Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: איזה קבוצת WRC אתם אוהדים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה קבוצת ראלי ונהגים אתם אוהדים ב-WRC?

 

 

אני אישית... סובארו ופטר סולברג הנורווגי (מת על נורוגיה :wink: )

 

אני גם מחבב את סולברג ואת קבוצת סובארו .

אבל השנה פג'ו 407 הראתה ביצועים יפים,אבל סובארו ניצחה.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
איזה קבוצת ראלי ונהגים אתם אוהדים ב-WRC?

 

 

אני אישית... סובארו ופטר סולברג הנורווגי (מת על נורוגיה :wink: )

 

אני גם מחבב את סולברג ואת קבוצת סובארו .

אבל השנה פג'ו 407 הראתה ביצועים יפים,אבל סובארו ניצחה.

אתה מתכוון אולי ל-307, וסובארו ניצחה?? במה בדיוק? סולברג ניצח עד כה בשני מרוצים אם אני לא טועה, את התוצאה הסופית ניראה בסיום העונה ושם ניקבע המנצח!!!

:wink:

פורסם
אבל השנה פג'ו 407 הראתה ביצועים יפים,אבל סובארו ניצחה.

 

אבל נהוג לחשוב לפני שכותבים.

 

אני לא בעד קבוצות אלא בעד נהגים. גרונהולם מדהים לדעתי, וסולברג הוכיח שנה שעברה שגם הוא מצוין. ללואב יש פוטנציאל אדיר גם כן והוא הוכיח אותו בראלי האחרון (הניצחון הראשון שלו על עפר). אני מעריך מאוד את קולין מקריי, למרות שהוא נוהג קצת מעבר לגבולותיו בהרבה מאוד מקרים (מק-קראש), אבל הוא הוכיח את עצמו מספיק בעבר.

עוד מישהו שאני מחבב לא רק בגלל המבטא המשעשע שלו והתפרצויות הזעם, הוא ז'יל פניצי. בעיקר בגלל השליטה המוחלטת שלו על אספלט בכל כך הרבה אירועי ראלי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תירגעו הוא אולי התבלבל עם המספרים הרי הם שכנים במקלדת.

אני אוהד את סיטרואן ולואב שכרגע מובילים.

הנהג שאני חושב שנוהג הכי טוב זה סולבורג הוא היה מנצח ברוב המירוצים אם הסובראו לא הייתה עושה בעיות.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

פניצי ממש מדהים על אספלט, אבל לואב ממש לא רחוק.

זכור לי מרוץ, אם אני לא טועה מונטה קרלו לפני כשתי עונות שפניצי הוביל ממש בהפרש על המתחרים, הוא הגיעה לפנייה שמעלייה גשר ועליו מאות צופים והוא עשה שם כמה ספינים סתם לשעשוע, ממש מדהים, וכמובן הוא ניצח באותו מרוץ..

פורסם

לי אין העדפה לקבוצת ראלי כזו או אחרת,אבל תמיד הייתה לי סימפטיה מסוימת לסיטרואן ופיג'ו.

מבחינת נהגים,אני מאוד מעריך את סבסטיאן לואב,אשף אספלט ובדרך להיות אשף גם בשאר התוואים [היחיד שניצח בשבדיה והוא לא סקנדינבי,רני זה בשבילך :wink: ].

אני אישית חושב שלואב ייקח השנה את האליפות,ואילולא הוראות קבוצתיות בשנה שעברה [שדי הוריד לי מההערכה שלי כלפי סיטרואן],הוא היה זוכה גם שנה שעברה.

זה לא שהוא מוכשר יותר משאר הנהגים,הוא פשוט מראה יותר יציבות משאר הנהגים.

תראו מה זה עשה לגרונהולם,מהרגע שלואב התחיל להתחרות באופן מלא ורציף [סיטרואן התחילה להתחרות בכל המירוצים בסבב רק בשנה שעברה] גרונהולם בירידה. ולהזכירכם גרונהולם היה אלוף הראלי פעמיים [ברנס לקח אליפות בין האליפות הראשונה של גרונהולם לשנייה] והיה הכי דומנינטי ב-3 העונות האלו [3 האליפויות של ה-206 WRC],עד שלואב הגיע.

כמובן,יש גם את סולברג ומרטין,ודובאל שמתחיל להראות יציבות,אבל לדעתי האייס מן הצרפתי מעל כולם.

מאוד חסר לי מקריי השנה באליפות,הוא תמיד מוסיף צבע במרוצים.

ואגב המירוץ שפניצי עשה בו את הצלחות היה בקטלוניה,בהיירפין המפורסם ליד הגשר [שכחתי איך קוראים לסיבוב הזה..] וזה היה בעונה שעברה.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אני בעד סובארו כבר שנה 5 ברציפות למרות שנראה לי שסיטרואן תופסת תאוצה במדורגים השנה. הסבוראו בזמן האחרון (שנתיים) הרכבים לא מראים אמינות גבוהה במרוצים.

פורסם
.

 

ללואב יש פוטנציאל אדיר גם כן והוא הוכיח אותו בראלי האחרון (הניצחון הראשון שלו על עפר). .

 

רוני

 

רוני,הנצחון הראשון של לואב על עפר היה בקפריסין השנה,אחרי הפסילה של גרונהולם.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

צודק a.c בדבריו כי הסיבוב המפורסם של פניצי היה בקטלוניה, אבל זה לא היה בעונה שעברה אלא בזו שלפניה. איך אני יודע? כי בשנת 2002, לאחר האירוע בקטלוניה, אני ביקרתי בדיוק במקום הזה עם SLK, בעזרתו הרבה של יגאל M3 (שכבר אין לו M3 :cry: ).

 

והנה הוכחה (אם כי מזווית שדרכה לא תוכלו לזהות כי זהו הגשר).

יש גם סרטון ובו יגאל פניצי מנסה לשחזר את המעשה, אך לא בהצלחה יתרה (המרצדס אשמה, כמובן :wink: )

 

רוני

roni_slk_bridge.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

רוני,הנצחון הראשון של לואב על עפר היה בקפריסין השנה,אחרי הפסילה של גרונהולם.

 

צודק. הכוונה שלי היא - הנצחון בזכות ולא בחסד הראשון שלו... הוא הוביל מתחילת המירוץ ועד סופו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני בעד לואב, ופניצי. השנה אני לא מעודכן בראלי (ככה זה כשאין כבלים ויש בגרויות :? )

ממה שאני זוכר שנה שעברה, לואב היה באמת מצויין, ואהבתי גם את מקריי.

 

כעיקרון אני בעד סיטרואן ופיג'ו.

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
צודק a.c בדבריו כי הסיבוב המפורסם של פניצי היה בקטלוניה, אבל זה לא היה בעונה שעברה אלא בזו שלפניה. איך אני יודע? כי בשנת 2002, לאחר האירוע בקטלוניה, אני ביקרתי בדיוק במקום הזה עם SLK, בעזרתו הרבה של יגאל M3 (שכבר אין לו M3 :cry: ).

 

והנה הוכחה (אם כי מזווית שדרכה לא תוכלו לזהות כי זהו הגשר).

יש גם סרטון ובו יגאל פניצי מנסה לשחזר את המעשה, אך לא בהצלחה יתרה (המרצדס אשמה, כמובן :wink: )

 

רוני

צודק רוני,זה היה בעונה שהם היו לא היו תחת ספונסר של מרלבורו. [הם היו עדיין על רכב כסוף ולא אדום]. וזה 2002.

 

אלון.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

מה שטוב בלואב זה שהוא יודע את הגבולות שלו ובזכות זה הוא מנצח (ואולי גם בזכות מעט מיומנות ואוטו מעט מעל לממוצע...)

citroennews_0001_jpg.jpg

וואלאק אתה!!

×
×
  • תוכן חדש...