Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אגיד שכל כך התלבטתי בין צבעים שלא ישנתי בלילות - כל הצבעים יפיפיים, כרום לא כרום, מטאלי, הרכב הזה עוצב לכל צבע בכל רמת גימור... כל הכבוד פיטר שרייר, ותודה קיה.

אגב, קניתי טיטניום או כמו שכתוב בהזמנה, אפור כהה (כמו בתמונה למעלה- LX ידני) וראיתי אותה כבר על הכביש... יו איזה יפיופה. אכלתי את הלב כשראיתי אותה ולא יכלתי לשבת בה..האמת היא שהיא הייתה אוטומט אם כיסויי גלגלים ז"א LX, לא בכונתי להשמיץ אבל אם הייתי קונה ב-74 אלף הייתי משקיע עוד אלפיים ג'ובות.

 

אני מת לראות עוד אחת בירושלים...

אני מאחל בריאות ואושר לכול רוכשי הפיקנטו.

פורסם

אף פעם לא הבנתי את השאלות לגבי איזה צבע כדאי או מומלץ או מתאים...

לאן נעלמה האישיות? בחירת צבע היא חלק ממי שאתה, ממה שמתאים לך ומה שאתה אוהב.

מה אפכת לך אם X חושב שצבע מסויים הוא יפה? רק בגלל זה תבחר בו?

באותה מידה אתה יכול להטיל מטבע או לשלוף פתק מכובע...

 

מי שיראה את האוטו ביומיום ויחייה איתו כמה שנים זה אתה, אז תעשה את הבחירה שלך.

 

תתחדש, בכל צבע שתבחר :-)

Mazda Miata NB

Honda CBR500R

פורסם

לפני שבוע בערך הזמנתי את הקיה פיקנטו אוטומט ב-76000 ולקחתי את הצבע הכחול,כמובן שנאי ממליץ לך לבחור את הצבע שאתה הכי מתחבר אליו יש לך כל כך הרבה צבעים שחבל לדעתי לקחת את הצבעים הרגילים(שחור,לבן אפור וכו)

בהצלחה

פורסם

עניין בעל חשיבות משנית לחלוטין. בכל מקרה - על טעם וריח אין להתווכח ואף אחד לא יוכל לבחור בשמך. אישית אני מעדיף צבעים בהירים הבולטים על הכביש, אבל למטאליים יש יתרון מבחינת עמידות (ציפוי הלכה החזק). כאשר בחרתי מכונית מצאתי את הפשרה ביניהם - כסוף בהיר (האמת היא שלא ביצעתי מחקר מעמיק על עניין הבטיחות - פשוט ישבתי עם אשתי בסוכנות, הראו לנו כמה פנלים צבעוניים, אשתי הצביעה על הכסוף ואני אמרתי אמן - תהליך ל כ-15 שניות כולל ההתלבטות).

בינינו - יומיים לאחר שתנהג במכונית כבר לא תשים לב לצבע שלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...