Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנו צינור עבה המתחבר בקצהו האחד לווקום של הברקסים וקצהו השני נכנס לתוך המנוע עצמו.........באמצע הצינור ישנה צינורית דקה שנראית חתוכה........ואני לא מוצא לאן היא אמורה להתחבר ולמה בכלל היא חתוכה ( רצוי לציין שהברקסים של האוטו שלי לא טובים במיוחד ואני חושש שזו הסיבה לכך).......הרכב המדובר הוא פיאט אונו..........שנת 95.........

Image003.jpg

Fiat Uno 1.4 i.e.S. I

Named: "Bella" I

Year: 1995 I

פורסם
ישנו צינור עבה המתחבר בקצהו האחד לווקום של הברקסים וקצהו השני נכנס לתוך המנוע עצמו.........באמצע הצינור ישנה צינורית דקה שנראית חתוכה........ואני לא מוצא לאן היא אמורה להתחבר ולמה בכלל היא חתוכה ( רצוי לציין שהברקסים של האוטו שלי לא טובים במיוחד ואני חושש שזו הסיבה לכך).......הרכב המדובר הוא פיאט אונו..........שנת 95.........

 

יש לך מזגן באוטו?? כי אם לא אולי הצינורית הזאת בכלל קשורה למזגן

Honda hornet 600

 

פורסם

יש לי מזגן באוטו.........והצינור של המזגן קרוב מאוד לצינור שיוצא מהווקום ויש לו מן מקום כזה כאילו הצינורית באמת הייתה שמה אבל בדקתי והיא לא נכנסת.......אבל אני חושב שאתה צודק..........

Fiat Uno 1.4 i.e.S. I

Named: "Bella" I

Year: 1995 I

פורסם

סבירות גבוההשהצינורית המנותקת היא צינורית וואקום המחוברת לT המשולב

בתוך צינור הווקום של המגבר בלם אין השפעה על כושר הבלימה

אך יש לחבר את צינורית הוואקום בכוח ל-T .

בעיקרון צינורית וואקום מנותקת גורמת לזיוף בסרק.

בברכה צביקה קרבורטורים נתניה.

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם

צד אחד שלה מחובר לצינור וואקום ב-T אבל הצד השני מנותק.......(חתוך)

 

בעצם לא הבנתי כלום מכל מה שאמרתי.........אנא חזור על כך ביתר פשטות

Fiat Uno 1.4 i.e.S. I

Named: "Bella" I

Year: 1995 I

פורסם

קצה צינור הוואקום היוצא מה-T שלדבריך קרוע אמור להתחבר ליחידה מסוימת

סבירות גבוהה למגבר טורים מזגן?!

בדיקה פשוטה: תניע את הרכב והדלק מזגן באם המנוע רועד ו/או כבה סימן

שקצה הצינורית וואקום החשוף אמור להתחבר למגבר טורים מזגן והוא

ניתק. נסה לחפש חזותית את היחידה של המגבר טורים ואם אתה

לא מוצא חסום את קצה הצינור זמנית בעזרת בורג

וגש למוסך הקרוב ובעלות אפסית יסדרו את בצורה מקצועית!!

מובן עכשיו? :?::!:

בברכה צביקה קרבורטורים נתניה

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

×
×
  • תוכן חדש...