Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כעיקרון פרסמתי את ההודעה בפורום של ספורט מוטורי אבל לא הייתה תגובה - אז אני מקווה שפה מישהו יצליח לעזור לי.

 

אז ככה -

 

אני מקווה שאני במקום הנכון כי אני קצת אבודה...

 

לחבר שלי יש בקרוב יום הולדת, והוא יהיה בן 25. הוא אוהב לנהוג ומת להתנסות בנהיגה על מכונית מירוץ.

בעולם מושלם הייתי עושה לו מתנה מגניבה - לוקחת אותו לחו"ל ושם הוא היה עובר קורס....

אבל נחזור למציאות - אני סטודנטית, זה לא יקרה ...

 

בזכות יכולות גוגל מופלאות הגעתי לשני בתי ספר לנהיגה מתקדמת המציעים יום נהיגת מרוצים חוויתית ואני לא ממש יודעת להבדיל בין השניים ולבחור את המוצלח מביניהם. - פה אני צריכה את עזרת חברי הפורום האדיבים.

 

ראשית יש את מסלולים -

 

חווית נהיגה יחידה מסוגה ברנו RS טורבו CUP

 

חווית נהיגת מרוצים ספורטיבית בניסן Z350

 

 

חווית מרוצים ספורטיבית על רכב ספורט מסוג MX5

 

חוויית פורמולה 2

 

או בכלל ללכת על ראלי?

 

בנוסף - מצאתי גם את דרייב ארט

 

המציעים חוויית PREMIUM MX5

 

או ראלי

 

או שאולי כדאי לעשות יום בקפריסין עם דריפטר

 

אנשים טובים ויקרים - מה כדאי? מה לבחור?

 

אודה לעזרתכם,

 

מריה

פורסם

את השרלטנים והטמבלים כבר סיננת, אז עכשיו נותרו רק אפשרויות טובות.

דריפטר קצת חדשים בשטח ועוד אין עליהם הרבה מידע, לכן הייתי הולך על אחד משני בתי הספר האחרים.

 

לגבי איזה קורס לבחור - כדאי להרים טלפון ולהתייעץ איתם בנושא הזה, בד"כ יושבים שם אנשים נחמדים

ומביני עניין. השאלה היא מה את מחפשת לעשות בקורס הזה, לתת לחבר שלך חוויית אדרנלין או הדרכה

שתשפר את הנהיגה שלו באופן כללי. שני הדברים יכולים להיות כיפיים באותה מידה, פשוט תלוי בלקוח.

 

דברי עם בתיה"ס, תראי מה מציעים ובאילו מחירים, אם יש שאלות ספציפיות בהמשך נשתדל לענות.

 

בהצלחה. 8)

פורסם

נראה מדליק אני הייתי הולך על חווית MX5 אלא אם הוא ממש מתקדם אז הייתי הולך על הפורמולה 2 ותראי אי אפשר לדעת מי שרלטן מי לא את תהיי חייבת לבקר שם

לי באופן אישי זה נראה די אמין יש סרטונים שמראים לקוחות, אין שום סיבה שיעקצו אנשים בשביל כמה שקלים כאלה

ובהצלחה במתנה

הלוואי שחברה שלי הייתה עושה לי דברים כאלה

קיבלתי כרטיסים להצגה :cry:

פורסם

מסלולים ודרייב-ארט התאחדו, והם בי"ס אחד כיום.

כשאת מתקשרת ל'דרייב ארט' עונים לך נציגים של 'מסלולים', ואמנם אני לא יודע למה הם לא מפרסמים זאת, אולי כדי למשוך לקוחות ע"י 2 אתרי אינטרנט.

 

בקשר לאמינות - בי"ס הנ"ל נראה אמין, ואקווה שתהיה לך הצלחה, וכמו"כ חשוב שתעדכני אותנו כאן בפורום האם הלכת על זה, ואם כן, אז איך היה.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם
אז על שני בתי הספר, מסלולים ודרייב ארט, ניתן לסמוך? לא שרלטנים?

 

אפשר לסמוך עליהם, רוב המדריכים ואפילו המנהלים של המוסדות הללו הם חברים בקארזפורום (באופן פרטי, לא מסחרי).

פורסם
נראה מדליק אני הייתי הולך על חווית MX5 אלא אם הוא ממש מתקדם אז הייתי הולך על הפורמולה 2 ותראי אי אפשר לדעת מי שרלטן מי לא את תהיי חייבת לבקר שם

לי באופן אישי זה נראה די אמין יש סרטונים שמראים לקוחות, אין שום סיבה שיעקצו אנשים בשביל כמה שקלים כאלה

ובהצלחה במתנה

הלוואי שחברה שלי הייתה עושה לי דברים כאלה

קיבלתי כרטיסים להצגה :cry:

 

אני משתדלת :) אבל אני בתמורה ארצה הצגה וספא ליומולדת ככה שאין מתנות חינם :-P

 

ויש עוד זמן יש לו יומולדת עוד חודשיים אך אני מבטיחה לחלוק חוויות :)

 

אגב - מישהו מכיר את דריפטר עם ימים של דריפטינג בקפריסין? זה כמתנה ליומולדת של אבא....

פורסם

 

אגב - מישהו מכיר את דריפטר עם ימים של דריפטינג בקפריסין? זה כמתנה ליומולדת של אבא....

 

לא שמעתי עליהם עד עכשיו.

(מנקה את הריר מהמקלדת):arrow::twisted:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...