Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לחבר שלי יש דאייטסו אפלאוס שנת 92, האוטו לאחרונה מניע כשבא לו.

לפעמים מניע- לפעמים לא.

לפני שבוע הוא נסע, עצר לכמה דקות ומיד אחר כך ניסה להתניע ולא הלך.

הוא אומר שזאת תופעה ידועה וזה קורה לו לפעמים.

כשחזרנו אחרי 3 שעות האוטו התניע והוא נסע לביתו.

 

מה נראה לכם שהבעיה?

 

אביב.

פורסם

אני לא ממש יודע איך יודעים אם יש סטרטר, אבל כשהוא מנסה להתניע יש את הצליל כאילו הוא מנסה להתניע ולא מצליח.

אין אזעקה או קודן.

פורסם

צריך לבדוק את הדיסטרביוטר הקוייל ואת החיבור של הסוויץ...יכול להיות שהיה פעם אזעקה מחוברת שאולי הניתוק שלה עושה בעיות גם אם המערכת לא פועלת יותר..!!

פורסם

עכשיו נודע לי שזה התחיל אחרי שהלך ראש מנוע והוחלף.

פעם הייתה אזעקה היום זה פשוט לא מחובר.

 

עם מה כדאי להתחיל?

פורסם

שלום רב !

אם המנוע מסתובב בעת ההתנעה, יש להתחיל עם הקרבורטור.

במקום להתנהג כמו בטלפון שבור, תמסור לחברך שיפנה אלי טלפונית לטלפון הרשום בפרופיל שלי, (לחץ על החתימה שלי)ואנסה לאבחן מרחוק, ולכוון אותו לסימפטומים לבעייה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מניסיון עם התקלה הזאת באפלאוז..

 

רוב הסיכויים שזה חיישן טמפרטורה...

 

 

חיישן בעל 3 חוטים היושב על הראש מנוע מצד ימין (אם עומדים מול המנוע)

אימג'ן אול דה פיפל

ליבינג דייר לייבס אין פיס

היהי

פורסם

מניסיון עם הרכב הזה, הקרבורטור(שהחליף את המאייד של דניאל)בעייתי וזקוק לטיפול חם מקצועי ואוהב.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

משום מה נראה לי (רק נראה לי) שמדובר במפל מתח נפוץ בדגמיי אפלאוז/שרייד

ברכב של חברה שלי הייתה בעיה דומה, התחלתי לחשוב לכיוון של סטארטר/קרבורטור.

 

 

למה שלא תנסה לגשת לחשמלאי ולהתקין ממסר הגברה?

רע, זה לא יכול לעשות.

אם הבעיה לא נפתרה "ביזבזת" 50-80 שקל שזה בערך סכום של בדיקה..

פורסם
אני לא ממש יודע איך יודעים אם יש סטרטר, אבל כשהוא מנסה להתניע יש את הצליל כאילו הוא מנסה להתניע ולא מצליח.

אין אזעקה או קודן.

פינטוס שלום רב !

מהציטוט למעלה קשה לדעת בוודאות, האם המנוע מסתובב, בעת ניסיונות ההתנעה!!

לכן כל ספוקלצייה אחרת כמו סטרטור שחוק הזקוק למגבר , אינו אקטואלי,וכנ"ל לא קודן, משום שבמנוע מסתובב ולא מתניע לרוב הבעייה בחוסר ניצוץ למצתים או חוסר דלק, או קרבורטור חנוק ומוצף בדלק.

מהשרשור שהוא טלפון שבור, משום שסבעל הרכב לא יכול להגיב, וחבר שלו שואל במקומו, לא ניתן להצביע בוודאות על כוון.

חסרים פרטים רבים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מניסיון עם הרכב הזה, הקרבורטור(שהחליף את המאייד של דניאל)בעייתי וזקוק לטיפול חם מקצועי ואוהב.

למקרה ששכחת או לא ידעת מאייד זה קרבורטור...רק בעברית....:lol:

פורסם
פינטוס שלום רב !

מהציטוט למעלה קשה לדעת בוודאות, האם המנוע מסתובב, בעת ניסיונות ההתנעה!!

לכן כל ספוקלצייה אחרת כמו סטרטור שחוק הזקוק למגבר , אינו אקטואלי,וכנ"ל לא קודן, משום שבמנוע מסתובב ולא מתניע לרוב הבעייה בחוסר ניצוץ למצתים או חוסר דלק, או קרבורטור חנוק ומוצף בדלק.

מהשרשור שהוא טלפון שבור, משום שסבעל הרכב לא יכול להגיב, וחבר שלו שואל במקומו, לא ניתן להצביע בוודאות על כוון.

חסרים פרטים רבים.

בברכה

צביקה

 

נכון מאד ידידי!!

לפי דעתי תמיד טוב להתחיל מהקטן לגדול.

שמעתי על מספר רב של פעמים של אנשים שהחליפו רדיאטור בעת שהייתה להם נזילה מבית תרמוסטט

על אנשים ששיפצו סטרטר שהיה להם מפל מתח במערכת החשמל

ואנשים ש(כן כן) החליפו מדחס מזגן בגלל בריחת גז ממערכת הקירור

 

לכן המלצתי לשלול קודם כל אופציה של מפל מתח (הוצאה נמוכה ולא מיותרת יחסית לרכב הנ"ל)

באם הבעיה לא נפתרת כמובן שלגשת ולטפל במערכת הזרקה והדלק/מצתים וחשמל

שוב, קטונתי!

אני לא מתיימר להיות בעל מקצוע. אני רק משתף מעט מהמעט מהידע ברשותי

פורסם
למקרה ששכחת או לא ידעת מאייד זה קרבורטור...רק בעברית....:lol:

דן עדין, אני מרשה לעצמי גם להתלוצץ לפעמים, הומור לא יזיק קצת בפורום !

לא עדיין לא שכחתי ,

אך מוסך ניר שכח שברכב זה אין מזרקים וחיישן טמפרטורה, אלא רק קרבורטור.

בגלל גילו הצעיר 22 בלבד, אני סולח לו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...