Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיזהר עם TISSOT מהמזרח, יש מלא מלא זיופים

 

אני כבר תקופה מחפש מהיכן להזמין שעון שעולה בארץ כ4000 ש"ח וכמעט הזמנתי אותו מאיזה מוכר הונג קונגי,

אבל המחיר נראה לי זול מדי ל TISSOT אז עשיתי בדיקה והתברר שמדובר בזיופים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מבין...אבל עדיין נראה לי מוזר שמוכר יצהיר שהשעון 100% מקורי ושאם לא הוא מבטיח החזר כספי מלא -

100%original and new guaranteed If not 100% money back.



 

"We guarantee Authentic watch, and we take great care packing your order and assume the item should be delivered to you in good condition."

מנסיון עבר בebay כשמוכר מוכר זיוף הוא לא מצהיר שהמוצר 100% מקורי וששואלים אותו אם המוצר מקורי הוא לא עונה שכן (שאלתי אותו אם השעון מקורי ומגיע באריזה המקורית ועם כל הניירת והוא ענה "Yes.The watch is made in original swiss movement.and original box and books and invoice.thanks". אמנם אנגלית קצת קלוקלת, אבל עדיין..) אחרת הוא יכול לחטוף בראש מאיביי, לא? או שאני תמים מדי? :?

 

הretail price אגב הוא 240$, הפרש של 70$...

 

אז עשיתי בדיקה והתברר שמדובר בזיופים.

 

איך אפשר לבדוק? :arrow:

 

עריכה:

דגם אחר שהוא מוכר, שימו לב לשאלות למטה, הוא מצהיר נחרצות שהשעון 100% מקורי..:???:

פורסם

TISSOT TM שהוא רושם שם יכול להיות עיוות של איך שכותבים את המותג המקורי.

 

אבא שלי כמעט הזמין עט יקר מאוד מאיביי עד שגיליתי שבמקום האות "I" נרשמה שם האות "l"

ואז כן, זה נכון, זה מוצר מקורי של חברה עם שם אחר . מה תעשה לו?

 

בכלל רשום שם בלי רווח : TISSOTTMWATCHES

מבחינתו זה יכול להיות מוצר מקורי של החברה הנ"ל....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רובם המוחלט של השעונים מהחברות הנ"ל נמכרים דרך מוכרים מהונג קונג.

 

אני רכשתי את השעון שלי גם דרך אחד מהמוכרים האלו וגם הוא התחייב כי המוצר מקורי.

 

האמת? אני לא מבין גדול, אבל כל הסימנים מראים שהוא מקורי. מה עוד שהשוויתי עם חבר, שקנה את השעון באתר רשמי של סייקו והשעונים הם ממש אותו הדבר וגם שוקלים אותו הדבר. זה הספיק לי כדי להאמין שהשעון מקורי.

פורסם

טוב, אז אחרי כמה בירורים באינטרנט, נראה לי שאני ארד מהאופציה של לקנות ממוכר מהמזרח :? מישהו יכול להמליץ על חנות שעונים טובה (בעיקר מבחינת מחיר) באיזור המרכז\שרון? (ב"גולד טיים" בקניון שרונים הטיסו עולה 1500 ולפי מה שהבנתי אפשר יהיה לרדת עד 1300..)

פורסם

השעון טיסו שהעלת זה זיוף.

 

יש כמה מוכרים שרושמים TISSOTtm או TISSOT2.

 

כל אלו זה זיופים.

 

הPRC200 זה שעון מצויין, דגם קלאסי ותיק ואמין של טיסו.

 

למעשה זה אותו השעון בדיוק כמו הPRS200, רק עם בזל חלק.(אותם חלקים בדיוק)

Tissot-PRS-200-T17148644.jpg

 

לי יש כבר למעלה מ6 שנים את ה PRS200 כחלק מהאוסף שלי, והוא עובד פיקס.

 

אם אתה קונה אותו ב1300 ש"ח זה מחיר מצויין.

under construction..

פורסם

אחרי סיבוב קצר בעוד כמה חנויות (של קניונים, עוד לא הגעתי לפרטיות) המחירים נעו בין 1900 ל1800 (אותה חנות שרצתה להביא לי אותו ב1300 התקפלה ועכשיו רוצה 1600 :roll:), אז אני אשאל שוב - מישהו יכול להמליץ על חנות שעונים "גמישה" מבחינת המחירים? תודה :wink:

פורסם

אישתי קנתה לי את הסייקו הזה לפני שבועיים.

אני מאוד אוהב.

זה הדור האחרון (העשירי במספר) לסדרת criteria

המחיר בחו"ל קצת מעל 1200 ש"ח...לא נורא.

 

seiko-criteria-men-sndb99p1-1012-10-blackghost@11.jpg

1.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

עדכנון קטן, הלכתי לעוד סיבוב בכמה חנויות ובחנות "ענק השעונים" ברמת גן הוצע לי את הסרטינה הזה:

 

Cat_173190_%28328%29.jpg

 

DS Podium, נראה מדהים (בתמונה נראה על הפנים, במציאות הוא נראה אחרת לגמרי, במיוחד הדגם עם הרקע הכחול) ודומה מאוד לPRC200 (טיסו העתיקו מסרטינה או משהו? :?)

הסיבה שהוא המליץ דווקא על הסרטינה הזה היא שהוא אמר שהמנגנונים הנוכחיים של טיסו עשויים יציקה אחת, ככה שהדבר הכי קטן שקורה לשעון (מחוג נפל וכו') מצריך החלפה של כל המנגנון בעלות של כ800 שקלים ושהוא נתקל בהרבה מקרים כאלה, מה גם שהאחריות של סרטינה היא 5 שנים לכל השעון ושל טיסו לשנתיים רק על המנגנון.

 

קראתי הרבה המלצות חיוביות על הסרטינה ואני חייב להודות שהוא נראה פשוט מצויין, ונראה לי ששווה ++ את התוספת של ה100~ שקל (+ עוד 3 שנים אחריות), מה אתם אומרים?

פורסם
טוב, אז אחרי כמה בירורים באינטרנט, נראה לי שאני ארד מהאופציה של לקנות ממוכר מהמזרח :? מישהו יכול להמליץ על חנות שעונים טובה (בעיקר מבחינת מחיר) באיזור המרכז\שרון? (ב"גולד טיים" בקניון שרונים הטיסו עולה 1500 ולפי מה שהבנתי אפשר יהיה לרדת עד 1300..)

 

אמנם בי-ם ויתכן שלא באיזור המגורים שלך, אבל נסה אצל החנות הזו:

 

אילן פרל 02-6254256

 

מדובר בחנות קטנה עם מלאי מצומצם, מה שכן הוא יכול להזמין לך (דרך היבואן המקורי) את השעון.

ללא מוכרות יפות שצריך לשלם להן משכורות, ללא שיטחי ענק עם ארנונה יקרה וללא מלאי עומד שצריך לממן - אפשר להציע לקונה עיסקה יפה ועדיין להישאר עם רווח.

 

בהצלחה.

פורסם

ירושלים רחוק לי מדי, מה גם שאין לי סבלנות לחכות עוד שבועיים-שלוש עד שהשעון יגיע :-)

 

לגבי הסייקו שהוצע, הוא נחמד, אבל אני כבר די סגור על הDS Podium או הPRC 200 שנראים שניהם מצויין,הבעיה שקצת קשה לי להחליט...אם מה שהמוכר בחנות אמר לי נכון, אז עדיף ללכת על הסרטינה בלי שאלות, הבעיה שאני לא מוצא שום עדות באינטרנט (או שלא חיפשתי מספיק טוב) שהמנגנון של הטיסו באמת עשוי יציקה אחת ושכל מכה קטנה יכולה לגרום להחלפה של כל המנגנון (לעומת זאת כן מצאתי עדויות שטכנולוגיית הDS של הסרטינה מתפקדת יפה מאוד מול פגיעות חזקות ושומרת על השעון שלם לאורך שנים)..

נראה לי שאני אלך על הסרטינה בסופו של דבר...יש לי עד יום ראשון להחליט, אז אם מישהו רוצה לפתוח לי את העיניים עד אז, הוא מוזמן :-)

פורסם
ירושלים רחוק לי מדי, מה גם שאין לי סבלנות לחכות עוד שבועיים-שלוש עד שהשעון יגיע :-)

 

 

תרים אליו טלפון - כולה שיחה אחת, מה יש לך להפסיד?

 

אולי תגלה הפרשי מחיר כאלה שישיהיה לך שווה לעשות טיול בי-ם ולקחת את השעון.

פורסם
אני גם מחפש שעון TISSOT, אולי יש חנות שעושה הנחות לקבוצות.

 

הדגם שאני מחפש הוא MT0134204420200

 

שם קליט, לא? :)

 

זה T0134204420200 בלי M. אם אתה מתעקש.

וזה לא דגם - זה רפרנס.::lol:


×
×
  • תוכן חדש...