Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש סדנת שיפורים שמתמחה בסובארו


meir820
שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חג שמח ושנה טובה לכולם.

 

ברשותי שתי סובארו לגאסי , אחת 1.6 ידנית , והשניה 2.0 אוטומט.

אחרי הרבה מחשבות החלטתי להשקיע את כספי בלגאסי 2.0 , השאלה שלי היא אם יש סדנאות שיפורים

שמתמחות ברכבי סובארו ?

רוב הסדנאות מתמחות ברכבי הונדה וכו' , שמעתי על אלי מקס פאוור שזה לידי ברחובות , לדעתי גם הוא מתמחה יותר בהונדות .

המטרה שלי היא להסב אותה לידנית ולגדוש אותה , וכמובן לשנות את כל המכלולים שבדרך לגדישה.

 

תחסכו ממני בבקשה תגובות כמו "למה להשקיע תקנה אימפרזה" , קניתי את הלגאסי 2.0 אך ורק בגלל הפרוייקט!

תודה מראש לעוזרים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משתמש בפורום עם לגאסי סטיישן טורבו מקורית. אולי הוא יכול לעזור לך

אני לא זוכר את השם משתמש.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אלי ברחובות כן מתמחה בסובארו, תראה אצלו יותר סובארו מאשר הונדה.

יש עוד סדנה בחולון שמתמחה בסובארו ומצובישי, שכחתי את שמם כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אלי ברחובות כן מתמחה בסובארו, תראה אצלו יותר סובארו מאשר הונדה.

יש עוד סדנה בחולון שמתמחה בסובארו ומצובישי, שכחתי את שמם כרגע.

הסדנא מחולון הם נקראים טיג.!

http://www.tig-motorsport.com/

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי באמת שאקפוץ שבוע הבא לאלי .

אבל איך זה עובד כאילו ? הוא באמת לוקח רכב אטמוספרי כמו שלי ובונה אותו מאפס?

או שהוא מתעסק רק עם רכבים שכבר באים משופרים כמו אימפרזה טורבו גולפים וכו'.?

ולמבינים שבניכם , איזה חלקים בערך צריך להחליף על הדרך שגודשים רכב אטמוספרי?

לא נראה לי שקיימים חלקים זמינים לרכב הזה.

ידוע לי על לגאסי אחת שכל המכלולים הפנימיים שלה הם של אימפרזה GT .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיג מוטורספורט לא עושה שינויי מבנה ברכב (לא הופכים רכב אטמוספרי לטורבו), ולכן לצערנו לא נוכל לעזור.

בכל מקרה בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משתמש בפורום עם לגאסי סטיישן טורבו מקורית. אולי הוא יכול לעזור לך

אני לא זוכר את השם משתמש.

 

:wave2:

 

אני לא יודע עד כמה אוכל לעזור, הרכב שלי מקורי ככה שלא נכנסתי לסרט של הסבה.

אני ממליץ לך לקרוא קצת בפורומים בחו"ל ולהעלות את השאלה בפורום סובארוהוליק.

 

לגבי הביצוע בפועל אני לא ממש יודע להגיד לך, אנסה לבדוק.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העצות חבר'ס .

 

קוסמטיקה ממש אבל ממש לא מעניינת אותי , לגבי ההסבה של הגיר זה לא בעיה הגיר החדש כבר אצלי ואני עושה את העבודה (כבר עשיתי בעבר את ההסבה ללגאסי אחרת)

 

אני יותר מעוניין להלביש קיט טורבו על מנוע סגור בלי לחזק את המנוע , רציתי לדעת אם זה אפשרי ואם כן אז עד כמה באר גדישה זה אפשרי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...