Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש מדריך להגדיר חייגן בנתב ROTAL RTA 1025


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע על התחברות בחייגן למנויי חבילת גיימר. ניסית לבקש מהם שיעבירו אותך לחיבור ללא חייגן?

 

ולגבי המדריך, הוא נמצא כאן.

 

כאשר אתה בוחר הצפנה, אל תבחר ב 64 סיביות. בחר בWPA2-PSK או ב MIXED WPA2/WPA PSK.

פורסם

אם זה בזק, אין צורך בהגדרות מיוחדות.



 

אם זה הוט, לא תוכל להגדיר חייגן בנתב הזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם זה בזק, אין צורך בהגדרות מיוחדות.



 

אם זה הוט, לא תוכל להגדיר חייגן בנתב הזה.

 

שמנמן, מדוע אין צורך בהגדרות מיוחדות? מי אמר שהנתב הזה היה אצלו תמיד?

 

ומדוע (אם זה הוט) לא ניתן להגדיר חייגן? בUFI לא ניתן לעבוד עם חייגן עם מהירויות מעל 10 מגה. אם הוא פחות גולש בפחות מזה?

פורסם

FAT BASTERD צדק.

אין צורך בהגדרות מיוחדות אם אני בתשתית בזק אם אני בכבלים אז צריך חייגן ככה אמרו לי השירות הטכני בבזק בינלאומי.

בMAIL שקיבלתי על הצטרפות לחבילה היה רשום בקטן שצריך להגדיר חייגן אבל לא צוין אם זה בתשתית בזק או הוט.(ולחשוב שיש אנשים בהוט שמשלמים על זה ולא עובדים עם חייגן)

תודה לכולם

פורסם
שמנמן, מדוע אין צורך בהגדרות מיוחדות? מי אמר שהנתב הזה היה אצלו תמיד?

כי שתי תצורות חיבור היחידות שאפשריות לנתב הזה בארץ, זה או להגדיר בו חייגן ADSL (פרוטוקולים PPPOE/PPPOA, אם הוא מחובר בתשתית בזק, אלה תצורות חיבור יחידות), או להשתמש בו בתור SWITCH. יכול להיות שבשביל גיימר צריך להוסיף משהו לשם משתמש

ומדוע (אם זה הוט) לא ניתן להגדיר חייגן? בUFI לא ניתן לעבוד עם חייגן עם מהירויות מעל 10 מגה. אם הוא פחות גולש בפחות מזה?

אין בו יציאת WAN (בגלל מודם ADSL מובנה), וגם אין אפשרות הגדרת PPTP/L2TP

שורה תחתונה - אם אתה בהוט, ואתה עובר לגיימר, צריך להחליף נתב לאחד עם יציאת WAN ותמיכה בפרוטוקולים L2TP/PPTP

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...