Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במודעות קשה למצוא רכב במחירים האלה, במציאות המחירים נמוכים בהרבה, כולם נותנים לעצמם מרווח "להסתדר" עם הקונה ולהתקזז על תקלות שיצאו בבידקה.

אם אתה כבר קונה מליסינג מודל 2008 ובתקציב כזה, לזוג אני ממליץ על יונדאי I30, רכב זריז מאובזר וחסכוני יותר ממאזדה 3.

 

היונדאי לא עומדת בתקציב שלי

היא יותר יקרה

פורסם

אם אתה מעוניין במאזדה 3 פרטית תחפש את רמות הגימור קומפורט וספיריט,

הרבה יותר קל למצוא כאלה שלא קשורות לשוב חברת ליסינג,

ואותן גירסאות מאובזרות יותר ועם 6 כריות אויר, למשפחה עם ילדים זה חשוב.

2004 ייכנס לך בתקציב ואם תוכל מעט למתוח את החבל תוכל למצוא גם 2005.

הרכבים האלה לרוב שמורים, עם ק''מ לא גבוה והכי חשוב, כנראה- פרטית.

 

לגבי האימפרזה, תוכל למצוא אחת אפילו משנת 2006.

אם אתה מוצא אחת עם מנוע 1.5 ליטר אני ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן ולראות

אם הרכב מגיב טוב לדוושת הגז ולא תרגיש איטי מדי, ממה ששמעתי מרגישים

באופן משמעותי את ההבדל בין ה- 1.5 ל- 1.6 בכבדות הרכב וכדומה.

אני הייתי מוותר על האיפרזה כי היא קצת מיושנת לטעמי, בייחוד ליד רכב כמו מאזדה 3.

 

תנסה גם למצוא קורולה 2003-4. רכב מאוד אמין ולא יקר לאחזקה.

לגבי חיסכון בדלק אני לא כל כך בקיא לגבי הרכב הזה אבל אני משער שהצריכה לא רעה.

שלומי.

פורסם
אם אתה מעוניין במאזדה 3 פרטית תחפש את רמות הגימור קומפורט וספיריט,

הרבה יותר קל למצוא כאלה שלא קשורות לשוב חברת ליסינג,

ואותן גירסאות מאובזרות יותר ועם 6 כריות אויר, למשפחה עם ילדים זה חשוב.

2004 ייכנס לך בתקציב ואם תוכל מעט למתוח את החבל תוכל למצוא גם 2005.

הרכבים האלה לרוב שמורים, עם ק''מ לא גבוה והכי חשוב, כנראה- פרטית.

 

לגבי האימפרזה, תוכל למצוא אחת אפילו משנת 2006.

אם אתה מוצא אחת עם מנוע 1.5 ליטר אני ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן ולראות

אם הרכב מגיב טוב לדוושת הגז ולא תרגיש איטי מדי, ממה ששמעתי מרגישים

באופן משמעותי את ההבדל בין ה- 1.5 ל- 1.6 בכבדות הרכב וכדומה.

אני הייתי מוותר על האיפרזה כי היא קצת מיושנת לטעמי, בייחוד ליד רכב כמו מאזדה 3.

 

תנסה גם למצוא קורולה 2003-4. רכב מאוד אמין ולא יקר לאחזקה.

לגבי חיסכון בדלק אני לא כל כך בקיא לגבי הרכב הזה אבל אני משער שהצריכה לא רעה.

 

 

מה המחיר בשוק של ספיריט וקומפורט ומה ההבדל ביניהם

 

תודה

פורסם

רמת הגימור הנמוכה ביותר היא האקטיב שנפוצה מאוד בקרב חברות הליסינג.

לאקטיב מנוע 1.6 105 כ''ס ולמעשה עד שנת 2007 יש רק שתי כריות אויר וזה החיסרון מבחינת בטיחות.

עד לעידכון שהרכב עבר ב- 2007 לאקטיב נוספו עוד 4 כריות אויר וכמה עידכונים קוסמטים

ושינויים באבזור.

אפשר לזהות את האקטיב בזכות ה''טאסות'' שיש לה.

 

מנגד יש את רמת הגימור ספיריט, שזו למעשה הגירסה הבחירה בארץ

והיא מצוידת במנוע 2.0 ליטר 150 כ''ס, אם אני לא טועה זה המנוע של המאזדה 5

וה- 6.

הספיריט נבדלת מהאקטיב, מעבר למנוע גם מבחינה קוסמטית

והיא מצוידת בסאן רוף, ג'אנטים 17 אינץ', ועוד שינויים קוסמטים ושינויים באבזור הפנימי.

 

הקומפורט מוצבת בין האקטיב לספיריט.

לקומפורט יש את המנוע של האקטיב, אותו מנוע 1.6 105 כ''ס אך עם שינויים באבזור

שכוללים ג'אנטים 16 אינץ', 6 כריות אויר כבר משנת 2006, ועוד כמה שינויים קוסמטים ובאבזור.

 

הצגתי לך ככה בגדול את ההבדלים העיקריים.

שלומי.

פורסם
רמת הגימור הנמוכה ביותר היא האקטיב שנפוצה מאוד בקרב חברות הליסינג.

לאקטיב מנוע 1.6 105 כ''ס ולמעשה עד שנת 2007 יש רק שתי כריות אויר וזה החיסרון מבחינת בטיחות.

עד לעידכון שהרכב עבר ב- 2007 לאקטיב נוספו עוד 4 כריות אויר וכמה עידכונים קוסמטים

ושינויים באבזור.

אפשר לזהות את האקטיב בזכות ה''טאסות'' שיש לה.

 

מנגד יש את רמת הגימור ספיריט, שזו למעשה הגירסה הבחירה בארץ

והיא מצוידת במנוע 2.0 ליטר 150 כ''ס, אם אני לא טועה זה המנוע של המאזדה 5

וה- 6.

הספיריט נבדלת מהאקטיב, מעבר למנוע גם מבחינה קוסמטית

והיא מצוידת בסאן רוף, ג'אנטים 17 אינץ', ועוד שינויים קוסמטים ושינויים באבזור הפנימי.

 

הקומפורט מוצבת בין האקטיב לספיריט.

לקומפורט יש את המנוע של האקטיב, אותו מנוע 1.6 105 כ''ס אך עם שינויים באבזור

שכוללים ג'אנטים 16 אינץ', 6 כריות אויר כבר משנת 2006, ועוד כמה שינויים קוסמטים ובאבזור.

 

הצגתי לך ככה בגדול את ההבדלים העיקריים.

 

מה הכוונה שאתה אומר רמת הגימור

ואילו מבין המאזדות איכותית ביותר מבחינת, אמינות, חסכון בדלק בטיחות

פורסם

כמעט כל מכונית שנמכרת כאן בארץ נמכרת תחת

תת דגם.

תתי הדגם נבדלים או במנוע שונה או ברמת גימור שונה.

אם שאלת איזו מבין רמות הגימור של המאזדה 3 איכותית

יותר, חסכונית ואמינה יותר אז התשובה היא לא חד משמעית אבל עדיין ברורה.

רמת הגימור ספיריט, עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ''ס, היא תהיה עבורך חסכונית

יותר בדלק, זרירה יותר ומהירה יותר.

לגבי אמינות אין לי תשובה מספקת בשבילך. שני המנועים אמינים.

כמובן שמנוע צריך לקבל יחס וזה מתבטא בתיקון בלאי מיידי, טיפולים בזמן וכדומה.

לגבי ביטחות, גם לקומפורט וגם לספיריט יש 6 כריות אויר ואילו לאקטיב יש 2

כריות אויר עד לשנת 2006. החל מהדגמים שעברו עידכון ב- 2007 יש גם לאקטיב 6 כריות אויר.

לכל רמות הגימור ציון בטיחות דומה של 4 כוכבים במבחן הריסוק.

שלומי.

פורסם
כמעט כל מכונית שנמכרת כאן בארץ נמכרת תחת

תת דגם.

תתי הדגם נבדלים או במנוע שונה או ברמת גימור שונה.

אם שאלת איזו מבין רמות הגימור של המאזדה 3 איכותית

יותר, חסכונית ואמינה יותר אז התשובה היא לא חד משמעית אבל עדיין ברורה.

רמת הגימור ספיריט, עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ''ס, היא תהיה עבורך חסכונית

יותר בדלק, זרירה יותר ומהירה יותר.

לגבי אמינות אין לי תשובה מספקת בשבילך. שני המנועים אמינים.

כמובן שמנוע צריך לקבל יחס וזה מתבטא בתיקון בלאי מיידי, טיפולים בזמן וכדומה.

לגבי ביטחות, גם לקומפורט וגם לספיריט יש 6 כריות אויר ואילו לאקטיב יש 2

כריות אויר עד לשנת 2006. החל מהדגמים שעברו עידכון ב- 2007 יש גם לאקטיב 6 כריות אויר.

לכל רמות הגימור ציון בטיחות דומה של 4 כוכבים במבחן הריסוק.

 

תודה אתם עוזרים פה המון

במידה ואלך על הספיריט ? מה השנתון שניתן למצוא אותה ?

מהו הקילומטרז הסביר שצריך להיות לרכב בשנתון זה?

ומה המחיר שלו בשוק?

 

תודה

פורסם

הספיריט נמכרת כאן משנת 2004 בארץ.

תצטרך מעט למתוח את התקציב בשביל הספיריט אבל זה שווה

את זה הן בצריכת הדלק והן בנוחות ובבטיחות.

ק''מ סביר זה 100K-110K.. פחות מזה מה טוב.

בהצלחה.

שלומי.

פורסם
הספיריט נמכרת כאן משנת 2004 בארץ.

תצטרך מעט למתוח את התקציב בשביל הספיריט אבל זה שווה

את זה הן בצריכת הדלק והן בנוחות ובבטיחות.

ק''מ סביר זה 100K-110K.. פחות מזה מה טוב.

בהצלחה.

 

ראיתי ספיריט כחולה

נקיה מתאונות

160 אלף ק"מ

יד שניה

שנת 2004

50K ש"ח

פורסם
זה נשמע טוב.. אבל אל תהיה פזיז.

תבדוק את האופציה הזו יותר לעומק.

 

אני כבר לא יודע מה לקחת אומר לכם את האמת

הראש מבולבל, זה הרכב הראשון שלי

 

מצד אחד יש לי ספיריט 2004 ב 50K ש"ח כמו שציינתי למעלה

מצד שני יונדאי אקסנט 2008 ב 40K ש"ח מליסינג

 

אני בן 23 מחפש לקנות רכב ראשון

פורסם

יש גם קיה ריו שעולה פחות מאקסנט מאותו השנתון, אבל אלה רכבים די זהים.

 

כדאי לך להיות יותר סגור על עצמך, כי אי אפשר להשוות מזדה 3 ספיריט לאקסנט בשום פרמטר.

אקסנט או קיו יהיו יותר זולות להחזקה וכנראה גם יותר חסכוניות, אבל אלה רכבים ברמה הרבה יותר נמוכה מבחינת הכוח, הנוחות, הנאה מנהיגה ועוד..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש גם קיה ריו שעולה פחות מאקסנט מאותו השנתון, אבל אלה רכבים די זהים.

 

כדאי לך להיות יותר סגור על עצמך, כי אי אפשר להשוות מזדה 3 ספיריט לאקסנט בשום פרמטר.

אקסנט או קיו יהיו יותר זולות להחזקה וכנראה גם יותר חסכוניות, אבל אלה רכבים ברמה הרבה יותר נמוכה מבחינת הכוח, הנוחות, הנאה מנהיגה ועוד..

 

אז על איזה רכב אתה ממליץ בתקציב שלי?

×
×
  • תוכן חדש...