Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדהים הבובון.

העצות שנתנו לך מעולות.

שווה כמו שנאמר לתייעץ עם מאלף כבר עכשיו כדי להבין קצת עשה ואל תעשה בסיסיים שאפשר להתחיל את חלקם מעכשיו.

 

FISH - תפסיק להצטלם עם הכלבה שלי :) לאות סולידריות שמתי אותה בתמונה כדי להוכיח ששלי המקורית.

 

ליביו

 

זאת לא הכלבה שלך, שלי זה בכלל בוסטון טרייר פגום (מה זה פגום, מפגר :lol:) ושלי זכר.

18 קילו של אופי וטיפשות :wink:

אם אני זוכר נכון שלך היא בולדוג צרפתי.

 

 

 

 

לדעתי כל גזע דורש בגרות והשקעה. בין אם זה פיטבול ובין אם זה צ'יוואוואה. מה שכן, לחינוך לקוי של כלב מהגזע הזה יש השלכות חמורות יותר.

 

כל כלב דורש בגרות והשקעה, הגזע הנ"ל דורש כפול כמה וכמה.

קפיצה אחת שלו על ילד (גם במשחק) כאשר הוא בוגר יכולה להביא להשלכות מאוד לא נעימות לגביך ולגבי הכלב עם גזעים אשר מוגדרים מסוכנים.

פורסם

שלי אכן בולדוגית - במשקל זהה.

חתיכת שמנמן שלך - לבוסטון טרייר - 18 קילו זה המון (בערך כמו לנקבה בולדוגית , שלי פשוט קובית שרירים מכל הספורט שהיא עושה כל היום)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מכות כמובן... או שלא! אלימות , גרירת הכלב לפיפי ,מכות על האף עם עיתון או שאר המצאות - זה לא שיטות לגיטימיות בשום מצב.

 

בגדול , חיזוק חיובי - קצת פסטרמה (בשר לא מתובלן) או חטיף לכלבים בחוץ אחרי פיפי עוזרים.

זה גם קצת עניין של גיל.

 

מכיון שהוא זכר - גם סירוס כשיגיע לחצי שנה יעזור לך שהוא לא יסמן לך את כל הבית בתקופות יחום (ותאמין לי - אתה לא רוצה שהוא יסמן לך את הבית)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...