Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר ניסיונות הסרה של ה MESSENGER ,נכנסתי ל-REGEDIT ומחקתי ערכים.

לאחר ריסטרט המחשב נראה כאילו ה SP3 לא מותקן למרות שמופיע ב MY COMPUTER ,כל הממשק נראה כמו WIN 95 :|

שיחזור המערכת לא מגיב (נותן הודעה של לנסות לעשות שוב ריסטרט לנסות להפעיל שוב,אבל לא עוזר).

מה ניתן לעשות כדי לחזור למצב הקיים? האם הפעלה של SP3 תדרוס דברים הקיימים כרגע על המחשב או שרק יפעיל תיקון על הקיים ?

עזרתכם חשובה,תודה.

פורסם

למה נכנסת לרג'יסטרי מה יש לך לחפש שם?

אני ממליץ להבא על תוכנה בשם REVO UNINSTALLER

היא מוצאת את שאריות התוכנה ברג'יסטרי או תקיות מערכת ומוחקת אותם באופן בטוח כולל נקודת שחזור לפני כל הסרה.

 

פתח חלון CMD וכתוב את הפקודה:

SFC /SCANNOW

זו פקודה שמחפשת קבצי מערכת פגומים/ששונו ומעתיקה מקוריים במקומם מדיסק ההתקנה. (מיותר לציין שהוא צריך להיות בכונן8)).

 

אם כל זה לא עוזר והווינדוס חשוב לך, נסה התקנת תיקון של XP (מדריכים בשפע ביוטיוב).

אם כל זה לא עוזר, פרמט ת'בנזו*** ושים עליו ווינדוס 7!

פורסם

בסוף הפעלתי התקנה של XP+SP3 וזה תיקן את הבעיה,רוב התוכנות נשארו,התקנתי רק את אלה האחרונות.

המסנג'ר? עכשיו משום מה יש 2. LIVE וגירסא 4.7 (מי אמר אולדסקול? :lol: )

×
×
  • תוכן חדש...