.



ב. חשבונית מקורית וצילום חשבונית המעידה על תשלום עבור התקנת פנסי החזית ברכב מאת מוסך מורשה לחשמלאות רכב. בנוסף לפרטי החשבונית, יופיעו בה גם הפרטים הבאים: מספר השילדה של הרכב, שם בעל הרכב, תעודת זהות של בעל הרכב.

אם ביצוע רכישת הפנסים והתקנתם ברכב מבוצעת באותו מוסך מורשה, ניתן להציג חשבונית מקורית אחת + צילום אשר בה יפורטו לחוד מחיר הפנסים ועלות התקנתם ברכב וכן מספר השילדה של הרכב, שם בעל הרכב, תעודת זהות של בעל הרכב.

13.5 אם לא יומצאו על ידי חשבוניות בגין רכישת והתקנת הפנסים כאמור לעיל, יוצג על ידי אישור ממעבדה מוסמכת (מכון התקנים הישראלי או מוסד הטכניון /מכון המתכות) כי הפנסים המותקנים ברכבי עומדים בדרישות תקנות התעבורה, התשכ"א-1961.

14. ידוע לי כי הרכב שפרטיו רשומים מעלה אינו מיובא ביבוא סדיר לישראל. לפיכך, אין חובה על פי דין על היבואן המורשה מטעם משרד התחבורה לתוצר הרכב, להחזיק ברשותו מלאי חלפים הדרושים לביצוע עבודות אחזקה ותיקונים ברכב.

15. ידוע לי כי יהא עליי במידת הצורך, לרכוש חלפים, ספרות מקצועית, כלי עבודה וציוד ייעודי וכן שירותי אבחון הדרושים לצורך ביצוע עבודות אחזקה ותיקונים ברכב.

16. ידוע לי כי יהא עליי במידת הצורך, לקבל עדכון שוטף בדבר "קריאה חזרה" לתיקון הרכב ככל שיפרסם יצרן הרכב לדגם הרכב (RECALL) ולתקן את הרכב בהתאם להנחיות יצרן הרכב.

17. אני מתחייב ליידע את מי שירכוש ממני רכב זה או יעשה בו שימוש קבוע מטעמי בדבר האמור בסעיפים 12-14 לעיל.

18. הנני מצהיר/ה בזה, כי ידוע לי שרכב זה אינו מיובא ביבוא סדיר ולא קיים לגביו במשרד התחבורה מידע בדבר עמידתו בדרישות החובה הישראליות והמפרט הטכני כפי שאושר ע"י יצרן הרכב בקו הייצור. לפיכך, ייתכן ואדרש להמציא מסמכים רשמיים מאת היצרן או מאת הרשויות במדינת הייצוא, לפי הצורך.

19. ידוע לי כי במידה והרכב לא יעמוד באמור לעיל, לא ניתן יהיה לרושמו במשרד הרישוי ולתת לו רישיון רכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה המצטט.

 

גם כשקראתי כחול על גבי לבן לא הבנתי אם אפשר להעביר חזקה למישהו אחר בלי להעביר בעלות.

האם יש היכן שהוא איסור כזה?

וקראתי גם בסעיף 17 שניתן לתת למישהו להשתמש ברכב שימוש קבוע רק שצריך ליידע אותו בסעיפים 12-14.

פורסם

אכן מגוחך וקיימת סתירה ואפשר לכאורה השתמש בסעיף 17

 

אבל נדמה לי כי מכוונים יותר לבן משפחה ולא לאיש זר .

 

בכל מקום באתר משרד התחבורה שבו קיים הסבר מדובר באיסור העברה, והייעוד לשימוש אישי בלבד.

 

ברכב אספנות התצהיר יותר פשוט ושם למשל אין את האופציה הזו.

 

קרא כאן http://he.mot.gov.il/FORMS/HE_RECHEV/TazhirAsfanutLO.pdf

 

וחשבתי שנגמלת מהשטויות שלך:lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...