Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי יאריס 2006

ועם המזל שלי יצאתי מפוליש וקס אתמול כולי מבסוט מהאוטו המבריק, חטפתי אבן קטנה מהמעצבנות שעפות ממשאיות.

 

הפעם האבן פגעה בצד של הנוסע, קרוב לקצה השימשה ויצרה סדק, הסדק קטן שלא רואים יותר מדי, והוא רק בחלק החיצוני של השימשה. מהחלק הפנימי השימשה אינה סדוקה.

 

יש לי ביטוח שמשות, מקריאה כאן הבנתי שהביטוח מחליף לשמשה לא מקורית, ועכשיו אני מתלבט מה לעשות בנידון- האם להחליף בכלל שמשה על הסדק הקטן הזה?

תודה רבה מראש!

פורסם

כדאי להחליף - נכון.

הסדק ילך ויתארך - ממש לא בהכרח. לרכב שלי יש סדק דומה מאבן מזה 4 שנים והוא נשאר באותו הגודל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הסדק הוא בצורת כוכבית.. בקוטר ס"מ בערך

ורק מהצד החיצוני מרגישים שזה סדק, מהצד הפנימי הזכוכית לא נפגעה

יכול להיות שלטויטה שלי יש 2 שכבות של זכוכית?

פורסם

אני זוכר שבעבר שמעתי ממישהו שעסק בסחר ברכבים בארצות הברית שאת סדקי ה-"כוכב" האלה היו קודחים בצורה סופר עדינה וממלאים בסיליקון. אני לא יודע עד כמה זה נכון ובטח שלא לעשות את זה.

לי קרה לפני כמה חודשים סדק ממש זעיר ובקצה הכי ימני של השמשה הקדמית, חצי סנטימטר ימינה וזה לא היה פוגע בשמשה, זה עף ממשאית שנסעה מולי. הסדק הלך והתרחב עד שהגעתי הבייתה ואז אטמתי אותו עם דבר סלוטייפ שקוף כדי שימנע את ההתרחבות של הסדק. הפעלתי ביטוח שמשות והופניתי לבית גלס בעפולה, שילמתי כמובן 150 ש"ח על הגומיות והייתי מאוד מרוצה מהשמשה החדשה. מאוד פחדתי מעיוותים וחדירה של רוח או גרוע יותר מים אבל הכל היה בסדר. הרעש נותר כשהיה, לא הייתה חדירה של מים ולא היו עיוותים ותאמינו לי בדקתי. הרכב נמכר לפני חודשיים והיום אין לי מושג אם נוצרה איזשהי בעיה.

היה לא מזמן שרשור על סיטרואן פיקאסו שהוחלפה לו שמשה ונטען כי חדר חוםרב יותר לתוך הרכב, אצלי לא הרגשתי שחם יותר.

 

שבת שלום.

פורסם
אני זוכר שבעבר שמעתי ממישהו שעסק בסחר ברכבים בארצות הברית שאת סדקי ה-"כוכב" האלה היו קודחים בצורה סופר עדינה וממלאים בסיליקון. אני לא יודע עד כמה זה נכון ובטח שלא לעשות את זה.

לי קרה לפני כמה חודשים סדק ממש זעיר ובקצה הכי ימני של השמשה הקדמית, חצי סנטימטר ימינה וזה לא היה פוגע בשמשה, זה עף ממשאית שנסעה מולי. הסדק הלך והתרחב עד שהגעתי הבייתה ואז אטמתי אותו עם דבר סלוטייפ שקוף כדי שימנע את ההתרחבות של הסדק. הפעלתי ביטוח שמשות והופניתי לבית גלס בעפולה, שילמתי כמובן 150 ש"ח על הגומיות והייתי מאוד מרוצה מהשמשה החדשה. מאוד פחדתי מעיוותים וחדירה של רוח או גרוע יותר מים אבל הכל היה בסדר. הרעש נותר כשהיה, לא הייתה חדירה של מים ולא היו עיוותים ותאמינו לי בדקתי. הרכב נמכר לפני חודשיים והיום אין לי מושג אם נוצרה איזשהי בעיה.

היה לא מזמן שרשור על סיטרואן פיקאסו שהוחלפה לו שמשה ונטען כי חדר חוםרב יותר לתוך הרכב, אצלי לא הרגשתי שחם יותר.

 

שבת שלום.

 

מייק תגיד רגע- הסדק שלך הלך והתרחב?

והאם אצלך הזכוכית היתה כפולה ? האם זה חדר את שתי השכבות? תודה!

פורסם

אין לי מושג אם זאת הייתה שמשה כפולה.

הרכב היה מאזדה 626 ממודל 99, הסדק היה ממש קטן והמקור שלו לא היה מאוד עמוק אבל הוא הלך והתרחב ככל שנסעתי יותר מהר או כשהיו רוחות חזקות, היה גל של רוח ובמקרה הסתכלתי על האיזור של הסדק והוא פשוט הכפיל את עצמו בשנייה.

×
×
  • תוכן חדש...