Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתבתי בכותרת המנורות הנ"ל נדלקו היום ככה סתם ללא שום מאורע חריג.

מנורת בלם היד מהבהת ושתי האחרות ABS וESP נדלקות קבוע במהלך הנסיעה .

מחר כמובן שאגש למוסך לבדיקה מחר .

ממה יכולות לנבוע בעיות אלה ,הרכב איביזה FR שנת 2007

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

עדכון הוצאתי את כבל המינוס מהמצבר והתקלה לא הסתדרה בנוסף נסעתי 4 ק"מ וגם התקלה לא התאפסה (מחיפוש בפורום)

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

  • ספונסר פורום
פורסם

נורת בלם היד שמהבהבת מודיעה על תקלה במערכת ה ABS/ESP

בדרך כלל ברכב הזה מדובר בשידור לקוי של אחד מחיישני הגלגלים .

 

יתכן גם תקלה במנגנון מתג אור הבלימה אבל אז הנורה לא אמורה להבהב

אבל בכל מקרה תיגש לרכב ותראה אם נורות הבלימה (כולם ) נדלקות ונכבות כמו שצריך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון אני מודה לך מאוד אתה תמיד עוזר שצריך ! אני אבדוק את נושא הנורות מיד ואחזור לעדכן

עדכון : כל הנורות תקינות ועובדות מעולה

במידה והשידור לקוי ,מה עושים מה עלות?

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

תבדוק גם את הנורות של האורות ברקס ברכב.

לפי ידיעתי במקרה שנשרפת נורה בבקליה מאחור זה יכול להדליק את הנורות האלו.

קובי

פורסם

3 אפשרויות לתקלה במקרה כזה מהקל לכבד -

- חיישן ABS תקוןל

- צמת הרכב תקולה/מקצרת.

- מחשב ABS התקלקל.

מציע לך לגשת בהקדם למוסך, תקלות מהסוג הזה יכולות להקרין גם על מערכות אחרות ברכב.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

נבדק העינין במוסך דיאגנוסטיקה . נאמר כי מחשב יחידת הABS לא תקינה ועלי להחליפה

מקט של החלק הוא 265-234-509

מה העלות של חלק כזה?

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

קצת מוקדם מידי שמחשב ABS או יחידת ABS תשבוק חיים. בכול מקרה בהרבה מקרים ניתן לתקן את מחשב ה-ABS.

גש למוסך רון לשם איבחון נוסף.

איזה כייף לי :)

פורסם

האוטו עם 94000 ק"מ . בכל אופן אחזור למוסך שלי לבדיקה מקיפה יותר קבענו ב2 בצהריים שם יבדקו מתחים של המשאבה ועוד דברים מסביב .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
האוטו עם 94000 ק"מ . בכל אופן אחזור למוסך שלי לבדיקה מקיפה יותר קבענו ב2 בצהריים שם יבדקו מתחים של המשאבה ועוד דברים מסביב .

 

סליחה על חוסר האמון. אבל בלי סכימות חשמליות של המערכת אני לא ממש יודע איזה מתחים הם יבדקו.

בין הייתר ייצרן הרכב לא מפרסם מידע איזה רמות מתח צריכות להופיע בכול פין.

 

עזוב אותך מסיפורי פוגי.

איזה כייף לי :)

פורסם

כמו שמרק רשם , נשמע קצת מוקדם...

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לי היה בפולו 2003 פיוז שרוף של ה abs . הפיוז הוחלף ונפתרה הבעיה ב 6 שח. תבדוק רק במוסכי החברה כי רק עם התוכנה המקורית הם מצאו את הבעיה.

פורסם

טוב , עידכון מהרגע חזרתי מהמוסך .

ניגשתי למוסך שלי בחזרה והוא עשה בדיקה בעזרת מחשב שמתאים לסיאט גילה שהצמה לא מעבירה מתח .

הוא בדק לעומק ומצא שזה רק פיוז שנשרף הוא החליף לי אותו . העלות 0 שקלים :) . עכשיו הכל בסדר ולא הופיעו שום נורות אזהרה .

תודה לכול מי שניסה לעזור והמשך יום מקסים.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...