Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי חיפושית "אמריקאית" שנת 74

היא שכבה כבר כשנתיים וקניתי אותה לפני כחודש וחצי

הנעתי את הרכב אך כשאני מכניס להילוך האוטו כבה

המוט הילוכים נכנס בקלות אבל משוחרר בתוך התיבה

אני לוחץ על הגז ומעלה לאט את הקלאץ' למקרה ששכחתי איך נוהגים בידני אבל האוטו כבה באיזשהו שלב של הרמת הקלאץ' ונותן מן זינוק קדימה

מישהו יודע מה הסיבה לכך?

תודה, איתמר

פורסם

אם היא נותנת קפיצה קדימה, סימן שהיא כן נכנסת להילוך...

 

תבדוק שהכבל קלאץ' תקין ולא נתקע איפשהו.. איך הדוושה מרגישה?

יכול להיות גם שזה הקלאץ' עצמו.

פורסם
שלום, יש לי חיפושית "אמריקאית" שנת 74

היא שכבה כבר כשנתיים וקניתי אותה לפני כחודש וחצי

הנעתי את הרכב אך כשאני מכניס להילוך האוטו כבה

המוט הילוכים נכנס בקלות אבל משוחרר בתוך התיבה

אני לוחץ על הגז ומעלה לאט את הקלאץ' למקרה ששכחתי איך נוהגים בידני אבל האוטו כבה באיזשהו שלב של הרמת הקלאץ' ונותן מן זינוק קדימה

מישהו יודע מה הסיבה לכך?

תודה, איתמר

יש מצב שהגלגלים תפוסים??????????????

צביקה מרגלית

פורסם

אולי הקופלונג של הידית הילוכים בחלק שמתחת למושב האחורי הוא שחוק ואתה מרגיש שאתה מזיז את הידית ולמעשה הוא זז באויר.

לדעתי הקפיצה זה בגלל שהאוטו משולב על הילוך 3/4 ואז אין לו כוח להתחיל ליסוע ועושה מין קפיצה ובגלל שהקופלונג שחוק אתה לא משלב הילוכים.

הגומיות של הקופלונג כנראה התפוררו ולכן אתה מרגיש חופש בידית. אני ממליץ לך להרים את המושב האחורי ועל הקורה במרכז הרכב מתחת למושב תמצא מכסה אליפסי לפעמים הוא מונח סתם ולפעמים יש עוד את הברגים המקוריים תפתח את המכסה ותגלה שם את הקופלונג כמו בתמונה שמצורפת תזיז את הידית הילוכים ותראה אם הגומי מתפקד ואין בו חופשים. מאיזה איזור אתה?

kuplung.JPG

sound connecting people

פורסם

הקלאץ' חלק וקל ללחוץ עליו, אני לא מתאמץ אם זאת השאלה

אני אסתכל על מה שאמרת עם הקופלונג נקווה למצוא את הבעיה אולי ככה

ואני מפ"ת

פורסם

1. הכנס לניוטראל ובדוק אם ניתן להזיז את הרכב קדימה ואחורה, אם כן.

 

 

2. שלב לרוורס לחיצה על המוט והכנסה למקום המתאים, שחרר קלאץ' בזהירות

ותגיד מה קורה...אחרי שתספר לנו אגיד לך מה הבעייה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני לא יודע על איזה רכבים נהגת לפני, אבל ממה שאני זוכר, בנהיגה בחיפושית צריך לתת הרבה גז ולשחרר את הקלאץ' מאד בהדרגתיות.

 

אסור לשכוח שהמנוע צנום נפח והספק ושהקלאץ' מופעל בכבל.

 

יכול להיות שאתה רגיל לרכבים חדשים עם קלאץ' הידראולי, שם השילוב קל משמעותית, ועקב כך אתה 'זורק קלאץ' והאוטו כבה.

 

אם אתה מגיע למסקנה שהגלגלים לא תפוסים, כמו שהסבירו לך כאן, הייתי מנסה לתרגל שוב זינוק מעמידה, לפני שמתחילים לפרק דברים.

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם
אני לא יודע על איזה רכבים נהגת לפני, אבל ממה שאני זוכר, בנהיגה בחיפושית צריך לתת הרבה גז ולשחרר את הקלאץ' מאד בהדרגתיות.

 

אסור לשכוח שהמנוע צנום נפח והספק ושהקלאץ' מופעל בכבל.

 

יכול להיות שאתה רגיל לרכבים חדשים עם קלאץ' הידראולי, שם השילוב קל משמעותית, ועקב כך אתה 'זורק קלאץ' והאוטו כבה.

 

אם אתה מגיע למסקנה שהגלגלים לא תפוסים, כמו שהסבירו לך כאן, הייתי מנסה לתרגל שוב זינוק מעמידה, לפני שמתחילים לפרק דברים.

 

נהיגה בחיפושית תקינה קלה יותר מנהיגה ברכב בלונה פארק...אין צורך לתת יותר גז מכל רכב רגיל.

ישנה בעייה לפעמים בגלל מנגנון לחיצת הרוורס שצריך להתרגל אליו זה הכל-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

עכשיו בדקתי הקופלונג חוץ מגריז וטיפה לכלוך שנדבק עליו במשך הזמן הוא נראה במצב מעולה

כאני מזיז את מוט ההילוכים הוא נכנס יפה מאוד ותואם למוט

ועכשיו אני לא יודע אם זה בדיחה או מה אבל משום מה ניסיתי להכניס את הרכב להילוך והוא נע קדימה

לאחר מכן ראיתי שמלבד המוט הילוכים יש סרטוט של איך התיבה הולכת

ניסיתי לפיה וגם שם היא נעה קדימה

בשתי הנסיונות לחצתי לא יותר מדי אבל בטוח שמספיק והרמתי את הקלאץ' מאוד לאט

יש תזוזה קלה אבל לא זזה

וסליחה על הבורות, אבל מה הכוונה בגלגלים תפוסים?

אה כן והרכב זז קדימה ואחורה על ניוטראל

פורסם

אתה משלב לשני בטעות .

תזיז עד הסוף שמאלה תדחוף פנימה את הידית ותעביר אותה לכיוון שלך (אחורה)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אתה משלב לשני בטעות .

תזיז עד הסוף שמאלה תדחוף פנימה את הידית ותעביר אותה לכיוון שלך (אחורה)

 

או, לשם הברה - הגדרה ששמעתי ממורה לנהיגה: "הרוורס במרתף" :roll:

עודד

פורסם

זה מה שרציתי לשמוע!

 

הבשורות הטובות:

1. אתה יודע לנהוג על גיר רגיל!

2. הטיפול פשוט ואין צורך להיבהל.

3. רוב הסכוי שזה גם לא יקר.

 

הבשורות הפחות טובות:

1. תצטרך להשתפר ולהתרגל לגיר החיפושית.

2. גומיות תושבות ידית ההילוכים קרועות או שיש חופש מוגזם.

3. צריך מישהו שמתמצא קצת בחיפושית שיעזור לך.

 

הכי טוב:

 

1. גש לדר' באג (בני) ובקש גם ישור קו!

2. מצא מישהו שמתמצא ויסכים להגיע לעזור לך

 

* קח בחשבון שהאיבחון הוא "בהתכתבות" ומדובר בניחוש מלומד בלבד.

 

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...