Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותי שברולט קורסיקה שנת 95' (יד ראשונה :-D)

לאחרונה החלו בעיות בבלמים.. נדמה כי ה ABS "מפמפם" את הבלמים בכל לחיצה.

הכוונה - הפמפום שאנו מרגישים מצד ה ABS בבלימות חירום בלבד.. קורה בכל מצב, אפילו בהאטה עדינה ו\או בגלישה בצומת :shock:

 

ביצעתי כמה בלימות חירום עם הרכב: במהירות של כ 40 קמ"ש (באיזור פתוח וללא סכנה לסביבה) לחצתי על דוושת הבלם בכל הכח.

הרכב מפמפם חריפות ונראה כי הבלמים עובדים מימין לשמאל לסירוגין, וכתוצאה מכך הרכב מתנדנד לצדדים ומושך שמאלה - סכנת נפשות לפי כל הדיעות.

מנורת ה ABS נדלקת לעיתים ויש צורך בכיבוי המנוע בכדי שהיא תיכבה.

 

בדקתי את מע' הבלמים כולה מהרפידות ועד הדוושה והכל נראה תקין, ללא נזילות וללא בועות אוויר.

 

לאחר ניתוק שני הפלאגים ממערכת ה ABS והשבתתה הרכב עוצר בצורה חלקה וישרה ובבלימות חירום כל ארבעת הגלגלים ננעלים לחלוטין.

 

אמנם עכשיו הרכב עוצר אבל אין מערכת ABS :?

 

האם מישהו נתקל בתופעה שכזו? יש הצעות?

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

יכול להיות שיש בעיה בחיישנ/ים. אני לא חושב שאפשר לבדוק אותם אבל אם זול ואפשר להחליף לבד אז הייתי מנסה.

×
×
  • תוכן חדש...