Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחוברת כתוב להמתין אחרי שאתה מכבה את המנוע, כשלוש דקות, ואז לבדוק .



עדיין לא מרגיש לי נכון .

כמובן שאחרי שעה שהאוטו עומד, הוא יוצא מעל המקסימום .

השאלה שלי אם מישהו שמכיר את ההונדה, ויודע מה באמת נכון מבחינת בדיקת המדיד שמן

אשמח לשמוע תשובה ממישהו שברשותו הונדה .

 

פורסם

זה הקטע שאם אני ממתין 5 דקות אחרי שכיביתי את המנוע ובודק, זה יוצא בדיוק בסימון של המקסימום .

מה שגורם לי לתהות, זה שבחוברת ככה כתוב לבדוק שמן ,כלומר אחרי שהמנוע מונע .

ואם אני בודק שוב אחרי שעה, זה נמצא שלושה מילימטר מעל המקסימום .

 

מה נכון ? אין לי מושג

פורסם

כשהמנוע קר אמורים לבדוק שמן כי אז הוא מתרכז באגן. אבל אולי המנוע ברכב הזה בנוי אחרת ואני לא יודע :p

לא שמעתי על בדיקה של שמן מנוע כשהאוטו חם...

Opel Adam S 2017

פורסם
זה לא טוב, זה אומר שמילאו יותר מידי שמן.

 

אסור למלא מעל המקסימום.

 

+ 1 - יש לך עודף שמן במנוע. מאוד לא רצוי !

 

מה שכתוב בחוברת לא נשמע הגיוני (להמתין 3 דקות בלבד).

alfa 156 2.5.

פורסם

בכל מקרה אני יוציא את השמן, ואני לא מאמין שזה מעבר ל250 מיליליטר .



אני חושב כמעט בוודאות, שיש יצרנים שאומרים לבדוק שמן רק אחרי שהמנוע מונע .

פורסם

אני מציע לך לא להיות גבולי עם השמן, לא יקרה כלום אם המדיד יראה על החצי או ה3/4 מדיד.

לעומת זאת כשאתה גבולי זה לא טוב, יכול להיות פיספוס שלך ויגרם נזק.

קובי

פורסם

אתה צודק



ההורים שלי קונים לרוב רכבים חדשים מהחברה ואף פעם הרכבים לא יוצאים עם השמן עד המקסימום, תמיד 2 3 מילימטר מתחת למקס .

בכל אופן הוצאתי משהו כמו 420 מיליליטר, ועכשיו זה טוב .

מקווה שלא נגרם נזק, שבוע אני נוסע כבר ככה .

פורסם

בערך כמו הנזק שיש לך בטמבון :lol:

 

טיפה מעל , לא גורמת שום נזק. עכשיו שהוצאת אתה יכול בכלל להיות רגוע.

 

מנוע מכונית לא רגיש כמו מעבורת חלל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...