Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותנו רכב מסוג פאג׳רו 2800 דיזל מודל 1999 .

 

הרכב יד ראשונה, רכב שעבד קשה, נגנב פעמיים ונרכש חזרה מהגנבים.

 

לפני כשנה וחצי הוחלף מנוע, הרכב הרוס מבפנים כל הציפויים בתקרת הרכב הכל קרוע.

 

לאחרונה הרכב שוב לא סחב והוציא עשן שחור וסמיך, כרגע הרכב במוסך.

 

בני רון בן השש עשרה ואנוכי החלטנו לשפץ את הרכב כמו שרואים בתוכניות בטלוויזיה כתחביב.

 

אין לנו מושג איך מתחילים מי הם אנשי המקצוע שיכולים לעזור לנו בארץ, איך מזמינים חלקים מחו״ל וכו׳

 

נודה לתגובות הסברים והדרכה כיצד להתחיל.

 

אנא כתבו את המלצתכם בהנחת בסיס שהתקציב אינו מוגבל, ואם אפשר גם הצעות לשיפור הרכב,

 

הרכב כרגע בצבע בורדו ואנו מעוניינים לקבל בסוף התהליך ג׳יפ מוגבה בצבע שחור, כאשר כל מערכות הפנים שלו פועלות

וכמובן עם מנוע שיאפשר ביצועים בשטח.

 

תודה . 

פורסם

נגנב פעמיים ונרכש חזרה מהגנבים.

 

:shock::shock::shock:

 

בכל מקרה, בהצלחה בשיפוץ!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם התקציב לא מוגבל, כנס למוסך מורשה, תזמין את כל חלקי הפנים השבורים/קרועים. קנה מנוע חדש, גיר חדש.

תעשה לאוטו צביעה ופחחות.

זה לא רציני להגיד תקציב לא מוגבל.

אמנם הרכב לא אספנות אבל בפורום אספנות אני מאמין שתוכל לקבל תשובות לגבי אנשי מקצוע וכו'.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

חלקים ניתן להזמין ממקומות שבהם הרכב נפוץ- איביי אנגליה מקום טוב לחפש.

בנוסף, הרבה חלקים כמו יחידות הפיקוד של המזגן והחלונות משותפות לרכבי מיצובישי נפוצים משנות ה90 (סופר לנסר) ויש הרבה בפירוקיות.. וגם הרבה פג'רויים.

 

ההגבהה שניתן להשיג מוגבלת מאוד לצמיגים גדולים יותר ומתיחת מוטות הפיתול.

הרכב הנ"ל סובל ממהלך מתלה מצחיק מקדימה שיתקצר עוד יותר אם תגביהה אותו בשיטה המקובלת של מתיחת מוטות פיתול.. כדי לשפרו ולהגביהו באמת עליך להשקיע בהחלפת כל מערכת המתלים הקדמית (באחורית, סרן חי אין בעיה להגביה כמה שרוצים, תיאורית).

מנוע ה2800 נחמד אבל לא עומד בסטנדרטים מודרניים גם שהוא חדש לגמרי (125 כוח סוס).

פורסם
חלקים ניתן להזמין ממקומות שבהם הרכב נפוץ- איביי אנגליה מקום טוב לחפש.

בנוסף, הרבה חלקים כמו יחידות הפיקוד של המזגן והחלונות משותפות לרכבי מיצובישי נפוצים משנות ה90 (סופר לנסר) ויש הרבה בפירוקיות.. וגם הרבה פג'רויים.

 

ההגבהה שניתן להשיג מוגבלת מאוד לצמיגים גדולים יותר ומתיחת מוטות הפיתול.

הרכב הנ"ל סובל ממהלך מתלה מצחיק מקדימה שיתקצר עוד יותר אם תגביהה אותו בשיטה המקובלת של מתיחת מוטות פיתול.. כדי לשפרו ולהגביהו באמת עליך להשקיע בהחלפת כל מערכת המתלים הקדמית (באחורית, סרן חי אין בעיה להגביה כמה שרוצים, תיאורית).

מנוע ה2800 נחמד אבל לא עומד בסטנדרטים מודרניים גם שהוא חדש לגמרי (125 כוח סוס).

 

 

 

תודה על התגובות המהירות, האם אתם מכירים מכונאים אמינים באזור ירושלים ? בנוסף האם יש אתרים בעולם בהם ניתן לבדוק לגבי חלקי חילוף משומשים ואו חדשים ?

פורסם

מה שחסר לפאג'רו הארוך בשטח לא נמצא במנוע. (וגם לא במרווח הגחון הסביר)

נתחיל בזוויות גישה/נטישה של ברווז צולע וחוסר בנעילת דיפ' סלקטיבית.

כדי לקבל "גובה שופוני" עבור "צליחת מדרכות" מול בתי קפה אתה יכול להשתמש בבודי ליפטים והגדלת חישוקים.

 

אם אתה רוצה ללמוד נהיגת שטח, (ולבלות באמת עם הכלי בשטח שאין בו לוואצה:lol: ) מכור את השיקוץ היפני וקנה CJ או סופה קצרים ופתוחים.

 

זו דעתי.

לפג'רואיסטים שרוצים לחסל אותי עכשיו אני אעמוד בקצה הצוק בסידני עלי בלי אורות החל מ8.

הנכם מוזמנים

:lol:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

למה להשקיע כל כך הרבה על רכב ישן שהכל בו במצב רע וגם שהוא תקין הוא לא שגעון במקום לקנות אחד חדש יותר תקין וטוב יותר.

פורסם
מה שחסר לפאג'רו הארוך בשטח לא נמצא במנוע. (וגם לא במרווח הגחון הסביר)

נתחיל בזוויות גישה/נטישה של ברווז צולע וחוסר בנעילת דיפ' סלקטיבית.

כדי לקבל "גובה שופוני" עבור "צליחת מדרכות" מול בתי קפה אתה יכול להשתמש בבודי ליפטים והגדלת חישוקים.

 

אם אתה רוצה ללמוד נהיגת שטח, (ולבלות באמת עם הכלי בשטח שאין בו לוואצה:lol: ) מכור את השיקוץ היפני וקנה CJ או סופה קצרים ופתוחים.

 

זו דעתי.

לפג'רואיסטים שרוצים לחסל אותי עכשיו אני אעמוד בקצה הצוק בסידני עלי בלי אורות החל מ8.

הנכם מוזמנים

:lol:

 

מה זה חוסר בנעילה סלקטיבית ?

מבחינת מערכת הנעה יש לו יותר מכל ג'יפ אחר בקטגוריה- נעילה אמצעית כמובן ונעילה חשמלית אחורית (לא סטנדרטי כלל).

 

הבעיה שלו היא במתלים הקדמיים בעיקר, עם השאר אפשר להתמודד.

לקנות נבלה אמריקאית שמתפרקת כל שני וחמישי זה לא אלטרנטיבה.. אם כבר דיפנדר (גם הוא מתפרק, אבל לפחות יעניק קורת גג :) )

פורסם

אני חושב (לא בטוח, אשמח אם תתקן אותי) שנעילה אחורית היתה רק בגרסת דאקר היוקרתית ורק מ2000 והלאה.

לפני זה היתה רק מרכזית קבועה/אוטומטית.

יתכן שאני טועה, ואם כן, הריני בולע את הכובע.

 

בכל מקרה, חשמלית זה לאומואים.:-D גברים אמיתיים נועלים מכנית. (רצוי לוקרייט )

 

:lol:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מדובר על פג'רו q', שלב אחד לפני שהוא נהפך לגועל שנקרא "קינג" ושני שלבים לפני שנהפך לפג'רו הסביר של היום. לא הייתה גרסת דקאר בפג'רו q. בכל הדגמים (חוץ מהראשונים ממש שנת 94) הייתה מערכת הנעה מעולה ומכאנית (חוץ מהנעילה החשמלית האחורית) שנקראת "סופר סלקט"-

2X4

4X4 hi לכביש עם דיפ אמצעי פתוח (בדומה ללנד קרוזר)

4X4hi שטח עם דיפ אמצעי סגור (מכאני)

4X4low כמובן דיפ אמצעי סגור

ו4X4low עם דיפ אחורי נעול גם.

 

גברים אמיתיים אמנם נועלים מכנאית אבל בעזרת לחץ אויר arb, לוקרייט זה לעצלנים :)

פורסם

כן, חיפשתי בנתיים ברשת, וכשכבר חזרתי כדי להתנצל על הטעות שלי, כבר רשמת את מה שמצאתי בעצמי.

גם למדתי באותה הזדמנות, שהם השתמשו בסופר סלקט הזו גם בכמה טנדרים שלהם שעד עכשיו התייחסתי אליהם בזלזול.

לא סתם אמרו המרוקאים "תאהביל תרבח" או בעברית "אין שכל אין דאגות".

:lol:

כל יום לומדים משהו, בעיקר ב4X4 שזה תחום די חדש לי (ומאד מסקרן אותי).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אם יש לך ידים טובות וקצת חוש טכני לא תיהיה לך בעיה.

את הגג אתה יכול לפרק לבד,אני עשיתי את זה בטרופר שהיתה לי ולקחתי לרפד והרכבתי. יצא 300 שקל כולל בד והדבקה ברמה גבוהה. חוץ מזה שתוכל גם לעשות את זה לבד אם תקנה בד ודבק.

 

פרק את כל הכסאות שלח אותם לרפד ותרפד אותם מחדש. פרק גם את רצפת הרכב ותבריש אותה עם חומר ייעודי לכך.

 

בקשר לחלקים,אני יכול גם להמליץ על EBAY הבדלים של שמים וארץ מהמחירים כאן.

כמו שכבר המליצו תלך לפירוקיות יש הרבה רכבים דומים לשלך,תוכל לקנות מהם תוספות חיצונית ואפילו גאנטים אני קניתי.

 

 

בהצלחה

פורסם
לפג'רואיסטים שרוצים לחסל אותי עכשיו אני אעמוד בקצה הצוק בסידני עלי בלי אורות החל מ8.

 

באתי ב 19:55 - (אני לא אוהב לאחר לפגישות) וחיכיתי עד 20:15. לא ראיתי אותך, למרות שסרקתי את הצוק עם קסנון. הרגשתי מעט מטופש, כמו בדייט עם בחורה שהבריזה. יכול להיות שראית איך אני נראה והחלטת שזה פאדיחה שפאג'רו מכוער יזרוק אותך למטה?

 

לגופו של עניין,

אני חושב שאחרי שתוציאו אלפי שקלים (עשרות אלפי שקלים?) - אתם תבינו שאם התוצאה הסופית המקווה היא פאג'רו Q שחור ומוגבה - עדיף לקנות אחד כזה במצב טוב ולצבוע אותו. בכזה מקרה אין לך את המגבלות של הרכב הקיים והאונס הקבוצתי שהוא עבר, ואתה יכול לבחור בכל מיני גירסאות מרכב - קצר סגור/ קצר פתוח/ארוך סגור.

חלקים חדשים של הפאג'רו אינם זולים, ושיפוץ כמו שאתם רוצים, לפחות ממה שאני מבין ל מצב הרכב) יהיה יקר.

בכל מקרה מדובר ברכב שטח מוצלח מאוד עם יכולות שטח מצויינות - למרות מגבלות המתלה הקדמי.

ממליץ לשקול שנית, למרות הרומנטיות שבעסק. תמיד תוכלו לתחזק את הרכב בעצמכם, וליהנות מפעילות התחזוקה המגבשת.

י'

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...