Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תסמונת שוק הרכב הישראלי - מאזדה 3 מקבלת מנוע וגיר חדש וזה נחשב "רענון קל"


נהג מתחיל
שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא רשמתי שרשמת זאת.

רשמת שלא תהיה לה תחרות בשוק, אם רק היו לה גיר ומנוע טובים יותר. ההתנהגות של הרכב טובה, אבל היא לא עד כדי כך טובה שמנוע וגיר אחרים ישימו אותה במקום "ללא תחרות" מול האחרות.

כעת הבנתי ,יש אמת בדבריך כי תכלס כמו שחן ציין לרוב האנשים לא אכפת מהנאה ,מצד שני אם תג המחיר ישאר אותו דבר ותגיע מאזדה3 בעלת שישה יחסי העברה ו-125 כ"ס לדוגמה ,אז קשה לי לראות איזה משפחתית יכולה להתחרות בה ,לפחות לקונה הישראלי.

זו דעתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קנה מזדה 6, אין פה בכלל שאלה. אם זה המותג שאתם אוהבים ורגילים אליו והגודל שאתם רגילים אליו אי אפשר פתאום לרדת קטגוריה בלי להרגיש זאת, מה עוד שהמכוניות בקבוצה הזו נסחרות נמוך.

 

אגב, אני לא יודע מה התקציב שלך אבל אבא שלי מוכר B4 2007 יד 1 2.0 עם 80 אלף ק"מ לאחר שהזמין רכב חדש.

 

אין צורך בכזה גודל כי הרכב כבר לא מבצע נסיעות ארוכות באופן קבוע, לזה אחראי הרכב מהעבודה. מעבר לעובדה שיש צורך בצמצום הוצאות ומימדים משום שתנועה עירונית היא קלה יותר ברכב קומפקטי. הפתרון האידיאלי הוא משפחתיות בדגמי הקצה החזקים. ודווקא יש צורך בגיוון מבחינת מותג, 12 שנה במאזדה זה מספיק.

בנתיים העניין בהשהייה משום שביום שישי המאזדה עברה טיפול וקיבלה גם רדיאטור חדש ועם הזמן התקציב גם גדל והמחירון של המשומשות יורד והופך יותר רכבים לרלוונטיים.

הרעיון של משפחתיות גדולות נשקל וירדנו מזה משום שהעלויות של הביטוח מאוד גבוהות משום שאחותי נהגת צעירה (וגם מוכשרת 8)) וגם צריכת הדלק גבוהה יותר ושוב עניין המימדים שכבר אין בהם צורך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממ.. יש לי הרגשה שזו שאלה מכשילה :-)

 

מכיוון שאתה מרבני הפורום אענה בכל זאת. אני מישראל, אבל הטעם שלי שונה מזה של 99 אחוז מרוכשי הרכב בישראל.

כלומר כל מי שמדבר על "הישראלי" שייך לאחוז שלך. למשל "התייר הישראלי". אז יש לך בעיה כי 99 אחוז אומרים "הישראלי" בקונוטציה שלילית אבל הם כמובן לא כאלה....

אז ככה, הטעם שלי במוסיקה קלאסית הוא של אחוז אחד מהאוכולוסיה אז אני לא "ישראלי" אבל אני נוהג בלנסר...

הסתבכנו..הא?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, ממש לא הסתבכנו, כל עניין לגופו. ניקח לדוגמא מוזיקה, אני שומע גם זהר וגם טרנט רזנור, גם עמיר בניון וגם הרכבים איזוטריים של 4AD, גם גבריאל בלחסן וגם מוזיקת ימי ביניים, נו ו?

 

לגופו של עניין, אני מתייחס באופן כללי לכך שמרבית רוכשי הרכב (הפרטי) בישראל מתייחסים יותר לאבזור נוחות ויחס פח\שקל ופחות למנועים, גירים או אבזור בטיחות, ר"ל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, ממש לא הסתבכנו, כל עניין לגופו. ניקח לדוגמא מוזיקה, אני שומע גם זהר וגם טרנט רזנור, גם עמיר בניון וגם הרכבים איזוטריים של 4AD, גם גבריאל בלחסן וגם מוזיקת ימי ביניים, נו ו?

 

לגופו של עניין, אני מתייחס באופן כללי לכך שמרבית רוכשי הרכב (הפרטי) בישראל מתייחסים יותר לאבזור נוחות ויחס פח\שקל ופחות למנועים, גירים או אבזור בטיחות, ר"ל.

ואז הם יותר "ישראלים"?

ובכלל, אתה מתרשם..לא בדקת, נכון? אני יכול להמשיך להיות קטנוני/טרחן ולשאול אותך איך עניין הפח/מטר מתיחס לפריחה במכירות מכוניות המיני? ופרט לאיבזור הבטיחות, תאמין לי שהמנוע לא חייב לענין רוכש רכב ממוצע יותר ממנוע המקרר בבית למעט עניין החסכון בדלק והאמינות. יש "ישראלים" ואני מניח שזה הרוב (במשפחה שלי לפחות), גם בחו"ל, שרוצים רכב שיניע ויסע, יהיה אמין ובטוח וחסכוני. תאמין לי שבת הזוג שלי ("ישראלית") לא מתעניינת שבפיאסטה החדשה שלה יש גיר רציף וכשהיא נוהגת בלנסר שלי היא לא יודעת שזה גיר אחר (4 מהירויות). אז ההתנשאות של אחוז אחד על 99 אחוזים, לא במקום.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה לקרוא לזה התנשאות, זכותך ידידי.

 

מבחינתי תם הטקס.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז הם יותר "ישראלים"?

ובכלל, אתה מתרשם..לא בדקת, נכון? אני יכול להמשיך להיות קטנוני/טרחן ולשאול אותך איך עניין הפח/מטר מתיחס לפריחה במכירות מכוניות המיני? ופרט לאיבזור הבטיחות, תאמין לי שהמנוע לא חייב לענין רוכש רכב ממוצע יותר ממנוע המקרר בבית למעט עניין החסכון בדלק והאמינות. יש "ישראלים" ואני מניח שזה הרוב (במשפחה שלי לפחות), גם בחו"ל, שרוצים רכב שיניע ויסע, יהיה אמין ובטוח וחסכוני. תאמין לי שבת הזוג שלי ("ישראלית") לא מתעניינת שבפיאסטה החדשה שלה יש גיר רציף וכשהיא נוהגת בלנסר שלי היא לא יודעת שזה גיר אחר (4 מהירויות). אז ההתנשאות של אחוז אחד על 99 אחוזים, לא במקום.

 

לפיאסטה יש גיר אוטומטי 4 הילוכים עם אופציה לטיפטרוניק :wink:.

 

 

חג שמח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שבמאזדה לא ידחפו מנוע קטן עם טורבו או לפחות גיר מתקדם עם 6 הילוכים הרכב הזה עדין ישאר בינוני בדיוק כמו שאר היפניות /קוריאניות שיש היום בשוק ... היום אחיזה גבוהה יש כמעט לכל המכוניות במיוחד עם הצמיגים השמנים שרובן נועלות { במאזדה זה קיצוני במיוחד בגרסאות המאובזרות} זה מצחיק אבל יש סיכוי טוב שכל משפחתית מודרנית תצלח כביש מפותל מהר יותר מרכב ספורטיבי שלפני עשור או שנים בקלות יחסית . כל עוד ימשיכו לשחק עם החלפת צבעים ופנסים זה לא ממש ישנה . העובדה שאותה מאזדה מתגלגת עוד מימי הלאנטיס עם אותה יחידת כוח אנמית עם 105 סוסים ואות גיר 4 הילוכים רק שעכשיו היא שוקלת יותר מאשר לפני 10 שנים, הנוחות בינונית עד נמוכה והרכב יחסית צפוף ובקשר למחמאות על ההיתנהגות אלו בכלל מגיעות למהנדסי פורד שהרי שלדת ה3 בכלל נלקחה מהפוקוס ...

אינני בה לצאת כנגד ה3 רק צריך לשם דברים בפרופורציה אולי היא מובילת המכירות אבל ממש לא המשפחתית הטובה בארץ . מי שיחפש טוב באולמות התצוגה ימצא אלטרנטיבות מעניינות בהרבה . ולאלו שבליסינג לוקחים רכב כזה אותם בכלל אינני מצליח להבין כאשר הכאב ראש של למכור או פחד מצניחת המחירון לא על ראשם אולי בכל זאת מדובר בתופעת העדר...

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפיאסטה יש גיר אוטומטי 4 הילוכים עם אופציה לטיפטרוניק :wink:.

 

 

חג שמח!

 

גרמת לי לחייך על הבוקר. אז אני "ישראלי" גם...:-)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הביקוש למשפחתית 1.6 ידנית מה זה גבוה...

תכניסו לכם טוב לראש- היבואן לא מייבא רכבים מסויימים כי הביקוש אליהם נמוך מידי כדי שיהיה לו שווה לייבא.

כשתהיה יבואן רכב ותיתקע עם סטוק שאף אחד לא קונה- אז תדבר

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שבמאזדה לא ידחפו מנוע קטן עם טורבו או לפחות גיר מתקדם עם 6 הילוכים הרכב הזה עדין ישאר בינוני בדיוק כמו שאר היפניות /קוריאניות שיש היום בשוק ... היום אחיזה גבוהה יש כמעט לכל המכוניות במיוחד עם הצמיגים השמנים שרובן נועלות { במאזדה זה קיצוני במיוחד בגרסאות המאובזרות} זה מצחיק אבל יש סיכוי טוב שכל משפחתית מודרנית תצלח כביש מפותל מהר יותר מרכב ספורטיבי שלפני עשור או שנים בקלות יחסית . כל עוד ימשיכו לשחק עם החלפת צבעים ופנסים זה לא ממש ישנה . העובדה שאותה מאזדה מתגלגת עוד מימי הלאנטיס עם אותה יחידת כוח אנמית עם 105 סוסים ואות גיר 4 הילוכים רק שעכשיו היא שוקלת יותר מאשר לפני 10 שנים, הנוחות בינונית עד נמוכה והרכב יחסית צפוף ובקשר למחמאות על ההיתנהגות אלו בכלל מגיעות למהנדסי פורד שהרי שלדת ה3 בכלל נלקחה מהפוקוס ...

אינני בה לצאת כנגד ה3 רק צריך לשם דברים בפרופורציה אולי היא מובילת המכירות אבל ממש לא המשפחתית הטובה בארץ . מי שיחפש טוב באולמות התצוגה ימצא אלטרנטיבות מעניינות בהרבה . ולאלו שבליסינג לוקחים רכב כזה אותם בכלל אינני מצליח להבין כאשר הכאב ראש של למכור או פחד מצניחת המחירון לא על ראשם אולי בכל זאת מדובר בתופעת העדר...

 

הכל טוב ויפה, רק שפורד הם אלו שלקחו ממאזדה הקטנה את הפלטפורמות ולא ההפך. הפיאסטה, הפוקוס והמונדיאו נשענות על הפלטפורמות שמאזדה פיתחו.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה, רק שפורד הם אלו שלקחו ממאזדה הקטנה את הפלטפורמות ולא ההפך. הפיאסטה, הפוקוס והמונדיאו נשענות על הפלטפורמות שמאזדה פיתחו.

 

אני רוצה גם להוסיף גם שהפורד הם אלה שלקחו את המנוע ממזדה סדרת MZR בנפחים של 2.0 ו 2.3.

מנוע של פורד מונדיאו 2.0 אקובוסט הוא בלוק של MZR. דרך אגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...