Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה.

היום עשיתי לרכב טיפול במוסך מורשה רכב הנגב ברחובות.

זה היה טיפול 75K, טיפול קטן הכל טוב ויפה.

חיברו כרגיל את הרכב למחשב וזה ופתאום המחשב הראה שיש בעייה בסלילים של הרכב, או יותר נכון כמו שהסבירו לי או לפחות כמו שהבנתי זה סלילי המנוע, משהו שקשור לפלאגים כביכול לא הבנתי כ"כ.

בקיצור החליטו לחבר אותי לדיאגנוסטיקה מלאה לרכב, הבחורצ'יק שם אמר לי תשמע, עכשיו יום שישי, אתה רואה כמה רכבים יש פה, אני מעדיף שתבוא יום ראשון על הבוקר, שאני יתעמק אך ורק ברכב שלך, ואבא שלי מכיר את הבחור, הוא סידר לו כבר כמה פעמים דברים קטנים ברכב, וגם אבא שלי תמיד משאיר לבחור טיפ שמנמן, אז הוא רוצה להביא לי שירות טוב כביכול.

אך כמו שהסביר לי המוסכניק שעשה לי את הטיפול אמר לי כתוצאה מהבעיה של הסלילים, המנוע רועד יותר, סוחב לא כמו שצריך ושואב יותר דלק.

לגביי הסחיבה, אני דיי מרגיש שהרכב סוחב מאוד, ואפילו בחזרה הביתה מהמוסך כך הנסיעה לחצתי והוא נתן בראש כמו ילד גדול.

בכל אופן, אני ילך ביום ראשון על הבוקר שוב למוסך, להתחבר לדיאגנוסטיקה ולטפל בבעיה.

 

אפשר לשמוע עצות וזה?

 

אגב, אני עושה את הטיפולים במוסך המורשה רק בגלל אבא שלי, כי הוא חושב ששם המוסכניקים מקצועני על והלאה, אבל לדעתי אין סיבה לשלם על טיפול קטן 700 שקל.

 

 

אה ועוד משהו, הייתה לי בעיה בקודנית של הרכב, הרכב בן ארבע, בקיצור במוסך אמרו לי שהם לא קשורים לקודנית, אבל יש אפשרות שיכול להגיע פה בחורצ'יק מפויינטר ויעשה לי את הדבר והוא בחור מקצוען וזה, עשיתי כמה טלפונים לברר אמרו לי באמת בחור שיודע את העבודה, שם לי קודנית חדשה, מא' עד ת', החליף את כל החיווט וזה ולקח לי 550 שקל, זה מחיר מוצדק?

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

בעיה מסוג זה יכולה להיות אקראית ואין הכרח שתחזור שוב.

אם הרכב נוסע בסדר והמנוע עובד עגול וחלק, סוחב טוב, ולא מגמגם או רועד היתי מבקש מחיקה של התקלה ממחשב הרכב וחוזר אליהם אחרי 1000 קילומטר לראות אם היא חזרה.

הייתי גם פותח מכסה מנוע בחושך לראות אם יש קפיצת ניצוץ היכנשהו

פורסם

הרכב בן 4 שנים?

הוא אמר לי שהמנוע רועד מדיי, לי זה נראה בסדר גמור, סוחב הוא סוחב מעולה, אני לא יודע איך הוא סחב לפניי שנה +, כי אז לא היה לי רישיון, אך אבא שלי אומר שבזמן האחרון צריכת הדלק עלתה...

בכל אופן, אני חוזר שוב ביום ראשון לעשות דיאגנוסטיקה מלאה, ובחור קבע איתי על הבוקר שאני יבוא שהוא יתעמק רק בי...

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

×
×
  • תוכן חדש...