Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס או מאגן??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההיתם ממלצים לחבר שמתלבט בין מאגן לפוקוס ?

 

פרטים שצריך לקחת בחשבון :

יש לו נסיעות ארוכות (ערד -חיפה )

הוא בעל משפחה

 

והוא יורד מסיטרואן קסנטיה כך שבשבילו כל רכב אחר הוא קורקינט מקפץ :multi:

 

הוא היה די מרוצה מהביצועים של הקסנטיה מה שאומר שביצועים אצלו זה דבר זניח :lol:

פורסם

באיזה תקציב ומאיזה שנתון?

 

אני אישית הייתי מעדיף את המגאן - לא פחות נוחה, מרווחת יותר במקצת, מנועים עדיפים (ברוב המקרים) ובטוחה יותר משמעותית.

חסרון המגאן - יקרה יותר כמשומשת בד"כ.

פורסם

מנסיון (טוב) אישי עם המגאן.

 

אם מדובר בחדשה, הרי שמכירת החיסול של הדגם הנוכחי - עיצומה.

 

משומשת - אפשרת להשיג בת שנתיים מאוויס ב-60,000 ש"ח ואם הוא מתכוון להחזיק את המכונית הרבה זמן, אז נושא הסחירות לא מעניין.

 

אם מדובר ליסינג - ככל הידוע לי הפרש המחירים בין המכוניות - לא משמעותי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בנוגע למגאן, הוצג דגם חדש בחו"ל זה מכבר.

אמור להגיע לארצנו באמצע שנה זו (לדברי מקור ראשל"צי).

 

לדעתי, זאת טעות מאוד גדולה לקנות מגאן מדגם זה.

העובדה שהיבואן נתקע עם סטוקים לא צריכה לעניין אתכם.

 

:roll:

פורסם

יש כאן טעות בסיסית..

המגאן והפוקוס, מאותם שנתונים, הן בעלות אותה בטיחות (לפי יורונקאפ)

מבחינת עדיפות מנועים, לא כל כך בטוח שיש למגאן עדיפות

המגאן אכן נוחה יותר (רכה יותר), וייתכן שזה יהיה השיקול

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

הרבה יותר יפה (לא מחשיב את גרסת ה-4 דלתות), היגוי והתנהגות ברמה הגבוהה ביותר, יחסית נוחה, מאד מרווחת.

המגאן לא רעה, אבל ההגה מעצבן, סידור המתגים לא ממש ארגונומי ואותות הגיל קצת ניכרים בה.

פורסם
יש כאן טעות בסיסית..

המגאן והפוקוס, מאותם שנתונים, הן בעלות אותה בטיחות (לפי יורונקאפ)

מבחינת עדיפות מנועים, לא כל כך בטוח שיש למגאן עדיפות

המגאן אכן נוחה יותר (רכה יותר), וייתכן שזה יהיה השיקול

 

נמרוד

 

אין פה טעות בסיסית, כשכתבתי את התגובה המקורית שלי השאלה היתה מגאן או קסארה :D

 

בכל מקרה, פוקוס מול מגאן: פוקוס ללא ספק. היא אמנם מעט נוחה פחות, אבל יותר מרווחת, מהנה יותר, מודרנית יותר ונראית טוב יותר. הבטיחות כמעט וזהה עם 4 כוכבים (נחיתות קלה לפוקוס באחוזים, לא הבדל תהומי).

×
×
  • תוכן חדש...