Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי מאד מה אתה צריך ומה אתה רוצה.

 

כלכלית, ככל הנראה שישתלם יותר לקנות משומשת פרטית. אבל זה לאו דוקא הדבר הנכון עבורך.

 

ליסינג פרטי מצטייר יפה מאד בפרסומות בעיתונים ובאינטרנט אבל אין ארוחות חינם ואף חברת ליסינג היא לא פריירית.

 

כל זמן שאתה מודע לזה, אני בטוח שתעשה החלטה טובה יותר עבורך.

 

תתחיל ממה אתה צריך: מה חשוב לך יותר, שנתון, אמינות, צריכת דלק, עלות כוללת וכו'

קטנה ידנית, משפחתית אוטומטית, אולי ג'יפ נחמד 2X4? :twisted:

פורסם

למען האמת שאני מחפש לכל היותר כבר חודשיים רכב

התקציב שלי כמו שאמרתי הוא 45K ש"ח

 

חשוב לי שהרכב יהיה אוטומט

רכב מרווח 4 או 5 דלתות

אמינות ואחזקה מאוד חשובים לי

 

ראיתי המון מכוניות רובם בלוח מכירות -- או שהרכבים פגומים או שהרכבים של סוחרים

קשה מאוד למצוא רכב בשוק הפרטי ומצד שני מבאס לקנות רכב מליסינג שקרעו אותו ולכו תדעו כמה נהגים עבר

 

 

מה מציעים לעשות ?

פורסם

חיפש רכב שמור לוקח זמן, אל תמהר.

בתקציב שלך אפשר למצוא אלמרה\אימפרזה\מזדה 3 במצב טוב.

לא חסרים רכבים בשוק, צריך זמן וסבלנות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בטח צברת ניסיון - עכשיו תתחיל לסנן רכבים עוד לפני הבדיקה.

אי התאמה בין בעל הרכב למוכר\ אין תיעוד טיפולים שמוכיח קילומטראז' על מד אוץ - תעבור האלה.

כמובן, ידיים\קילומטראז'.

חבל לקחת כל רכב לבדיקה.

בכל מיקרה מדובר ברכבים לא חדשים ובבדיקה תמיד יהיו רשומים ליקויים.

צריך לדעת לקרוא, מה חשוב ומה כסת"ח, מה יקר ומה עולה גרושים.

ובנוסף לבדיקה גם לקבל חוות דעת ממוסך לגבי מצב הרכב\עלויות\דחיפות תיקונים.

אם יש לך מוסך שאתה סומך עליו, ועוד לפני הבדיקה במכון תוכל להביא להם את הרכב - מה טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כשאתה הולך ונפגש עם בן אדם

מה הכי חשוב לבדוק ברכב ?

עוד לפני שלוקחים אותו למוסך לבדיקה

 

אני שוב חוזר שמבחינה חיצונית הרכב נראה דנדש

אתה מגיע למוסך יש תקלות שלא שווה להשקיע עליהם

 

איזה רכב אתה מציע לקחת לבדיקה/מה צריך לבדוק ברכב

חוץ מרישיונות, קילומטרז ומצב חיצוני

אין הרבה מה לבדוק

 

אין חדש בכל ענייני הרכב, זהו הרכב הראשון שאני מחפש לקנות

פורסם

אין משהו שהכי חושב,זה מתחיל באם הבן אדם באמת בעלים של הרכב,אתה יכול לבדוק מרווחים בין מכסה מנוע לכנפיים,ותא מטען לכנפי האחוריות כדי לראות שרווחים שווים.

 

דבר שני חלק מהתקלות שמוצאים במכון הם כסתח,כלומר תקלות שלא באמת קיימות אלא כדי לבטח את המכון במקרה שתירצה לתבוע אותו אם תהיה תקלה,למשל רעש מערכת תיזמון תפגוש כמעט בכול בדיקה.

 

אני דווקא הייתי בודק בליסינג,אולי הק"מ יותר גובהה,אך רכב יותר חדש,וכניראה יתנו לך אחריות על מכלולים עיקרים.אך אל תסתמך על הבדיקה שלהם,תעשה במכון שאתה בוחר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חשבתי בדיוק כמוך

חשבתי לקנות מליסינג יונדאי אקסנט 2008 אך אני חושב על העתיד

ואנשים נרתעים כאשר שומעים ליסינג, והרכב עצמו לא נפוץ כל כך בשוק הפרטי כך שיהיה קשה למכור את הרכב

 

יש הצעות ?

פורסם

בליסינג אתה קונה בזול ומוכר בזול,לכן יהיו אנשים שיקפצו על המציאה,היום אנשים נרתעים פחות מהמילה ליסינג.

כמה זמן אתה הולך להחזיק בו בערך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
חשבתי בדיוק כמוך

חשבתי לקנות מליסינג יונדאי אקסנט 2008 אך אני חושב על העתיד

ואנשים נרתעים כאשר שומעים ליסינג, והרכב עצמו לא נפוץ כל כך בשוק הפרטי כך שיהיה קשה למכור את הרכב

 

יש הצעות ?

דווקא האקסנט מאוד נפוצה בקרב הליסינג.

פורסם

ההצעה שלי היא דווקא רכב מאדם פרטי אבל עם עבר של ליסינג.

בגלל חולשת השוק כרגע תוכל למצוא בתקציבך מאזדה 3 לדוגמה ממודל 2006 ואולי אפילו 2007 שכבר הגיע עם 6 כריות אויר. במקרה של ה-3 הרוב המכריע של דגמי האקטיב מקורו בליסינג וגם כאן כדאי לחפש את הרכב עם נתוני הפתיחה הכי אופטימיים כלומר קילומטראז' נמוך, יד שניה ולא יותר וטסט ארוך.

אופציה נוספת שניתן לרכוש באותה הדרך היא פורוד פוקוס, מאותן שנתונים שנסחרת במחיר מעט נמוך יותר, גם כאן רוב המכירות הן לליסינג בדגם TREN-X, בפוקוס יש אופציה גם למרכב האצ'בק.

 

בהצלחה.

פורסם
ההצעה שלי היא דווקא רכב מאדם פרטי אבל עם עבר של ליסינג.

בגלל חולשת השוק כרגע תוכל למצוא בתקציבך מאזדה 3 לדוגמה ממודל 2006 ואולי אפילו 2007 שכבר הגיע עם 6 כריות אויר. במקרה של ה-3 הרוב המכריע של דגמי האקטיב מקורו בליסינג וגם כאן כדאי לחפש את הרכב עם נתוני הפתיחה הכי אופטימיים כלומר קילומטראז' נמוך, יד שניה ולא יותר וטסט ארוך.

אופציה נוספת שניתן לרכוש באותה הדרך היא פורוד פוקוס, מאותן שנתונים שנסחרת במחיר מעט נמוך יותר, גם כאן רוב המכירות הן לליסינג בדגם TREN-X, בפוקוס יש אופציה גם למרכב האצ'בק.

 

בהצלחה.

 

 

למה אתה מתכוון שאתה אומר חולשת השוק ?

חולשה למוכר או לקונה? כי שמתי לב שהשוק למוכרים חלש זאת אומרת שלקונה צריך להיות שפע של רכבים לבחירה

מאזדה 3 קשה מאוד למצוא בתקציב הזה בשנים האלה

ובענין פורד פוקוס לא אהבתי את הרכב

מחפש רכב שמתאים יותר לצעירים ולא לזוג + ילדים

 

 

תודה

פורסם

חשבתי אולי לקחת הלוואה מהבנק ולקנות מאזדה 3 2008 מליסינג

 

עברתי באתרי אינטרנט של חברות הליסינג והמחיר כמעט זהה 62,000

 

מה דעתכם ?

פורסם

במודעות קשה למצוא רכב במחירים האלה, במציאות המחירים נמוכים בהרבה, כולם נותנים לעצמם מרווח "להסתדר" עם הקונה ולהתקזז על תקלות שיצאו בבידקה.

אם אתה כבר קונה מליסינג מודל 2008 ובתקציב כזה, לזוג אני ממליץ על יונדאי I30, רכב זריז מאובזר וחסכוני יותר ממאזדה 3.

×
×
  • תוכן חדש...