Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטעמי הפנדה היא הקנייה המשתלמת ביותר עבורך. ובאמת ש60 ק"מ ביום הם ממש לא הרבה. הפנדה יעבור אותם ואף יותר מכך, ללא כל בעיה. זהו רכב חסכוני מאוד, זריז (בטח בדגם הידני), אמין- ושוב אני חוזר- אמין (הרבה יותר מהקליאו או טיוטה בת 12) וזול מאוד להחזקה שוטפת (טיפולים וחלקים, ביטוחים, טסט בקיצור כל המכלול). כמו כן בסכום הנ"ל, זהו הרכב שיתן לך את השנתון הכי מתקדם (וכנראה ק"מ הכי נמוך) לכסף.

אני ממש לא מבין את ההמלצות לרכבים משפחתיים זללנים יחסית, ישנים ויקרים יחסית להחזקה, כאשר מדובר בנהגת יחידה עם נסועה מועטה. ואיך בכלל הסיריון 1.0 הישנה הזו עדיפה על הפיאט? באיזה פרמטר בדיוק? אני אקצר ואומר לך: היא נופלת בכל פרמטר.

 

כמו כן אני לא רואה מדוע את צריכה להתפשר על רכב מתחילת העשור הקודם כאשר יש לך אפשרות לשנתונים מתקדמים הרבה יותר.

לגיסי יש פנדה כמעט 4 שנים (ועוד רובוטית) והרכב מפגין אמינות נהדרת עם חיסכון אדיר והוא נוסע הרבה יותר ממה שאת נוסעת, כך שאני מדבר מניסיון.

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

איזה קטע, גם לגיסי יש פנדה רובוטית (סתם, האמת שיש לו ליסינג עבודה גדולה ומרווחת,אחותי נוהגת על הפנדה) והיא נמצאת יותר במוסך מאשר על הכביש. לא נהגתי עליה, אבל מספיק לשבת ליד הנהג כדי לראות כמה חסרים לה עוד כמה סוסים (או סמ"קים במנוע,או יחסי העברה שונים,או לא יודע מה, העיקר שתוכל לפתח מהירות שיוט עוד לפני שמגיעים ליעד).

הם קנו אותה במקום סיריון זריזה וחמודה שהיתה להם, והיום אחותי מוכנה לקחת אותה חזרה, ועוד להוסיף כסף למי שיפטור אותה מהפנדה.

 

סוניקי,

ה206 מכונית מצוינת, אך הופכת מעט יקרה לאחזקה כשהיא מתחילה להזדקן.(תקלות קטנות ומעצבנות ומוסכים יקרים) צריכת הדלק שלה סבירה מאד. אקזמפלר שמור ישרת אותך היטב אך ידרוש תשומת לב וטיפולים בזמן. בקיצור-אל תצפי לאמינות מיתולוגית כמו ביפניות.

 

הטריוס (הנעה כפולה זה מה שמכנים 4X4) הוא צעצוע לחובבי הז'אנר. הוא גם לא באמת "מהז'אנר". את מה שהוא עושה בשטח, כל בימבה יודעת לעשות. אני לא מכיר אותו מספיק כדי להעיד על צריכת הדלק שלו, אבל אני לא מכיר רכבים עם הנעה קבועה לכל הגלגלים שהם חסכוניים.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...