Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי רוצה זוג רמקולים איכותיים וזולים בתחום ה350 שקלים גג ללא חריגות,רק אם החריגה היא פחות מ50 שקל והיא מצדיקה את עצמה מאוד!

 

 

שיהיה בסיבות ה70 RMS,ושהצלילים יהיו מדוייקים.

 

אלו הדרישות שלי,מקווה שתעזורו,

 

תודה מראש ושבת שלום

פורסם

Morel Pulse, לא תקבל יותר איכות בסכום הזה מאשר איתם. הכי זול בזאפ הוא 417 ש"ח שווים כל אגורה. בזמנו מצאתי ב-400 ש"ח.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אז זהו שבמחיר הזה תקבל את התמורה הטובה ביותר מקומפוננט של מורל.

 

אני לא מאמין שניתן להשיג את הפולס כי הוא דגם ממש ישן, אבל את הטמפו אפשר להשיג ב- 450 ש"ח בלי בעיה.

 

 

או שתקנה קומפוננט פשוט וחלש ( 50 RMS ) יותר, לדוגמת ה- JBL GT5650C, שעולה כ- 380 ש"ח.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

חבר יקר

איכותי וזול לא מתחבר יחד באותו מוצר

לעומת זאת יש רמקולים שנותנים תמורה מצויינת למחיר שלהם והם הפולס והטמפו כמו שקודמיי ציינו

 

בזמנו היה לי סט של פולס ונסעתי פרק זמן לא ידוע עם מיד וופר שלא פעל ולא הרגשתי בכלל בחסרונו.

רק שפירקתי את המערכת שמתי לב שרמקול אחד קרוע ומתפורר.

מאז אני עם הקרוס והטוויטרים של אותו סט ואני מבסוט מהם מאוד!

 

עשה לעצמך טובה ותוסיף עוד 100 שקלים (שזה יוצא עוד כמה עשרות אגורות על כל פעם שתהנה מהרמקולים) לתקציב שלך ולא תתחרט!

תתחדש

פורסם

עשה לעצמך טובה ותוסיף עוד 100 שקלים (שזה יוצא עוד כמה עשרות אגורות על כל פעם שתהנה מהרמקולים) לתקציב שלך ולא תתחרט!

תתחדש

+1 יש משהו במה שהוא ציין

פורסם

יש אומרים שזה אותו סט רק ה"קולקציה החדשה" של מורל.

היה לי בזמנו את הפולס (כמו שאמרתי אחלה סט!)

לפני שנתיים בערך קניתי את הטמפו בגודל 5X7 ככה שאני לא יכול להשוות בניהם..

אם הצלחת להשיג סט מסדרת הפולס (PULSE) ב400-430 שקל, תיקח.

פורסם

עדיף לך לקחת את הטמפו קומפוננט יוץר מהקואקסלי, גם שאתה לא תשתמש במגבר.

זה סט שאפשר להגיבר אותו עם הרדיו, אתה לא תוציא ממנו יותר מידי, אבל לדעתי התוצאה תיהיה טובה יותר מכל קואקסלי אחר במיוחד במחיר כזה.

תוכל להשיג בתקציב הזה טמפו יד שניה, אם אתה מעוניין, שלח הודעה פרטית

פורסם
יש אומרים שזה אותו סט רק ה"קולקציה החדשה" של מורל.

היה לי בזמנו את הפולס (כמו שאמרתי אחלה סט!)

לפני שנתיים בערך קניתי את הטמפו בגודל 5X7 ככה שאני לא יכול להשוות בניהם..

אם הצלחת להשיג סט מסדרת הפולס (PULSE) ב400-430 שקל, תיקח.

טמפו עולה 450 אז על 20 שקל הפרש לא עדיף כבר את הטמפו?

×
×
  • תוכן חדש...