Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בעל מאזדה 3 08, מעוניין לדעת האם ניתן להוסיף את השליטה מההגה לרכב שלי שלא מגיע עם החלק. ומה זה מצריך?

מצאתי למכירה את החלק. האם יש חלקים או חיבורים נוספים שצריך לרכוש ולחבר?

מישהו פעם התנסה בזה?

 

<a href=http://img844.imageshack.us/img844/8117/19792463.jpg' alt='19792463.jpg'>

פורסם

פשפשתי קצת באינטרנט וראיתי שיש את הרכיב הזה . רק לא הבנתי האם זה שייך לחיבור של השליטה מההגה? אם גם את זה צריך לרכוש? מה התפקיד שלו בכוח.. קצת פרטים ממי שמבין אני יעזור לי מאוד.. תודה.....

 

<a href=29912471.jpg' alt='29912471.jpg'>

פורסם

זה רכיב שמאפשר שליטה במערכת השמע של האוטו,ווליום,העברת שירים,השתקת שירים

 

לפי הרכיב הזה שהבאתה כנראה שהוא פורק ממאזדה 6 2003-2007

 

המבנה של ההגה של מאזדה 3 שונה בגודלו ממבנה ההגה של מאזדה 6

 

כמו כן צריך לפרק את כל ההגה בשביל להחדיר חוטים למחשב של האוטו,

 

תעשה תשיקולים שלך,עם אתה רוצה בכאב ראש הזה,והוצאה כספית גבוהה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
זה רכיב שמאפשר שליטה במערכת השמע של האוטו,ווליום,העברת שירים,השתקת שירים

 

לפי הרכיב הזה שהבאתה כנראה שהוא פורק ממאזדה 6 2003-2007

 

המבנה של ההגה של מאזדה 3 שונה בגודלו ממבנה ההגה של מאזדה 6

 

כמו כן צריך לפרק את כל ההגה בשביל להחדיר חוטים למחשב של האוטו,

 

תעשה תשיקולים שלך,עם אתה רוצה בכאב ראש הזה,והוצאה כספית גבוהה

 

הרכיב שייך למאזדה 3. לא פורק, זו רק תמונה להמחשה..

ברור לי שצריך לפרק הגה . זה לא מעניין אותי בשביל זה אתה משלם כסף. השאלה שלי האם זה טכנית אפשרי להרכיב את זה.

ומה זה מצריך ואם זה מצריך חלקים נוספים חוץ מה"שלט" עצמו.

×
×
  • תוכן חדש...