Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי ניגש לעניין היום קרה לי דבר מוזר עם נורת ABS

שנפתר מעצמו נראה לי.

ככה היום כאשר עליתי לחנייה של הבניין שלי יש קטע בעלייה לא גדולה שיש חלק בגדל של חצי מטר שהוא לא סלול יענו חול ואבנים קטנים וקרה דבר שבעליה לא ננתי מספיק גז מה שקרה נתקעתי לשניה בקטע הלא סלול הזה והדבר שעשיתי ננתי גז ושמעתי את הגלגל הקדמי מסתובב במקום לשניה ואז תפס אחיזה ויאצתי ממנו ושניה אחרי זה הסתכלתי וקלטתי שנדלקה לי נורת ABS.

כאשר ראיתי אותה הגעתי לחניה כביתי את הרכב והדלקתי שוב והיא הנורה היחידה שנשארת דלוקה.

התבאסתי כי קראתי לכמה סכום של התיקון יכול להגיע .

והתחלתי לשטוף את האוטו בסיום השטיפה החלטתי לתת נסיעת ניסיון איך זה ישפיע לי בנסיעה..

ופה קרה דבר מוזר כאשר עברתי כ30 מטר מהבית הנורה נכבה מעצמה..

ובשביל לראות שלא מקרי כביתי את הרכב והדלקתי שוב והיא חזרה לפעול כרגיל לא נדלקה שוב.

ובנסיעה עצמה ביצעתי בלימת חירום ובלימות רגילות הרגשתי הכול כרגיל..

אז אפשר להגיד שהבעיה נפתרה ?

פורסם

ברגע שמחשב ABS מזהה 'שהתקלה' לא חזרה על עצמה המחשב מוחק את התקלה ומכבה את נורת החיווי של ABS.

סע לשלום אין צורך לבצע שום בדיקה נוספת.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...