Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה עולה המערכת שדלק מוטורס מספקת כאופציה וכמה אפשר להביא אותה מחו"ל?

האם היא מתאימה עם הכפתורים בהגה?

פורסם

אני יודע לענות לך רק לגבי מה שמגיע מקורי ב- VW, ולזה מה שפרסמת לא דומה. לגבי התקנות מקומיות - אינני יודע, אולי משתתפים אחרים רכשו אותו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כמה עולה המערכת שדלק מוטורס מספקת כאופציה וכמה אפשר להביא אותה מחו"ל?

האם היא מתאימה עם הכפתורים בהגה?

 

אפשר לקנות אותה באיביי בחצי מחיר מאשר פה.

השאלה היא כמה זה יצא אחרי מכס ואם ניתן בכלל לקנות אותה לא דרך היבואן ולשמור על אחריות.

 

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=nc3810&_sacat=0&_odkw=zenec+ze-nc3810&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

 

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=nc3810&_sacat=0&_odkw=zenec+ze-nc3810&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

פורסם

ה- ZENEC 3810 עולה פי שתיים/שלוש משאר המערכות מסין. דלק דורשים 8000 ש"ה על ה-ZENEC.

 

האם יש לה TOUCH רגיש או איכיות של מערכות כמו PIONEER?

פורסם
ה- ZENEC 3810 עולה פי שתיים/שלוש משאר המערכות מסין. דלק דורשים 8000 ש"ה על ה-ZENEC.

 

האם יש לה TOUCH רגיש או איכיות של מערכות כמו PIONEER?

1.כול המכשירים [תואמי מקור] הם מכשירים ברמות הכי נמוכות בכללם

היתרון היחיד לכאורה שהם תואמי מקור[שליטה מההגה הרכבה ללא שינוים] אבל

לגבי אמינות מוטלת בספק טאץ ברמה מאוד נמוכה איכות סאונד זה אפילו לא פאקטור במכשירים האלו

לעומת כול המותגים המוכרים[כמו פיוניר אלפין ועוד]

יש מתאמים לכול הרכבים [מתאמי דש בורד מתאמי שליטה מההגה ועוד]

וביחוד במחירים שדורשים היבואנים[שערוריה]

×
×
  • תוכן חדש...