Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע מי בדיוק לא שם לב לזה , אבל ידוע שיש פה בדיחה בפורום על צילום חפץ ליד אבטיח כדי להמחיש את גודלו של החפץ.

 

היה איזה בחור שצילם חיה\חרק ליד אבטיח ומשם זה הפך לבדיחה לא רעה בכלל :lol:

 

אם מישהו זוכר את הת'רד המקורי אני אשמח :-D

 
 

 

 
 
פורסם

זה כל כך ברור שרזמל התחיל את כל הסיפור, אפילו לא היה צריך לנחש.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה לא המקור. המקור היה כאשר משתמש כלשהו צילם איזה עקרבוט מפלצתי שהתהלך לו בבסיס שבו הוא שירת. מיד לאחר שהצליח ללכוד את העקרבוט, ביקש אותו משתמש לצלם אותו. הדבר היחיד שהיה ברשותו באותה עת לצורך המחשת גודלו של העקרבוט היה אבטיח, ואותה נקודה המיתוס הזה התגלגל הלאה.

ניסיתי מקודם למצוא את השרשור במשך חצי שעה, אבל לא הצלחתי. מקווה שאותו אחד שפתח אותו יגיב כאן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

זה כן המקור.

בהודעה מספר 12 באותו שרשור, XENON העלה תמונה של העקרבוט, עם אבטיח.

התמונה משום מה לא מופיע בשרשור, כנראה נמחקה מהשרת עליו היתה.

 

בכל מקרה, באותו שרשור, בהודעה שלי, מס' 25, התיחסתי לאבטיח.

מאז עוד פעם או פעמיים הזכרתי אותו בשרשורי השוואות, וזה תפס כמו אש במקשת אבטיחים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
התמונה הזו היתה נכס צאן ברזל של הפורום!! יש לאתרה במהירות!

 

לחלוטין ! אבן דרך ...

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

שלום לכולם

השוואת גודלו של חפץ על פי גודלו של אבטיח , (משפט האבטיח) הישן , זכור עוד לזקני הפורום.

לפני כמה שנים .

 

צעירי הפורום לא יבינו את המשפט לעולם , אלה אם ותיקי הפורום יסבירו להם את תהליך יצירת משפט זה שהוא "נכס צאן ברזל" בפורום זה .

 

לכן אני קורא כאן קריאה לשיחזור התמונה המקורית והשירשור המקורי בנושא האבטיח , אבל לאבד חלק מההיסטריה של הפורום .

 

במידה ולא ניתן לשחזר את התמונה אני מציע לאתר את העכרבוט המקורי (או בני משפחתו) ולקחת אבטי ולצלם שוב על מנת לשחזר את התמונה המקורית .

 

יום עצמאות שמח לכולם

 

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...