Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי מספר שאלות , אשמח אם מישהו יכול לעזור :

 

א. איזה סוג מצבר הכי מתאים לרכב (לא מצאתי בספר הרכב) ? כרגע יש מצבר של שנפ 72 וצריך להחליף אותו

 

ב. השלט (המקורי) הפסיק לעבוד , המפתח תקין , החליפו לי סוללה ועדיין לא עובד. כרגע אני משתמש בשלט רזרבי.

האם יש דרך לכייל את השלט המקורי מחדש או רק להחליף ר משהו במעגל אלקטרוני בשלט. במורשה אומרים שצריך להזמין חדש, כלומר להחליף את הכל, עלות של כ 500 ש"ח +-.

 

ג. מופיעה הודעה faulty gearbox +service לעיתים רחוקות ורק אחרי נסיעה של כ 30 דקות בעיקר אם יש פקק ,

החלפתי כבר חיישן קידום, מספר פריט 2-1920GR ועדיין התופעה קיימת מדי פעם. האם למישהו יש רעיון ?

האם אפשר להמשיך לנסוע לאור התדירות היחסית נמוכה של ההודעה ?

 

תודה מראש.

פורסם

שכחתי לציין , שהרכב מדגם PK, בעל תיבת הילוכים אוטומטית ונפח מנוע 2000 סמ"ק .

אודה על כל תגובה לאחת או יותר מהשאלות שהעליתי ...

  • ספונסר פורום
פורסם

ב. בדוק אופציות נוספות אצל מנעונלי רכב. אם אתה מאזור המרכז, תרים טלפון לפאר המנעולים ובדוק אצלו. אני בטוח שיהיה לו פיתרון זול יותר לבעיית השלט.

פורסם

לגבי השלט - בדגם הישן יותר של ה c5 יש נוהל איך לסנכרן את השלט עם הרכב, אני לא חושב שזה השתנה בדגם שלך, בדוק בספר הרכב. זאת בהנחה שהשלט לא התקלקל

 

לגבי הגיר, אתה צריך לחבר את הרכב למחשב איבחון לראות במה בדיוק מדובר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לגבי הגיר - כדאי לחבר מחשב ולבדוק את קוד התקלה. חוץ מזה, כדאי לבדוק את מצב השמן. אם הרכב עבר מספר רב של קילומטרים כדאי מאוד לשקול החלפת שמן גיר.

פורסם

וורטא 72 עובד מצוין ברכב שלי. שים מצבר איכותי וחזק מכיוון שהרכב עמוס מערכות חשמל שפועלות גם כשהרכב כבוי (למשל משאבה הידאולית לפני התנעה ואחרי כיבוי).

 

לגבי גיר, אני ממליץ לך בחום לבצע דיאגנוזה שלמה כולל חיבור לסורק תקלות ייעודי (ולא גנרי) ובדיקת שמן גיר על ליפט. יש אינסוף מידע על תקלות בגיר AL4 המותקן ברכב. בכפוף לקמ"ג' שעבר הרכב, אני ממליץ לא להתחיל טיפולים בשיטת הסלמי אלא לוודא מה הבעיה ולטפל בה באופן יסודי.

 

אישית אני ממליץ על ספי שלעיל כבר סמכא בדיאגנוזה וטיפול בגיר הזה. ממליץ שתתקשר אליו ותתייעץ.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • ספונסר פורום
פורסם

לגבי קידוד השלט,פשוט מאוד,הכנס את המפתח למתג ההצתה,לחץ על לחצן הפתיחה ובו זמנית פתוח מתג הצתה,המשך להחזיק את הלחצן למשך 10 שניות.

לאחר 10 שניות,עזוב את הלחצן וסגור מתג הצתה,המתן 60 שניות,ובדוק שעובד,אם לא ,נסה שנית.

 

לגבי הגיר,יש צורך בבדיקה עם מחשב אבחון ובדיקת מפלס שמן גיר,יתכן והתיבה מתחממת,כתוצאה מחוסר בשמן גיר או מסיבה אחרת,בכל מקרה,לא הייתי ממליץ להמשיך לנסוע כך ללא טיפול.

אורן

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

גם אצלי נגמר מצבר ב-C5 2006. מצבר קודם היה, שנפ 72AH (דגם עם 12 חודשי אחראות).

רוצה להחליף לחדש של VARTA. באתר של VARTA ממליצים למצבר של 60-63AH.

איך להבין המלצה של VARTA בארץ?

CITROEN C5 X7 2013

CITROEN C5 II 2006

OUTLANDER 2013

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום

 

יש לי מספר שאלות , אשמח אם מישהו יכול לעזור :

 

א. איזה סוג מצבר הכי מתאים לרכב (לא מצאתי בספר הרכב) ? כרגע יש מצבר של שנפ 72 וצריך להחליף אותו

 

ב. השלט (המקורי) הפסיק לעבוד , המפתח תקין , החליפו לי סוללה ועדיין לא עובד. כרגע אני משתמש בשלט רזרבי.

האם יש דרך לכייל את השלט המקורי מחדש או רק להחליף ר משהו במעגל אלקטרוני בשלט. במורשה אומרים שצריך להזמין חדש, כלומר להחליף את הכל, עלות של כ 500 ש"ח +-.

 

ג. מופיעה הודעה faulty gearbox +service לעיתים רחוקות ורק אחרי נסיעה של כ 30 דקות בעיקר אם יש פקק ,

החלפתי כבר חיישן קידום, מספר פריט 2-1920GR ועדיין התופעה קיימת מדי פעם. האם למישהו יש רעיון ?

האם אפשר להמשיך לנסוע לאור התדירות היחסית נמוכה של ההודעה ?

 

תודה מראש.

 

בוקר טוב,

המצבר שמתאים לך הוא מצבר VARTA 74 אמפר עם 15 חודשי אחריות המנוע בנזין.

יש אפשרות גם לרכוש מצבר START UP 74 אמפר שהוא גם מצבר ורטה אך נמכר עם 12 חודשי אחריות.

 

לכל שאלה נוספת אתה יכול לפנות אליי בפרטי.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

×
×
  • תוכן חדש...