Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

משהו יכול לעדכן לגבי המבצע החדש שנפתח היום (ימי מכירות מיוחדים).

 

אשמח לקבל עדכונים של מחירים לגבי כל הדגמים.

 

תודה מראש,

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משהו לא מובן לי,משקיעים הון בפרסום,עושים "הו הא שלם" מכל מבצע "ההנחות המטורפות" שהם מפרסמים,נשענים על ערוץ המידע העיקרי שיש היום לציבור-האינטרנט ובכל זאת כשמגיעים לאתר סיאט אין מילה וחצי מילה על מהות ההנחות.אין שום אפשרות לשמוע על ההנחות אלא מסוכן מכירות!

 

מה יש להסתיר?

 

האם מדובר בתכסיס המיועד להריץ אותנו לסוכנות ע"מ שנציג מכירות ממולח ומנוסה "יישב עלינו" וישכנע אותנו שחיישני רוורס ועוד הנחה כלשהי זה "מבצע מטורף"? האם אסור לנו לדעת מהו המבצע גם לפני שנדבר עם סוכן מכירות?

 

למה לא לפרסם את תנאי המבצע במלואם ובאופן גלוי ולהותיר לנו-לצרכנים את ההחלטה האם לפנות לסוכנות או לא?

 

מי שבטוח במוצר שהוא מוכר,בהטבות ובהנחות שהוא נותן ובכך שמדובר בתמורה מצויינת למחיר לא אמור להסתיר זאת,בוודאי לא היום בעידן האינטרנט שקבע סטנדרט אחר של זמינות מידע.

 

אולי המבצע מצויין,אולי לא, אני כנראה לא אדע זאת כי אני לא מתקשר למי שלא מוסר מראש פרטים שהוא יודע אך מסתיר אותם וככל הנראה בכוונה:?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

הייתי בבוקר בסניף הרצליה, התעניינתי לגבי הלאון בעיקר, אבל גם לגבי האיביזה.

 

על הלאון (1.8), אין הנחות מעבר להנחות הקיימות כבר מספר חודשים (120K לידני, 130K לDSGׂ), ומדובר על הנחות ללא טרייד אין, אם רוצים טרייד אין (במחיר מחירון), אז ההנחה קטנה יותר (באזור 136K לDSG), וכמובן שיש להוסיף צבע מטלי, אגרת רישוי ואיתוראן.

 

על האיביזה (STYLE) יש הנחה של כ-5,000 ש"ח + טרייד אין במחיר מחירון, וללא טרייד אין יש עוד קווצ' קטן במחיר.

 

לדעתי יש עוד מקום לרדת, תלוי בך.

 

אני ציפיתי שיתנו עוד הנחה על הלאון, והתאכזבתי מאוד שלא כך הדבר, אם מישהו יודע על מישהו שקיבל הנחה נוספת על הלאון, אשמח לדעת.

 

בהצלחה:lol:

פורסם

אזז ככה..

 

לא מזמן חזרתי מהסוכנות וההצעה שקיבלתי היתה בסביבות 104 אלף שקל והאוטו על הכביש...כמו כן הם מוכנים לקחת את האוטו הישן שלי ולהתקזז במחיר..

 

לכל מביני העיניין מה אתם חושבים? האם המחיר לאוטו משתלם או שאפשר לקבל הצעה טובה יותר?

פורסם

104 אלף לסיאט איביזה 1.2 tsi dsg על הכביש??

זה יותר מ 5 אלף הנחה, יותר נכון כמעט 10 אלף הנחה כי המחירון 112 אלף ועוד 1500 שקל בערך אגרת רישוי

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

לי הוצע ה1.2 ידנית ברמת גימור ספורט ב-112 אלף ש"ח כולל מולטימדיה, אגרות וכו'? האם המחיר סביר?

Lexus CT200H

פורסם

היום קיבלתי הצעה לאיביזה 1.2 TSI , גימור SC, עם מערכת מולטימדיה של KENWOOD ב108400 על הכביש. ידני כמובן.

 

ניראה לי עדיין מעט יקר, מה דעתכם ?

 

כמובן שביקשתי נסיעת מבחן, נאמר לי שרק במידה ואבצע הזמנה, אשלם 2000 שקל מקדמה, אוכל לקבל נסיעת מבחן בשבוע הבא,

במידה וארצה לבטל הכסף יוחזר.

 

מה אומרים המומחים ?

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם

ערן, האם מערכת המולטימדיה כוללת GPS, דיבורית ומצלמה? כי המחיר שלי כן כולל את התוספות הנ"ל.

אצלי המולטימדיה ניתן בחינם (נו גם כן-"חינם) ועל התוספות של ה-GPS מצלמה ודיבורית יש להוסיף מחירים נפרדים (שגם הם

מחירי מבצע) מה שמביא את הרכב ל-112,000 על הכביש כולל כל התוספות הללו. דרך אגב, שמתי לב שיש בעיית ביטוח לרכב הנ"ל-מומלץ לבדוק

Lexus CT200H

פורסם

בדיקה מהירה וגילתי שהרכב לא מופיע אצל חברות הביטוח (כנראה בגלל איזכור המילה sport בשם הדגם).

בכל אופן עד כמה שאני רואה כרגע יש להתחיל לחפש אך ורק דרך סוכנים. קצת מבאס. במיוחד לרכב עם מנוע 1.2

Lexus CT200H

פורסם

אני יגיד לך מה, מכיוון שדגמי ה1.2 TSI באיביזה הם חדשים, ועדיין לא שווקו ידניות כאלו כלל - לכן הן לא מופיעות.

תיראה שבתחילת החודש הבא - הן כבר כן יהיו אצל כל החברות..

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם

ה1.2 מופיע, אבל לא ברמת גימור ספורט שמהווה פקטור במחיר.

לכן אני יותר מאמין שמדובר במשהו מכוון. כבר קראתי דיונים על כך בעבר.

נקווה שלא תהיה בעיה למצוא ביטוח. היה לי מספיק עם mx-5 :)

Lexus CT200H


×
×
  • תוכן חדש...