Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מהאתר שלהם לפני כחודש פלאפון פשוט של נוקיה ב250 ש"ח, הגיע תוך פחות משבוע בדואר רשום והמשלוח היה בחינם. "הבעיה" היחידה שהחוברת הוראות היתה בערבית. :?

אם אתה מאיזור חיפה יש להם סניף ליד התחנת דלק של קניון חיפה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

קרוב משפחה קונה אצלם קבוע.

כ6 מכשירים וקצת אביזרים נקנו אצלם במשך כמה שנים, אך לא היתה שום אינטראקציה מעבר לקניה- כלומר לא היו בעיות ולא נזדקקנו לאחריות.

פורסם

יש לך בתפריט בצורה מאוד ברורה כמה קטגוריות, שמתוכן יש לך מכשירים חדשים ויש מכשירים מחודשים.

הלינק שנתת הוא למכשיר חדש.

קניתי אצלם לפני חודש בערך את המכשיר הזה שגם הוא כבר מזמן לא מיוצר (הוכרז ב2006) וקיבלתי אותו חדש, ומבחינתי תמורה מצוינת למחיר:

http://www.tikcom.co.il/sg_product~sonyW300iNew~2~0.htm

פורסם
יש לך בתפריט בצורה מאוד ברורה כמה קטגוריות, שמתוכן יש לך מכשירים חדשים ויש מכשירים מחודשים.

הלינק שנתת הוא למכשיר חדש.

קניתי אצלם לפני חודש בערך את המכשיר הזה שגם הוא כבר מזמן לא מיוצר (הוכרז ב2006) וקיבלתי אותו חדש, ומבחינתי תמורה מצוינת למחיר:

http://www.tikcom.co.il/sg_product~sonyW300iNew~2~0.htm

 

 

שלום

 

זה יכול ליהיות אבל עדיין נישמע מוזר

מכשיר חדש ששוכב אצלם כל כך הרבה שנים בחנות

 

בכל עינין בגלל זה אני מיתיעץ

פורסם

לעניין ששאלת אותי בפרטי- אני אבדוק אם עוד יש לי את הקופסא.

בכל מקרה כן יש מכשירים ישנים שנקנו מזמן ע"י החנויות ולא כולם נקנו, וטוב שכך- כיום ניתן לקנות פלאפון סביר+ במחיר של כשליש אלף ש"ח.

פורסם

אני רכשתי אצלהם מכשיר לפני מס' שנים, חבר רכש אצלהם מכשיר פשוט לא מזמן וגם הכנסתי אליהם לטיפול קליל HTC DESIRE שרכשתי בחו"ל לפני מס' חודשים.

המחירים טובים, השירות מצויין.

 

לי אין שום דבר רע לומר עליהם.

×
×
  • תוכן חדש...