Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה על התשובות המהירות.

נתחיל בזה שאני לא נוסע ככה על תקן קבוע כן.

פה ושם,אין מה לעשות לוחצים,זה לא אני.זה האוטו דורש :twisted:

 

רציתי רק לדעת אם זה תקין או שיש בעיה כלשהי.

ואני עכשיו לא יתחיל לרוץ לעשות גיר או לשים גיר אחד,פשוט רציתי לדעת ולקבל קצת אור על הנושא.

 

וב 6 וחצי הוא נכנס יפה מאוד

 

תודה לכל העוזרים וחג שמח!

:)
פורסם

אם ב 6.5 נכנס בסדר אז עדיף שלא תתעלל יותר מדי בגיר ובנתיים לא לעשות שיפוץ ולא כלום עד שהגיר ימות.

 

לגבי סוג הרכב , האם זה רכב חדש? סוזוקי המציאה דגם חדש יעני? חיקוי של סובארו?

 

(ואם אחד המנהלים ערך לך את הכותרת אני בטוח שקודם רשמתה בכותרת רק "WRX" אז כנראה לא המנהל ולא אף אחד בעולם ידע למה אתה מתכוון , אז עדיף לך לקרוא קצת את ככלי הפורום ואז תבין למה ערכו לך את הכותרת.)

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
אם ב 6.5 נכנס בסדר אז עדיף שלא תתעלל יותר מדי בגיר ובנתיים לא לעשות שיפוץ ולא כלום עד שהגיר ימות.

 

לגבי סוג הרכב , האם זה רכב חדש? סוזוקי המציאה דגם חדש יעני? חיקוי של סובארו?

(ואם אחד המנהלים ערך לך את הכותרת אני בטוח שקודם רשמתה בכותרת רק "WRX" אז כנראה לא המנהל ולא אף אחד בעולם ידע למה אתה מתכוון , אז עדיף לך לקרוא קצת את ככלי הפורום ואז תבין למה ערכו לך את הכותרת.)

 

אם הייתה קורא את כל השירשור כמו שצריך הייתה מבין שלא סוזוקי ולא נעליים

:)
×
×
  • תוכן חדש...