ברשותי יאריס 2006
ועם המזל שלי יצאתי מפוליש וקס אתמול כולי מבסוט מהאוטו המבריק, חטפתי אבן קטנה מהמעצבנות שעפות ממשאיות.
הפעם האבן פגעה בצד של הנוסע, קרוב לקצה השימשה ויצרה סדק, הסדק קטן שלא רואים יותר מדי, והוא רק בחלק החיצוני של השימשה. מהחלק הפנימי השימשה אינה סדוקה.
יש לי ביטוח שמשות, מקריאה כאן הבנתי שהביטוח מחליף לשמשה לא מקורית, ועכשיו אני מתלבט מה לעשות בנידון- האם להחליף בכלל שמשה על הסדק הקטן הזה?
תודה רבה מראש!