Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על הקטיעה הפתאומית. היינו רגע לפני חצות הלילה, בפאתי ג'נבה, כשבועז נכנס באומץ לבית המלון, יוצא בריצה לאחר שתי דקות, מתחבא מאחורי הפגוש הקדמי ומבקש מיונית להכנס לסגור עניינים עם האיש המלון לפני שהוא, בועז "מפוצץ את ההוא במכות". הפסיכי (לא בועז) בהתקף צעקות על הברברים שמגיעים באמצע הלילה (זה מלון ליד שדה התעופה עם שילוט צק אין 24 שעות ביממה), שהוא יזרוק אותנו מהמלון, וכדומה. לאחר מכן הוא גם ניתק את האינטרנט של בית המלון כדי היהודים הברברים לא יבזבזו לו אותו, ולאחר ששאלנו אותו אם יש משהו לאכול באזור (אנשים נורמלים ישנים בשעות כאלה לדבריו), הוא איים להביא משטרה ולזרוק אותנו מהמלון.

באשמורת ראשונה הגיעו אביב וויקטור, עייפים אך שפוכים. אביב עוד העז לשבור ענף בחנייה שאיים לשרוט את הרכב (מטורפים, אסלק אותכם מפה, לא מוכן לתת לכם ארוחת בוקר).

אצלנו בחדר קרה דבר מוזר - גיא שותפי יצא מהשרותים, אני נכנסתי ובכיור היו שלוש שערות שחורות ארוכות מאוד. זה די מוזר בהתחשב בזה שגיא קריח... (אתם מוזמנים להעלות רעיונות, לי אין)..

בעלות השחר החלו כולם להתעורר - חלק בזמן וחלק שעה לפני, כי לא עדכנו את שינוי השעון (בוקר טוב לארז ולעומר הילד - אפשר לחזור לישון לשעה)

אבל נקמנו בו! (לא בארז) - הצלחנו לחסל בארוחת הבוקר מלאי קרואסונים של שבוע לפחות, והתגנבנו החוצה עם אור השחר. ההוכחה ניצבה בדמות תמונה של סבא שלו במדים מלאים בחדר האוכל.... שלא תגידו שזה לא עובר בגנים...

אז בועז אחראי לכתוב לכם לאיזה מלון לא לנסוע.

ובזה ניפרד בשלב זה, אם לא יסכלו אותי לפני זה אז אעדכן על האימונים באילת.

(המסך יורד)

תודה לבועז בעל החזון, ויונית המדהימה על חוויה מטורפת. תודה לצוות הצילום (שהתעלם ממני לחלוטין כפי שתראו (או לא תראו) בטלוויזיה), ולכל מי שהיה בקלעים.

והערת המערכת - כל העובדות המוזכרות בהקשר של בועז והקרטינג שגויות. בועז נהג מעולה והמקום השישי שלו הושג במלוא היכולת בלי שויתרנו לו בכלל...

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קראתי רק חלק מהדברים.הדסלקציה מקשה עליי... מה שכן,ממה שקראתי,כמעט הכל נכון וכתוב יפה:)

מבחינתי הערך המוסף של כל הנסיעה הזאת,מעבר שנבחרתי לנבחרת ונהנתי מהנהיגה הוא האנשים שהכרתי.

כל אחד ואחת אחלה אנשים,מפרגנים ונותנים תחושה של בית.

אבל ההפתעה הכי גדולה חייבת להיות רמת הנהיגה של בועז מאירי. הבן אדם נהג בקארטינג סוף הדרך והגיע מקום שישי בתוך קבוצה של נהגי קארטינג ברמה גבוהה מאוד...

 

נותר רק לחכות לאילת ולקוות שהחוויות משם יהיו עוד יותר משמעותיות

לאון.

פורסם

עומר באמת כל הכבוד לך , הכתיבה שלי ליד שלך לא שווה כלום :) ובהחלט היה לי מאוד כיף לקרוא ,

 

רק אני מקווה שלא היית רציני שתירגמתי לכם לא נכון :) למרות שאולי יש דברים ששיניתי ..

 

 

סתם סתם , ניסיתי להיות כמה שיותר מדויק , וכמו שציינתי לא זכרתי כלום אחרי כל הבריפינג שעשיתי לכולם , ככה שהיה לי מאוד קשה .

אבל הייתי מאוד שמח לעזור , ולא מתחרט לרגע , בהחלט בועז הפתיע מאוד עם הכישורים שלו (שוב מצטער , המבין יבין )

 

אני בהחלט יחזק את הטענה של הפירגון, הוא היה שם ולא הפסיק לרגע , גם לאחר שהודיעו על הנבחרת .

 

שוב תודה לפורמולה ישראל , וללאון שעשה לי את הנסיעה חזרה מצרפת לנסיעה בין המצחיקות שהיו לי בחיים , ( מסכן החזיר בר, היית חייב לפתוח את הפה ?!?)

 

נתראה באילת !

A.R.T Performance


×
×
  • תוכן חדש...