Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: איזה קבוצת WRC אתם אוהדים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והשאלה המתבקשת פה: מה קובע את הנצחון בכל שלב/מרוץ הנהג או הרכב?

 

לפי דעתי זה היכולת של הנהג לעשות כמה שפחות טעויות במרוץ ,וכמובן סט אפ נכון לסטייג'.

זה לא כל כך תקף לגבי מיצובשי השנה שלא מראים כל כך אמינות.

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

טוב אז ככה אני צופה ראלי בקביעות כבר 8 שנים ואני אוהב את סולברג וסובארו.

 

לפי מה שאני רואה העונה לואב באמת בדרך הנכונה הוא נוהג מצויין ולא עושה טעויות.

 

 

יש לי DVD של WRC ויש שם קטע שלם של לואב נוהג על אספלט והצילום הוא בתוך האוטו :!: משהו ממש מדהים אתם צרכים לראות איך הוא נוהג שם משהו בלתי רגיל.

 

למרות שאני אוהב את סובארו וסולברג אני חושב שהשנה לואב יקח.

 

ועוד דבר הנהג שאני הכי אוהב הוא ריצארד ברנס,ממש כאב לי לשמוע על המחלה שלו הייתי פשוט בהלם מוחלט אני מאד מקווה שהוא יחזור עונה הבאה לסובארו.

פורסם

המועדפים עלי במירוצי ה-WRC.

נהג לואב.

קבוצה סובארו.

 

אם כי אני לא מפחית ביכולתו של סולדברג שהוא נהג ענק, אבל לדעתי לואב הוא המוכשר ביותר, ומבין את תנאי השטח טוב יותר.

הקבוצה סובארו, בגלל האוטו בגלל שעוד מראלי 96' סובארו היו אצלי המועדפים, אז עם כוכבים תמיד נשארים :wink:

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם
איזה קבוצת ראלי ונהגים אתם אוהדים ב-WRC?

 

 

אני אישית... סובארו ופטר סולברג הנורווגי (מת על נורוגיה :wink: )

 

אני גם מחבב את סולברג ואת קבוצת סובארו .

אבל השנה פג'ו 407 הראתה ביצועים יפים,אבל סובארו ניצחה.

אתה מתכוון אולי ל-307, וסובארו ניצחה?? במה בדיוק? סולברג ניצח עד כה בשני מרוצים אם אני לא טועה, את התוצאה הסופית ניראה בסיום העונה ושם ניקבע המנצח!!!

:wink:

 

(אדום) sorry

(ירוק) אני מהמר על סובארו .

 

עכשיו כשסוף סוף שמנו HOT (כל מה שחם) אז אני איהיה מעודכן יותר לגבי המצב.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

×
×
  • תוכן חדש...