Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזרן Radisson מבית עמינח, מישהו מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



בימים אלה אני מחפש לקנות מזרן זוגי.

הגעתי לרשת גודנייט וסיננתי עד ל-2 מזרנים:

  1. ראדיסון דיוק, קפיצים מבודדים + ויסקו בשכבת פינוק = 3700 לפני הנחה.


  2. serta ריטואל, קפיצים מבודדים + ויסקו ולטקס בשכבת הפינוק = 4700 לפני הנחה.


ממזרנים של קינגקויל לא התלהבתי. הסימונס היה נוח, אך עולה 7000. הסילי רך מדי לישיבה ונוח לשכיבה, אך עולה 4500 אחרי הנחה.



 

האם מישהו מכיר את קו מוצרי הראדיסון של עמינח בכלל, ואת המזרן הספציפי בפרט?

האם כדאי להוסיף אלפיה כדי לקבל יצרן אמריקאי מוכר, אך מזרן שמיוצר באותו מפעל עמינח בניר צבי?

 

תודות לעונים,

שבת שלום,

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם

יצרן אמריקאי אבל המזרן מיוצר בידיוק באותו מפעל כמו רדיסון בישראל...

 

יבוא המזרנים לישראל הינו כמעת אפסי ולא משנה אם זה סימונס, סילי או קינג קויל, כולם מיוצרים פה וחלקם מיוצר באותו מקום

 

אם 1000 שח למזרן היקר נראים לך שווים השקעה לשם הנוחות שאולי חשת במזרן אז לך על זה

אם רדיסון נראה לך מספיק נח, לך על זה.

 

אגב, יש סימונס דגם רד שהמחיר לפני הנחה הוא 4700, מזרן מעולה

ויש דגם מעליו שהמחיר תג שלו הינו סביב 6500 אבל אפשר להגיע אצל המשווקים ל5000 אולי פחות

 

תיכנס לאתר של עמינח, יש שם קינג קוייל אחד שעולה 5008, הוא מאוד נח (גם אני בלבטים אם ללכת עליו)

בחנויות עמינך אפשר למתוך אותם ל 4000

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הסימונס שניסיתי היה האיילנד, נראה לי, והורדצי אותם ל5800.

הקינגקויל, אפילו הספא והבראשית, הם לא משהו.

 

הראדיסון מצוין, ונמכר במחיר של קינג דייויד ושות'ץ רק רציתי לדעת ממישהו שיש לו אותו, איך הוא מחזיק 3\5\7 שנים.

משכנתא זה קל

פורסם

נכון גם אני נדהמתי כמה הבראשית ומזרוני הספא לא נוחים

אפילו זרקתי להם ״כשאתארח בבראשית אעצור בדרך ואקנה מזרן מתנפח מילוו״ והם אמרו שהרבה אומרים את זה

כניראה שהם יותר נוחים אחרי שחצי מדינת ישראל מתנה עליהם אהבה...

 

בכל אופן תבדוק את האחריות, כמה זמן ומה זה מכסה

כי אם אחרי כמה שנים במקומות מסויימים המזרן נהיה ממש רך ובמקומות מסויימים זה עדיין יחסית קשיח ככה שהתחושה עליו שיש עמקים וגבעות יש לך קייס לממש אחריות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שלום,



בימים אלה אני מחפש לקנות מזרן זוגי.

הגעתי לרשת גודנייט וסיננתי עד ל-2 מזרנים:

  1. ראדיסון דיוק, קפיצים מבודדים + ויסקו בשכבת פינוק = 3700 לפני הנחה.


  2. serta ריטואל, קפיצים מבודדים + ויסקו ולטקס בשכבת הפינוק = 4700 לפני הנחה.


ממזרנים של קינגקויל לא התלהבתי. הסימונס היה נוח, אך עולה 7000. הסילי רך מדי לישיבה ונוח לשכיבה, אך עולה 4500 אחרי הנחה.



 

האם מישהו מכיר את קו מוצרי הראדיסון של עמינח בכלל, ואת המזרן הספציפי בפרט?

האם כדאי להוסיף אלפיה כדי לקבל יצרן אמריקאי מוכר, אך מזרן שמיוצר באותו מפעל עמינח בניר צבי?

 

תודות לעונים,

שבת שלום,

ניר.

 

ניר,

 

קו המוצרים שנקרא רדיסון, הוא לא קו מוצרים של עמינח, אלא למעשה מדובר על קו מוצרים שעמינח מייצרת עבור "גוד נייט".

זה בעצם אותם מזרונים שנמצאים בכל החנויות של עמינח ואצל המשווקים, רק מקבלים את השם "רדיסון" וככה ילא יוצרים תחרות במחירים.

זה טריק ידוע שלהם, ואחרי שקניתי כמה מזרונים ב 5 שנים האחרונות(לי ולמשפחה שלי) אתה מתחיל להבין כמה חרטוטים יש בענף הזה.

 

ואם תשים את זה בפנים של המוכרים, הם יגידו לך שזה שטות ויש שם עוד שכבה של 2 מ"מ שמשנה את הכל:).

כל הרעיון שלהם הוא שלקוחות לא ישוו מחירים בין המשווקים השונים שלהם, ובין רשת חנויות "עמינח סנטר".

ולרוב יש גם פערים מאוד גדולים בינהם, שמתבטאים גם ב1000-1500 ש"ח במחיר.

 

לגבי מה שכתבת על המזרונים האמריקאים והתוספות, בעיקרון זה מיותר, אלא אם מצאת משהו שמאוד נוח עבורך.

הסיבה היא שכל המזרונים מיוצרים כאן בארץ באותו מפעל, ובעקרון גם מעתיקים טכנולוגיות, לדוגמא מעולם עמינח לא ייצרה מזרונים עם קפיצים מבודדים, זה משהו שהם העתיקו מהתכנון של "קינג קויל".

 

והעיצה הכי טובה שאני יכול לתת לך, זה במידה ואתה רוצה לקנות מזרון של עמינח, גש לחנויות של עמינח סנטר, תראה מה בדיוק אתה רוצה, ואל תקנה אצלהם.

תרים טלפון לחנות אינטרנטית שנקראת "סליפ-נט", החנות עצמה יושבת בכלל בקרית שמונה, אבל יש להם 2 אתרי אינטרנט שמוכרים מזרונים, האחד זה לכל הליין של עמינח,קינג קויל וכו', והשני זה של כל הליין של פולירון וכו'.

המחירים שלהם זולים מכל האחרים גם בגלל שהם יושבים בק.שמונה וגם בגלל שזה חנות אינטרנטית.

 

אני קניתי דרכם את המזרן שלי לפני שנה.

בעמינח בניר צבי, שהיה הכי זול ממה שמצאתי בארץ, קיבלתי מחיר X, עבור מזרן 140X190, באותו המחיר בסליפנט, קיבלתי מזרן 160X190 +בסיס מיטה+ הובלה לקומה 6 כאשר הבסיס לא נכנס למעלית.

אני דיברתי אז בזמנו עם בחור בשם אלמוג, היה להם שירות מעולה, שילמתי חצי בכ.א כדי לעשות את ההזמנה המיוחדת של המזרן(זה לא מוצר מלאי) ולאחר שבוע וחצי זה כבר היה אצלי בחדר שינה שאת היתרה שילמתי במזומן במקום.

כמובן שאתה גם יכול לשלם הכל מראש, אבל לי זה היה מטעמי נוחות וגם קיבלתי עוד הנחה קטנה על המזומן.

ואגב, הם היחידים שהסכימו לעשות אליי הובלה ביום שישי כדי שסתם לא אפסיד זמן עבודה.

 

בהצלחה!.

ניר.

under construction..

פורסם

ניר, אני יודע שזה קו של עמינח במיוחד לגוד נייט.

 

אהבתי את ה"סימפוני" בעמינח סנטר, אך אחרי הנחות במידה שלי זה יוצא יותר יקר מה"ראדיסון" לפני ההנחה שלו. והוא בכלל לא קפיצים מבודדים.

 

סליפ-נט זה רעיון נחמד, אבל, יש לי הנחה של "חבר" בגוד-נייט - וזה משמעותי.

 

המזרן "דיוק" שעולה 3700 לפני הנחה, יש מבצע "ללא מע"מ", על זה תוסיף הנחת "חבר" ועל זה המנהל סניף הוסיף לי עוד 5% הנחה. זה יוצא זול.

 

האחריות היא 12 שנים.

 

רציתי לדעת אם יש למישהו ראדיסון ואיך הוא "נשאר נוח" גם אחרי כמה שנים.

 

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם

רכשתי אותו ביחד עם חדר שינה, אבל אם אני זוכר נכון הורדתי מהמחיר המקורי סביבות 15%.

המידה היא 160*190

Zoom-Zoom...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ את הנושא לשאלה ב..אותו הנושא...

יש עכשיו קופון באתר BUY2 למזרן של Aeroflex מדגם Comfort Zone בכ-1700 ש"ח, במקום כמעט 5000 ש"ח (לטענתם).

מישהו התנסה עם מזרנים שלהם? אולי אפילו עם הדגם הספציפי הזה? אני אנסה אותו בעצמי בכל מקרה אבל אשמח לשמוע מבעלי נסיון.

 

תודה לעוזרים!

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

×
×
  • תוכן חדש...