Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוכש בימים אלה ביואיק רנדוו שנת 2004 והייתי רוצה לירכוש בנוסף גם מדרגות צד לרכב והייתי מעוניין לדעת האם קיים דבר כזה מדרגות צד לרכב הזה באיזור הצפון ומה המחיר.

פורסם

כל כך הרבה צפיות ולא תגובה אחת?

 

אולי מישהוא רק ראה ביואיק רנדוו עם מדרגות צד? שאני ידע שיש דבר כזה....

פורסם

לא ידוע לי על קיומם של מדרגות צד לביואיק רנדוו.

אבל אתה מוזמן לשאול על הנושא בחברה.

אם לא קיים,אתה יכול להתקין לך מדרגות צד אוניברסליות או של אחד הטנדרים או ג'יפים.מחירם לא גבוהה.

בהצלחה.

פורסם

למה אתה רוצה את הרכב הזה?

אכזבה, לא מוצלח בכביש ובטח שלא בשטח (שבילים יותר נכון)

לא מרווח כמו מתחריו, וגם לא כל כך יפה...

פורסם
למה אתה רוצה את הרכב הזה?

אכזבה, לא מוצלח בכביש ובטח שלא בשטח (שבילים יותר נכון)

לא מרווח כמו מתחריו, וגם לא כל כך יפה...

 

 

הרכב כבר עומד אצלי בחניה אני מרוצה ממנו עד הגג מרווח מאוד 6 מושבים כך שיש הרבה מאוד מקום ביפנים זה הולך 2 2 2 הרבה מקום לרגליים ידיים וכל מה שאתה רוצה מנוע חזק נסיעה מדהימה התמכרתי לנסיעה של האמריקאיות הספינתיות הזאת עושה לי את זה :-D וכעת אני רק מחפש מדרגות צד לרכב.

פורסם

היי, חפש בלוח יד 2, אצל אחד מיבואני התוספות לרכב, בטוח מישהו יכול לתת לך מענה, יתכן ויש של רכב אחר שיושב בולט-און על הרכב שלך.

 

מערכת גז לרכב כבר עשית ? (או קנית עם מערכת גז) ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
למה אתה רוצה את הרכב הזה?

אכזבה, לא מוצלח בכביש ובטח שלא בשטח (שבילים יותר נכון)

לא מרווח כמו מתחריו, וגם לא כל כך יפה...

לא יפה? למי לא יפה.אין על מה להתווכח בעניין.אבא שלי מת על הצורה של המולטיפלה.נו,אז?לדעתי? בעעע.....

תכלס הוא בעל המאה הוא בעל הדעה.

דבר נוסף.הרנדוו בהחלט אינו רכב שטח.אלא מיני וואן כפול הנעה לנהיגת כביש,ממש כמו הטוסון ועוד כמה מחבריו.

שלא לדבר על הילוך כוח שאינו קיים בחבורה.

פורסם

אור למה לעשות הסבה לגז? בינתיים לפי מה שאני רואה הרכב לא כזה טוחן דלק אבל אולי בהמשך אני ירצה לעשות הסבה אולי יש לך איזה מדריך להסבה יעני הסבר על זה כמה זה משפיע מחירים וגם שמעתי שאסור לחנות במקומות מסוימים עם מערכת כזאת...

פורסם

קשקוש, היום כל המערכות מאושרות חניונים.

אין יותר מידי מדריכים.

המערכות המומלצות ביותר כיום הינם "טרטריני" או "לווטו", יש להקפיד על התקנת משמנת והתקנת כל המערכת במקום מקצועי עם המלצות וחוו"ד טובות, כמו כן יש להקפיד על מילוי גז אוטומטיבי בלבד ע"מ לשמור על המערכת לאורך זמן.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...