Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת ,האם יש חובת אור ערפל אחורי לרכב חדש?

הרכב הוא משא אחוד (טנדר סגור).

 

למיטב זיכרוני מעולם לא נבדק הנושא בטסט.

 

בברכה

ערן

פעם הייתי קופץ מהגשר ואז מתחיל לבנות את הכנפיים

אני עדיין כאן,אז בטח הצלחתי לא רע...:roll:

 

היום כבר בגרתי..אני מייבא כנפיים מאיביי :wink:

פורסם

חובה:

 

 

347א. (א) ברכב מנועי, למעט טרקטור, מכונה ניידת ואופנוע, ששנת ייצורו 1988 או לאחריה, בנוסף לפנס האחורי יותקנו פנס ערפל אחורי אחד או שני פנסים ובלבד שיתקיימו בפנס כל אלה:

(1) האמור בתקנה 341(א);

(2) יופעל בנפרד מהפנס האחורי ורק כאשר יודלקו פנסי החזית;

(3) תותקן בלוח המחוונים של הרכב מנורת ביקורת שתידלק כאשר יודלק הפנס.

(ב) אור פנס הערפל יהיה אדום והפנס יופעל לפי האמור בתקנה 107(ד).

פורסם

תודה על הזריזות:wink:

פעם הייתי קופץ מהגשר ואז מתחיל לבנות את הכנפיים

אני עדיין כאן,אז בטח הצלחתי לא רע...:roll:

 

היום כבר בגרתי..אני מייבא כנפיים מאיביי :wink:

פורסם

אני תהיתי גם בשאלה הזאת פעם, ואז הבנתי שזה בטוח חובה, אחרת היבואנים בישראל היו מסרסים החוצה גם את פנס הערפל האחורי, כמו שהם עושים לקדמיים אפילו אם האחרונים אמורים להגיע כברירת מחדל גם בדגמים הבסיסיים ביותר בחו"ל.

×
×
  • תוכן חדש...