Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה MX-6.... בארץ!!!


focus RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ראיתי אותה יום חמישי האחרון בתחנה מרכזית החדשה בת"א...

שמעתי פתאום "ברווום ברוום" הסתובבתי לראות מה זה וראיתי אוטו מוזר...

ואז שמתי לב שזאת MX6 כסופה ביבוא אישי....(במספר היה בסוף 15)

אוטו מדהים לדעתי...

מישהו יודע איזה הנעה האוטו..?

אני יודע שהמנוע הוא: V6 2500 סמ"ק ובערך 170 כ"ס, ולפי פארקרס היא עושה 8.2 למאה...

מישהו יכול לעמת את הנתונים...?

תודה מראש :wink:

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
זו מאזדה MX-3 ויש הרבה כאלו בארץ, ללא יבוא אישי.

 

לפי דעתי יש לך טעות בזיהוי.

 

והמנוע שלה הוא 1800סמ"ק שמספק 130כ"ס (לפי מיטב זכרוני) שום V6.

 

טעות כפולה.

 

התמונות הן לא של MX3.

 

לMX3 יש מנוע V6 1800

 

גיא, מדייק :wink:

פורסם
זו מאזדה MX-3 ויש הרבה כאלו בארץ, ללא יבוא אישי.

 

לפי דעתי יש לך טעות בזיהוי.

 

והמנוע שלה הוא 1800סמ"ק שמספק 130כ"ס (לפי מיטב זכרוני) שום V6.

 

אני יודע לזהות MX3...!!

וזו הייתה MX6...!!!

ושתייהן V6!!

דרך אגב אני חושב שהMX3 היא עם המנוע V6 הקטן בעולם...

תקנו אותי עם אני טועה... :wink:

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם

ורק בשביל ההמחשה:

 

MX-3

mazda_mx3.jpg

 

 

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

יש

MX-6 בארץ

אחת "די חדשה" כסופה.

ולעומת זאת יש גם MX-6 89 לבנה שהיה למעשה על בסיס 626 ישנה..... :0

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
יש

MX-6 בארץ

אחת "די חדשה" כסופה.

ולעומת זאת יש גם MX-6 89 לבנה שהיה למעשה על בסיס 626 ישנה..... :0

 

אז אני כנראה ראיתי את הכסופה....

מישהוא יודע אם היא הנעה קדמית או אחורית...?

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם

כשקראתי את הכותרת- MX6 ציפיתי כבר לתמונות של אוטו מדהים..... (MX5 יפיפיה, אז יש למה לצפות מ6,לא?)

 

אבל....מה זה? :shock: איזה אוטו...משפחתי!! ממש אקסנט...

רק הידית הילוכים יפה :)

 

 

מקווה שהאוטו הזה לא נוסע כמו שהוא נראה, אחרת בזבוז כסף להביא אותו לארץ.

אגב, כמה הוא עולה?

×
×
  • תוכן חדש...