Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נבדק העינין במוסך דיאגנוסטיקה . נאמר כי מחשב יחידת הABS לא תקינה ועלי להחליפה

מקט של החלק הוא 265-234-509

מה העלות של חלק כזה?

מי המוסך שרצה כבר להחליף לך את מחשב ה-ABS ?

 

קצת מוקדם מידי שמחשב ABS או יחידת ABS תשבוק חיים. בכול מקרה בהרבה מקרים ניתן לתקן את מחשב ה-ABS.

גש למוסך רון לשם איבחון נוסף.

 

טוב , עידכון מהרגע חזרתי מהמוסך .

ניגשתי למוסך שלי בחזרה והוא עשה בדיקה בעזרת מחשב שמתאים לסיאט גילה שהצמה לא מעבירה מתח .

הוא בדק לעומק ומצא שזה רק פיוז שנשרף הוא החליף לי אותו . העלות 0 שקלים :) . עכשיו הכל בסדר ולא הופיעו שום נורות אזהרה .

תודה לכול מי שניסה לעזור והמשך יום מקסים.

 

לי זה היה ברור מהתחלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק זה אותו מוסך , פשוט ב8 בבוקר הלכתי אליו חשבתי זה משהו קטן .

אחרי זה ב9 הייתי צריך להיות בעבודה בהפסקת צהריים חזרתי והוא פתר את הבעיה

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

אני קצת יתעלק לך על השרשור.

תקלה דומה קרתה לי היום רק בלי הבהובי בלם היד.

רציתי לשאול איפה יושב הפיוז הזה, אולי גם את התקלה אצלי אני יצליח לפתור בקלות כזו.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם
הפיוז יושב בבית פיוזים בתוך המצבר . ככה זה בפולו.

 

תודה, גם את זה אני יבדוק מחר.

אני הולך לעשות לגולף טסט עצמי בגלל מנורה דבילית!

מי בכלל צריך איספי או איביאס?! בחיים לא היה לי את זה בשום רכב אחר והסתדרתי מצויין!

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

יש לי שם שלושה פיוזים מכוסים בפלסטיק ירוק, אי אפשר לראות גרכו את מצבם, יש דרך נוספת לבדוק או רק עם נורת ביקורת?

בנוסף יש 2 פיוזים שקרובים אלליהם וכול אחד נמצא בתוך מעין קופסא קטנה וסגורה.

הפיוזים הירוקים הם ממוספרים 30

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם ,

תקלה דומה ב golf highline 1.4 TSI 160HP , שלושת הנורות ABS ESP (דולקות) ובלם היד (מהבהבת) מידי פעם נדלקות לי הנורות האלה לאחר כיבוי והדלקה מחדש של הרכב הנורות לא נדלקות עד לפעם הבא , זה קורה בשכיחות של אחת לכמה חודשים .

למישהו יש רעיון ממה זה יכול לנבוע ?

 

תודה מראש,

יקיר אדר

×
×
  • תוכן חדש...