Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ניתן להרכיב בחיפושית 165-65-15?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שיש צמיגי גודייר במידה הזאת ב350 לאחד .

כל שאר הצמיגים במידה הזאת זה זבל סיני שלא שווה כלום.

ברשיון כתוב 165-15 לא כתוב חתך האם תיהיה בעיה בטסט?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כי אני מרוויח שתי דברים - צמיג הרבה יותר איכותי ואחיזה טובה יותר.

וגם האוטו ישב קצת יותר נמוך

מידת המקור היא 165-15 ולא רשום חתך.

גודייר זה לא הנקוק.

אני ירכיב כאלה בסיום השיפוץ תודה לכולם!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מידת המקור היא 155X60X15 חלק מהחיפושיות כבר שינו ברשיונות את המידה כיוון שלא ניתן

להשיג צמיגים במידה זו.

 

תתיעץ עם הדר' בני באג או בפורום חיפושית התפוז שם הנושא נטחן עד דק, ועדיין לא היגעו

למסקנה אמיתית.

 

היצרן מאשר עד שני מידות מעל המקור ז.א 175X60X15 יש הגורסים שניתן גם

185-195 לדעתי האישית מעמיס על הקלאץ' וההגוי, מגדיל את צריכת הדלק ופוגע

מעט בדיוק שעון המהירות ללא צורך אמיתי, בחיפוש נכון תימצא בארץ כמעט את כל

המידות שצויינו...סתם שתדע-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

תגובותי בכחול:

 

כי אני מרוויח שתי דברים - צמיג הרבה יותר איכותי ואחיזה טובה יותר.

וגם האוטו ישב קצת יותר נמוך

האוטו ישב 2.5 ס"מ נמוך יותר, שאני לא בטוח שזה "קצת" .

 

מידת המקור היא 165-15 ולא רשום חתך.

אם אינני טועה, המידה המקורית (ההיסטורית) בחיפושיות היתה 5.60-15 (ולא כפי שכתב רן), המתאימה בקרוב טוב ל-

165X80 -15.

כאשר לא רשום חתך - הכוונה היא ל- 80% , ולא ש"הכל מותר".

 

בשינוי החתך מ-80 ל- 65 אתה מקטין את קוטר הגלגל בכ-8%, שזה לא מעט. אתה "מקצר"" את יחס ההעברה, מוריד את המהירות וגורם לספידומטר לזייף (כלפי מעלה) ב- 8% מעבר לזיוף הנוכחי. גם צריכת הדלק תעלה, אבל אולי לא תדע מכך כי הספידומטר (ומד המרחק) יהיו "אופטימיים" יותר.

גודייר זה לא הנקוק.

יכול להיות. אני לא בטוח שזה שווה את שאר החסרונות.

 

אני ירכיב כאלה בסיום השיפוץ תודה לכולם!

אתה ירכיב מה שאתה ירצה, אבל כמו שכתב רן - "סתם שתדע"!

 

בהצלחה!

עודד

פורסם
כי אני מרוויח שתי דברים - צמיג הרבה יותר איכותי ואחיזה טובה יותר.

וגם האוטו ישב קצת יותר נמוך

מידת המקור היא 165-15 ולא רשום חתך.

גודייר זה לא הנקוק.

אני ירכיב כאלה בסיום השיפוץ תודה לכולם!

 

הרכב ישב נמוך מידיי ולא נמוך ,שנית הנקוק זה לא רע ! להפך זה צמיג מעולה לרכבי אספנות גמיש ועמיד להתייבשות .

לא מדובר ברכבי מרוץ אלא רכב אספנות .

היה לי כבר 2 סטים של הנקוק גם בחיפושית 71 וגם בטרנספורטר והם צמיגים מעולים .

 

מה שלא יהיה שיהיה בהצלחה

יוסי

פורסם

שלום

המידה אותה ציינת 165/15

נכתבת לעיתים כ 165/80/15 גם על ידי יצרנים שונים.

לפי התקן כאשר החתך אינו מופיע הכוונה היא לחתך 80 כסטנדרט.

חבל לך להשקיע בצמיג שלא יעבור את הטסט השנתי ואף עלול לגרום לך להורדה מהכביש.

ובמקרים קיצוניים יותר אף להתנערות חברת הביטוח במקרה תאונה חלילה.

 

מקווה שעזרתי.

 

יום טוב.

 

למען הסרת ספקות ודיונים מיותרים

הכותב הינו צמיגאי לשעבר.

פורסם

תודה למגיבים!

יש לי עוד זמן עד לסיום השיפוץ עד אז אני יחליט מה לשים.

יוסי תוכל לרשום מאיפה אתה קונה הנקוק? כל הפנצריות מציעות לי מקסיס ב350 שקל לאחד והוא סיני .

בגלל המבחר הדל והחוסר אחיזה של החיפושית גם עם צמיגים חדשים -חשבתי לשפר ולשים גודייר דוראגריפ שזה דגם מעולה במידה 165-65-15.

לא לשכוח שאנחנו נכנסים לחורף והאחיזה משחקת תפקיד חשוב מאוד.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...